- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Ik zou ook met Gijp gaan. Gijp trekt ook mooie vrouwen aan, dus dan hebben we gegarandeerd een mooie avond. Die Megan Fox vind ik te lelijk voor woorden. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Het valt niet mee he, dat heel Nederland dezelfde mening hebt.
En overigens is het geen wereldwonder, want dit soort wedstrijden - waarin we het eerste half uur zwak waren en daarna controleerden - hebben we vorig jaar ook gezien (PSV en Twente thuis bijv.).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dan nog telt het niet wat Jol zegt. Hij heeft het over nu. En op dit moment is Suarez bij lange na niet de beste aanvaller in Europa.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En als je na die avond met 1 van de 2 in bed belandt, kies je dan ook voor René, NW?
Naomi is toch niet lesbisch?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Naomi is toch niet lesbisch?
In Mudholland Drive toch wel?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oh dat kan, ik hou niet van films.

The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik zou ook met Gijp gaan. Gijp trekt ook mooie vrouwen aan, dus dan hebben we gegarandeerd een mooie avond. Die Megan Fox vind ik te lelijk voor woorden.
Dat valt denk ik tegen, zeker omdat hij niet de jongste is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Die kerel heeft humor, een vlotte babbel en uitstraling.. zullen geen bakvisjes op afkomen maar spreekt een hoop vrouwen wel aan. Lijkt me wel een womanizer, die Gijpvogel 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Dat zegt niets. Als je een beetje beroemd bent en wat geld hebt, ben je net een vrouwenmagneet. Ik ben/heb helaas geen van beide 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Huntelaar dus waarschijnlijk naar Schalke. Eindelijk een slimme zet van hem al heeft die met Raul ook daar lastige concurrentie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Neem aan dat Schalke wel met 2 spitsen speelt? Sowieso vind ik Raul geen diepe spits. Eerder Huntelaar dan diep en Raul daarachter. Heb je toch een gave voorhoede. Ook vd Vaart staat daar in de belangstelling. Krijg je daar toch een reunie van oud Real spelers 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Had ik door de komst van Raul net wat Schalke sympathieen gecultiveerd, krijg je zoiets.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wou het even dik aanzetten om duidelijk te maken dat ik het gewoo neen toffe kerel vindt, en me erg fijn lijkt in de omgang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En als je na die avond met 1 van de 2 in bed belandt, kies je dan ook voor René, NW?
Dan wint Megan het wel, nipt dat wel
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die kerel heeft humor, een vlotte babbel en uitstraling.. zullen geen bakvisjes op afkomen maar spreekt een hoop vrouwen wel aan. Lijkt me wel een womanizer, die Gijpvogel
Op basis van de vele vrouwen waar hij alimentatie aan betaald klopt dat wel ja. Heel de avond lullen over Xavi en Iniesta, wat vrouwen die hij aantrekt, wat zuipen en de waanzinnige anekdotes vliegen je om de oren. Dat is toch mooi man! [/gijp modus]
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goed nieuws voor Klaas Jan!
Van Persie is weer eens met een op het oog serieuze blessure gewisseld vanmiddag. Het zit die jongen ook niet echt mee de laatste jaren.........
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja, leuke club voor Huntelaar, mag-ie zijn handjes mee dichtknijpen. Misschien wordt het nog eens wat, al denk ik zomaar dat Nistelrode er een stuk of 10 méér gaat inknallen dit seizoen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Doelde meer op het feit dat de spitsenpositie in Oranje weer open ligt volgende week.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind dat Klaas en Ruud de enige 2 opties voor de spits van Oranje moeten zijn. V Persie is geen diepe spits. Die moet zich maar richten op rechterflank speler of als vervanger voor Sneijder op 10.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Laat KJ eerst maar eens 10 goals scoren voor Schalke.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat kan hij prima. Idem geldt dit dan ook voor Ruud he?. Laat Ruud er eerst maar eens 15 maken dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt een idioot die Boulah. Mag van mij aan het kruis genageld worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Boula die Sneijder even lekker op de poten ging staan op de training van het WK, omdat hij gedold werd was ook al zo'n sneue actie. Domme man. Dit vrouwtje kan zomaar een whiplash of zo oplopen en wat heb je dan aan excuses.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, inderdaad. Maar ook op trainingspartijtje heeft ie van die typische vergeldingsacties. Ook Cacau en Jesus Navas kunnen daarover meepraten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gewoon een harde speler. Ik mag hem wel. Is voor niemand bang. Jammer dat hij van de winter niet naar Ajax kwam.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Ghehe, was Boulah ook degene die hier schoot. En deed hij dat met opzet dan? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Boulah met zijn beperkte techniek? Kan het me niet voorstellen en dan was het dus een ongelukje. En anders moet ik mijn mening over de traptechniek van Boula bij gaan stellen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ruudje alweer met een goal 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.