• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.284 gebruikers
  • 9.390.771 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Quido schreef:
Wat was Ajax slecht, en wat een weelde dat je dan toch met 0-5 wint.
Mee eens, dramatische pot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tsja de Graafschap uit tussen de koeien. Net Kiev verslagen. Toch een andere ambiance. Ik vind 0-5 erg bevredigend al is het geen 0-8 wat ik dacht.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Aardig gemiddelde, 24 goals in de laatste vier potjes vijverberg.....

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ja, je kon aan alles zien dat ze het rustig aan deden vandaag. Eigenlijk ging het precies zoals ik zou denken van tevoren. Graafschap een beetje laten voetballen, om vervolgens van hun vermoeidheid te profiteren in de 2e helft.

Niks op aan te merken, gewoon snel vergeten en op naar volgende week!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

LOL @commentator bij ADO-PSV

Stadion is bij lange na niet vol. Maar er zijn wel veel supporters uit Eindhoven mee gekomen, ondertussen kijkende naar een half leeg uitvak.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Suarez Again !!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

He, vraagje. Ik heb KPN interactieve tv met EL aangevraagd, maar nu heb ik alleen voor mijn 2e tv mijn digitenne pas binnen.

Zou dat al werken met EL? Of moet ik eerst op het Interactieve pakket wachten?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prima score. Ik heb 5 mooie Ajax goals gezien en we hebben geen blessures en schorsingen opgelopen. De GS had pech dat Ajax 2 vrije trappen raak schoot want het 1e uur gaven zij op zich niet eens zoveel kansen weg. Ajax was vandaag niet heel goed, maar wel ruim beter dan de tegenstander. Maar Ajax is wel vreselijk efficient en dat is fijn om te zien. El Hamdaoui vond ik vandaag zwak maar gelukkig staan dan altijd andere jongens op. En onze held Suarez staat altijd klaar om met scherp te schieten.

En nu maar hopen dat PSV en Twente vandaag onverwacht niet weten te winnen

PS: Dat fragmentje net op Eredivisie Live waar Frankel bij zon vrije trap van Ajax zit te dromen in de muur en gewoon blijft stil staan als Ajax schiet terwijl de rest wel springt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je spoilers verraden weer niks A&L1

Mij maakt het overigens geen ruk uit zoals je weet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jammer dat PSV gelijk weer zo ontiechlijk lelijk scoort.

ADO krijgt de kansjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Je spoilers verraden weer niks A&L1

Mij maakt het overigens geen ruk uit zoals je weet.

Er is niks verboden aan het plaatsen van een smilie in een spoiler.

Overigens hebben beide smilies niks te maken met het wedstrijdverloop. 1 gaat over de concurrentie vandaag en 1 over een niet meespringende Frankel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kun jij antwoord geven op mijn vraag hieronder A&L1? Ben wel benieuwd of ik nu al EL kan ontvangen op 1 tv.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik weet weinig van digitale tv. Hier werkt het en that's it. Daarmee ben ik niet zo technisch.

Ik weet wel dat ik alleen Boomerang nauwelijks nog kan ontvangen door een storing

Dexters Lab en Cow and Chicken zijn cool!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Komt dat nog steeds op tv A&L? I'm jealous

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jazeker, op Boomerang. Zo heel soms zap ik er heen. Johnny Bravo is ook al zo leuk!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente speelt echt vreselijk zeg. Nog altijd 0-0. En PSV ook momenteel 1-1. Laten we hopen dat dit ook de eindstanden worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maakt Twente net 1-0

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

PSV op voorsprong door twee eigen doelpunten. En ze zijn gewoon de onderliggende partij. Ook pas de eerste kans van de tweede helft.

Berg ontsnapt nu aan rood, 'gelukkig' zag de scheids het niet. Dus die wordt gewoon geschorst n.a.v. de beelden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Schijt PSV. Vorige week minder tegen AZ, nu weer tegen Ado en gewoon weer 6 puntjes. Hoe doen ze dat toch altijd weer

EDIT:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zo doen ze dat al jaren toch. Hoe irritant ook...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

2-2

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jaaaaaaaaaa 2-2

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hier gaat het lekekr, maar wat er nou in Den Haag gebeurt .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gefeliciteerd Ajax fans met het gemors van de boeren

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax en PSV beiden 14 voor 4 tegen, ook wel apart.
En feli NW, dat is ook een aardig inmaakje daar in de Kuip geweest.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Thanx NW, omdat de enige echte nummer 1 nu bovenaan staat kan ik het ook over mn hart krijgen om jullie een keer te feliciteren. Dus van harte!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:
Gefeliciteerd Ajax fans met het gemors van de boeren

Bedankt, jij ook. Zat er niet in het eerste kwartier. Mulder redde knap op die inzet van Nilsson, dat mag ook weleens gezegd worden!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank jullie, en na een 4-0 gaat een felicitatie van mijn kant ook wat makkelijker. Het was weer eens een fijn middagje in de Kuip, ook benieuwd wat dit met de ontwikkeling van castaignos gaat doen. Wel fijn, eindelijk die goal. Jammer dat het wegrijden hier zo traag als dikke poep gaat maar goed. Een gegeven paard niet in deb ek kijken

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:
(quote)

Bedankt, jij ook. Zat er niet in het eerste kwartier. Mulder redde knap op die inzet van Nilsson, dat mag ook weleens gezegd worden!

En dat nadat ik mijn vertrouwen in 'm opgezegd had. Ik moet even gaan evalueren . Dat mag ook wel eens gezegd worden inderdaad. Urby scheen een meer dan aardige goal gescoord te hebben, ben benieuwd vanavond. Ik vind het nu zelfs niet erg om naar een winnend Ajax te kijken .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, de vrije trap van Emanuelson was echt erg mooi. Mooier dan de vrije trap van Suarez. Nou, omdat iedereen zo vriendelijk nu doet. Ook namens mij maar gefeli voor de 4-0 op Vitesse
Heerlijk dat PSV weer ouderwets laf speelde en daarvoor de rekening kreeg gepresteerd. Dat laffe gedoe van Rutten kan ook wel eens kampioen gaan maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.