- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik genoot van het harde spel van Boula. Meestal op de bal en af en toe eens een uitschietertje. Die tegen Portugal vond ik ook heerlijk toen, maar ja niet goed voor de wedstrijd op zich natuurlijk.
Snap alleen niet dat je dit grappig vindt. Staat een aardig vrouwtje gewoon haar werk te doen en krijgt een bal van tig meter op haar achterhoofd, omdat Boula dit wel een leuk idee leek. Nee, niks grappigs aan.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dat was tegen Sampdoria ook al duidelijk zichtbaar. Lachwekkend inderdaad, die vindt zich echt al heel wat zonder het te ondersteunen met prestaties.
Nou ja, hij was wel man van de wedstrijd en speelde heel goed, maar die vreselijke maniertjes van hem... Man, man. Als medespeler zou ik me daar echt aan ergeren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha jij moet de samenvatting van de WK finale nog maar eens kijken. Dan zie je toch een aantal afschuwelijke overtredingen van Spanje voorbij komen. Dat hypocriete gejank altijd van sommigen...
De wedstrijd al vijf maal volledig gezien, en zie niks buitensporings. Afgaande op ook de buitenlandse media, die de wedstrijd ook gezien hebben, hebben ze alleen hier in Nederland een 'smerig' Spanje gezien. Hypocriet? Nee hoor, maar ben tegen de verloedering van de sport. Iemand bewust de wedstrijd uitschoppen, en dat toe juichen. En jij valt Witsel af? Beetje hypocriet om mij hypocriet te noemen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ik genoot van het harde spel van Boula. Meestal op de bal en af en toe eens een uitschietertje. Die tegen Portugal vond ik ook heerlijk toen, maar ja niet goed voor de wedstrijd op zich natuurlijk.
Snap alleen niet dat je dit grappig vindt. Staat een aardig vrouwtje gewoon haar werk te doen en krijgt een bal van tig meter op haar achterhoofd, omdat Boula dit wel een leuk idee leek. Nee, niks grappigs aan.
Ik kon er wel om lachen. En nee, ik zou het niet leuk vinden als het bij mij gebeurde, maar ik sta dan ook niet, met me rug naar het veld toe, langs het veld wanneer de spelers aan het inspelen zijn. Elk beroep neemt risico's met zich mee. En laten we ook niet zomaar concluderen dat het expres was. Als het Ronaldo was, zou ik het geloven, maar ik acht deze lompe speler tot alles in staat.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Hoe komen julile daar toch bij dat Boulah dat bewust deed? Dat is helemaal niet aannemelijk. Wie doet nou zoiets?
Dan zou haar man onze vriend Kahlid ook wel even opzoeken denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja het ligt er maar aan hoe selectief je wil kijken. Oranje speelde hard, Spanje idem. Het is ook heel lucky voor Spanje dat zij met 11 spelers mochten eindigen.
En ik ben normaal ook tegen rotschoppen uitdelen. Alleen kan ik niet ontkennen dat ik het wel fijn vond dat juist Ronaldo wel eens zon schop kreeg. Mag die walgelijke kerel niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou ja, hij was wel man van de wedstrijd en speelde heel goed, maar die vreselijke maniertjes van hem... Man, man. Als medespeler zou ik me daar echt aan ergeren.
Serieus? Doe dan Rosenberg. Vond Arnautovic een draak van een wedstrijd spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
De wedstrijd al vijf maal volledig gezien, en zie niks buitensporings. Afgaande op ook de buitenlandse media, die de wedstrijd ook gezien hebben, hebben ze alleen hier in Nederland een 'smerig' Spanje gezien. Hypocriet?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Overigens weer behoorlijk bout dat VI niet bij het begin begint op RTLgemist. Elke keer wel weer iets te zeiken 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Hoe komen julile daar toch bij dat Boulah dat bewust deed? Dat is helemaal niet aannemelijk. Wie doet nou zoiets?
Dan zou haar man onze vriend Kahlid ook wel even opzoeken denk ik.
Wat betreft die tackle op Ronaldo. Echte voetballiefhebbers weten natuurlijk dat dat de enige manier was voor Boulahrouz om niet de hele wedstrijd gedold te worden door Ronaldo en dat ie gewoon extreme mazzel had geen rood te krijgen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het kan toch gewoon een slecht schot zijn geweest. Waarom zou Boula die vrouw expres willen raken. En hoe groot is de kans dat hij raak zou schieten?
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Serieus? Doe dan Rosenberg. Vond Arnautovic een draak van een wedstrijd spelen.
Ik heb het over de wedstrijd van vandaag, die zag ik zojuist.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Het kan toch gewoon een slecht schot zijn geweest. Waarom zou Boula die vrouw expres willen raken. En hoe groot is de kans dat hij raak zou schieten?
Inderdaad, ik weet niet welke mensen hier wel eens daadwerkelijk in een stadion zitten, maar bij het inschieten, rondspelen etc. voor de wedstrijd zie je zovaak allerlei ballen alle kanten op vliegen. Heb wel vaker mensen in het publiek geraakt zien worden bvb.
(En om jullie alvast voor te zijn: nee, dat gebeurt niet alleen bij NEC
)
Zometeen trouwens weer lekker de tribune op
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Voor het eerst in 4 seizoenen een potje zonder Babos he?
Wat een rukavond op voetbalgebied vanavond trouwens. Zowel Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Twente spelen morgen...
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wolfsburg stond met 3-0 voor tegen Mainz, maar verliest toch met 3-4 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een rukavond op voetbalgebied vanavond trouwens. Zowel Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Twente spelen morgen...
Feyenoord hoort niet in dat lijstje thuis 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord hoort niet in dat lijstje thuis
Jawel. Ik kijk liever Feyenoord dan pakweg NEC, NAC, VVV of Heracles. Ik moet wel ploegen hebben waar ik echt voor of tegen ben.
Morgen Graafschap-Ajax. Na Ajax ben ik het meest voor de Superboeren maar ik hoop wel dat we morgen daar vlotjes winnen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Gezien de laatste twee wedstrijden (1-8 en 0-6) maak ik me niet echt zorgen hehe.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
2 jaar terug was ik er zelf bij: 0-6.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax morgen echt problemen onder vind. De GS probeert toch vooral te voetballen en heeft minder fysiek. Zon uitduel naar bv ADO vind ik toch altijd veel lastiger dan deze.
Ik hoop dat Sulejmani speelt en ook een paar goals maakt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik zie nu pas die penals van Anderlecht, jemig
Die gingen minstens 6 meter over allemaal 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Groningen staat 2e op de ranglijst ja. 
Ik zeg Boeruhhh
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Darley in de goal morgen. Eindelijk Mario! Dit wordt weer smullen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Damn.
En mn Coach van het Jaar dan? Slechte beslissing van Mario!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dit wordt weer smullen.
Inderdaad. Voor de tegenstanders 
Als Vitesse een beetje scherp speelt winnen ze 0-2 tot 0-4 morgen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Jezus twee pagina's vol lullen over een bal op het hoofd van een vrouw.
Hebben jullie niets beters te doen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wielaert speelt overigens goed bij Roda tot nu toe. En belachelijk dat de 4-0 niet werd toegekend, bal was duidelijk over de lijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.