• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.851 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als het erom gaat iemand te blesseren is Bouhlarouz adequaat als altijd. Dan komt-ie in the zone. Deze lafaard hoort niet op een voetbalveld thuis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Als het erom gaat iemand te blesseren is Bouhlarouz adequaat als altijd. Dan komt-ie in the zone. Deze lafaard hoort niet op een voetbalveld thuis.

Not this again....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat jij iemand 'wel mag' die een nietsvermoedende vrouw achterop haar hoofd probeert te raken met een hard voorwerp...

...verbaast me niks, maar ik doe er niet aan mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wie zegt uberhaupt dat hij dit expres deed? En als hij het expres deed dan is hij een lul ja. Enig idee hoe lastig het is om vanaf die afstand een bal tegen iemands hoofd te knallen? Dat is gewoon pech denk ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja, hij deed het expres en ja, het is een lul.

Zie je wel, we zijn het met elkaar eensch

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze stonden wel in te spelen op hun eigen helft he. En ik geloof niet dat er een medespeler in de buurt van die journaliste stond die die bal eigenlijk moest hebben van Boula. Het lijkt me opzet, kwalijk en aan der andere kant erg knap van zo'n a-technische speler. Ipv een gelukstreffer noemen we het maar een ongelukstreffer.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

2 doelpunten en een assist van Arnautovic bij Werder. Hij kan het echt wel.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat kan hij prima. Idem geldt dit dan ook voor Ruud he?. Laat Ruud er eerst maar eens 15 maken dan.

Ruud hoeft zich niet meer te bewijzen op het hoogste niveau in een topcompetitie.

Wanneer de Hamster er per ongeluk dik 20 inschiet bij Schalke, dan kunnen we gaan beginnen met praten. Maar zelfs dat zie ik niet gebeuren.

We wachten af.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Net of hij serieus die vrouw expres op t hoofd raakt .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nee hoor het was een mislukte pass

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je goed kijkt staat er verder niemand van zijn ploeggenoten ook maar in haar buurt. Hele vage actie.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Natuurlijk doet-ie het met opzet, mafketel. Nu is-ie weer het alfa-mannetje in de kleedkamer waarschijnlijk. Kansloos sujet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, maar zoals ik al zei, Boula kan het wel willen, maar het is bij hem wel extreem toeval dat het hem lukt. Staat nou niet bekend als iemand van de lange bal. Hij schrok misschien zelfs wel en was stiekem trots dat de bal kwam waar hij wilde.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Natuurlijk doet-ie het met opzet, mafketel. Nu is-ie weer het alfa-mannetje in de kleedkamer waarschijnlijk. Kansloos sujet

Waarschijnlijk moest hij het van Nigel de Jong doen die hem speciaal daar vanuit Engeland op belde!

Walgelijke figuren!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gewoon een typische actie van de hedendaagse voetballer. Ze rijden met hun karretjes over de tenen van handtekeningen-vragende kindertjes, schoppen vrouwen het licht uit de ogen en als je het waagt te stellen dat ze misschien toch wel niet de door God zelf gezonden redders van de sport zijn, sta je voor altijd op de zwarte lijst.

Deze walgelijke mentaliteit wordt keurig in stand gehouden door de 'fans' die vergoeilijkend alles van deze parvenus accepteren, zolang ze maar het juiste shirtje aanhebben en met holle ogen beweren voor de beste club ter wereld te spelen, met de beste supporters natuurlijk.

Nou, als IK bondscoach was (nee, dat ben ik niet en ja, gelukkig maar), had deze idioot nooit meer in het heilige Oranje aangetreden. Dit soort ziekelijk gedrag moet je bij de kiem smoren, maar nee, men vindt het 'wel grappig' en het is een kwestie van tijd voordat hier iemand gaat roepen dat Khalid 'een standbeeld verdient'.

DIXI

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Lol.

Ik vind dat Otherfool een standbeeld verdiend

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De schop van Boulahrouz op het bovenbeen van Cristiano Ronaldo op het WK 2006 is nog altijd 1 van de meest gewaardeerde schoppen die een Oranje speler heeft mogen geven

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind heel veel dingen grappig op deze aarde, maar dit zijn nou uitgerekend van die kanslose zaken waar ik niet om kan lachen.

Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik hem nog wel een keer tegenkomen in ieder geval. Dat Wilfred Genee erom lacht vooruit, die lacht overal om. Ik ben het dit keer eens met Derksen die het ook walgelijk vond. Zou graag een paar ballen op jullie achterhoofd willen schieten, kijken of jullie het nog steeds grappig vinden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De schop van Boulahrouz op het bovenbeen van Cristiano Ronaldo op het WK 2006 is nog altijd 1 van de meest gewaardeerde schoppen die een Oranje speler heeft mogen geven

Deze walgelijke mentaliteit wordt keurig in stand gehouden door de 'fans' die vergoeilijkend alles van deze parvenus accepteren, zolang ze maar het juiste shirtje aanhebben (...)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Deze walgelijke mentaliteit wordt keurig in stand gehouden door de 'fans' die vergoeilijkend alles van deze parvenus accepteren, zolang ze maar het juiste shirtje aanhebben (...)

Zo ist!

Als de Jong en Boula schoppen in naam van Oranje, prima!

Als we met 3 Nigels de WK finale hadden gewonnen, had ik ze alle 3 opgesteld.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Dat jij iemand 'wel mag' die een nietsvermoedende vrouw achterop haar hoofd probeert te raken met een hard voorwerp...

...verbaast me niks, maar ik doe er niet aan mee.

Als Boulahrouz zoiets doet is het erg, maar als René van der Gijp zoiets uithaalt is het een toffe kerel? Daar klopt iets niet

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ge-weldig mooie sfeer bij Kaiserslautern tegen Bayern.

Mooie cultclub is dat toch ook.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leuke club idd. Ik herinner me nog PSV-Kaiserlautern, begin deze eeuw met Erik Gerets die doorgebroken PSV supporters op het veld terug probeerde te duwen in hun vakken

Was Klautern trouwens ook niet de enige ploeg in Duitsland die promoveerde en in het 1e seizoen terug in de Bundesliga ook kampioen werd? Ergens eind jaren 90....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

. Beetje triest dit. Hoort niet op een voetbalveld thuis maar ach, schijnt een gewoonte te zijn bij die neanderthalers in die oranje shirtjes. En als er dan nog van die bavianen gaan juichen op de tribune is het eind ver zoek natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ge-weldig mooie sfeer bij Kaiserslautern tegen Bayern.

Mooie cultclub is dat toch ook.

Mooi stadion ook. Was er in 2006 tijdens Spanje - Saudi Arabië op het WK. Fijn stadion en een fijne club ook ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Haha, wat een enorm arrogante indruk maakt die Arnautovic alweer in Bremen .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Bouhlarouz' enige pass in zijn carriere die uitkomt.

Ik moet toch mijn mening herzien in al mijn eerlijkheid. Ik vond het altijd één van de slechtste voetballers ooit in Oranje, die redelijk tegen een been kon schoppen maar zelfs daar allang voorbij is gestreefd door de De Jongs van deze wereld.

Hij moet vast iets hebben gedacht als: Hey verrek, ik heb nog maar 6 wedstrijden gespeeld in mijn laatste 8 seizoenen. Laat ik -live op televisie- eens laten zien dat ik ook een pass in mn poten heb, dan komt er mischien wel weer een club waar ik het niet ga redden.

Er staat een groepje daar, een interviewster, cameraman, geluidsman.. als ik daar nou heen schiet, raak ik vast wel íets.

Hoogtepunt uit zijn carriere denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Haha, wat een enorm arrogante indruk maakt die Arnautovic alweer in Bremen .

Dat was tegen Sampdoria ook al duidelijk zichtbaar. Lachwekkend inderdaad, die vindt zich echt al heel wat zonder het te ondersteunen met prestaties.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Beetje triest dit. Hoort niet op een voetbalveld thuis maar ach, schijnt een gewoonte te zijn bij die neanderthalers in die oranje shirtjes. En als er dan nog van die bavianen gaan juichen op de tribune is het eind ver zoek natuurlijk.

Haha jij moet de samenvatting van de WK finale nog maar eens kijken. Dan zie je toch een aantal afschuwelijke overtredingen van Spanje voorbij komen. Dat hypocriete gejank altijd van sommigen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.