• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.126 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.895 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Niet overdrijven he

Ik zou ook met Gijp gaan. Gijp trekt ook mooie vrouwen aan, dus dan hebben we gegarandeerd een mooie avond. Die Megan Fox vind ik te lelijk voor woorden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Don Dijk schreef:

Het valt niet mee he, dat heel Nederland dezelfde mening hebt.

Het is wel typisch Nederlands om het dan vooral daar over te hebben, en niet over het feit dat we in Kiev een stuk of zes opgelegde kansen mistten en we in de tweede helft in de ArenA geen kans meer hebben weggegeven.

En overigens is het geen wereldwonder, want dit soort wedstrijden - waarin we het eerste half uur zwak waren en daarna controleerden - hebben we vorig jaar ook gezien (PSV en Twente thuis bijv.).

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Vascago schreef:

Dan nog telt het niet wat Jol zegt. Hij heeft het over nu. En op dit moment is Suarez bij lange na niet de beste aanvaller in Europa.

Dat zegt ie ook niet. Hij heeft het over 'gevaarlijkste'. En dan benadrukt ie zijn onvoorspelbaarheid, niet dat Luis de meest complete spits zou zijn die er is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En als je na die avond met 1 van de 2 in bed belandt, kies je dan ook voor René, NW?

Naomi is toch niet lesbisch?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Naomi is toch niet lesbisch?

In Mudholland Drive toch wel?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh dat kan, ik hou niet van films.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Oh dat kan, ik hou niet van films.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vascago schreef:

Ik zou ook met Gijp gaan. Gijp trekt ook mooie vrouwen aan, dus dan hebben we gegarandeerd een mooie avond. Die Megan Fox vind ik te lelijk voor woorden.

Dat valt denk ik tegen, zeker omdat hij niet de jongste is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Die kerel heeft humor, een vlotte babbel en uitstraling.. zullen geen bakvisjes op afkomen maar spreekt een hoop vrouwen wel aan. Lijkt me wel een womanizer, die Gijpvogel

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dat valt denk ik tegen, zeker omdat hij niet de jongste is.

Dat zegt niets. Als je een beetje beroemd bent en wat geld hebt, ben je net een vrouwenmagneet. Ik ben/heb helaas geen van beide

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Huntelaar dus waarschijnlijk naar Schalke. Eindelijk een slimme zet van hem al heeft die met Raul ook daar lastige concurrentie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Neem aan dat Schalke wel met 2 spitsen speelt? Sowieso vind ik Raul geen diepe spits. Eerder Huntelaar dan diep en Raul daarachter. Heb je toch een gave voorhoede. Ook vd Vaart staat daar in de belangstelling. Krijg je daar toch een reunie van oud Real spelers

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Had ik door de komst van Raul net wat Schalke sympathieen gecultiveerd, krijg je zoiets. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Niet overdrijven he

Ik wou het even dik aanzetten om duidelijk te maken dat ik het gewoo neen toffe kerel vindt, en me erg fijn lijkt in de omgang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En als je na die avond met 1 van de 2 in bed belandt, kies je dan ook voor René, NW?

Dan wint Megan het wel, nipt dat wel .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

Die kerel heeft humor, een vlotte babbel en uitstraling.. zullen geen bakvisjes op afkomen maar spreekt een hoop vrouwen wel aan. Lijkt me wel een womanizer, die Gijpvogel

Op basis van de vele vrouwen waar hij alimentatie aan betaald klopt dat wel ja. Heel de avond lullen over Xavi en Iniesta, wat vrouwen die hij aantrekt, wat zuipen en de waanzinnige anekdotes vliegen je om de oren. Dat is toch mooi man! [/gijp modus]

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goed nieuws voor Klaas Jan!

Van Persie is weer eens met een op het oog serieuze blessure gewisseld vanmiddag. Het zit die jongen ook niet echt mee de laatste jaren.........

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja, leuke club voor Huntelaar, mag-ie zijn handjes mee dichtknijpen. Misschien wordt het nog eens wat, al denk ik zomaar dat Nistelrode er een stuk of 10 méér gaat inknallen dit seizoen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Doelde meer op het feit dat de spitsenpositie in Oranje weer open ligt volgende week.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind dat Klaas en Ruud de enige 2 opties voor de spits van Oranje moeten zijn. V Persie is geen diepe spits. Die moet zich maar richten op rechterflank speler of als vervanger voor Sneijder op 10.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Laat KJ eerst maar eens 10 goals scoren voor Schalke.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat kan hij prima. Idem geldt dit dan ook voor Ruud he?. Laat Ruud er eerst maar eens 15 maken dan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt een idioot die Boulah. Mag van mij aan het kruis genageld worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Boula die Sneijder even lekker op de poten ging staan op de training van het WK, omdat hij gedold werd was ook al zo'n sneue actie. Domme man. Dit vrouwtje kan zomaar een whiplash of zo oplopen en wat heb je dan aan excuses.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, inderdaad. Maar ook op trainingspartijtje heeft ie van die typische vergeldingsacties. Ook Cacau en Jesus Navas kunnen daarover meepraten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gewoon een harde speler. Ik mag hem wel. Is voor niemand bang. Jammer dat hij van de winter niet naar Ajax kwam.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Ghehe, was Boulah ook degene die hier schoot. En deed hij dat met opzet dan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Boulah met zijn beperkte techniek? Kan het me niet voorstellen en dan was het dus een ongelukje. En anders moet ik mijn mening over de traptechniek van Boula bij gaan stellen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ruudje alweer met een goal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.