- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat speelde Assuncao weer enorm goed vanavond zeg. Eigenlijk zou hij gewoon MotM moeten zijn wat mij betreft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder hem zouden ze idd ook minder kijkers halen. Het is soms wel veel van hetzelfde (vooral de stokpaardjes van Derksen) maar die momentendie je noemt zijn altijd erg leuk.
Inderdaad, en ook zo'n aanstekelijke lach. Toffe kerel ook, als ik kon kiezen tussen een nachtje stappen met Megan Fox of René, dan ga ik met René. Zonder twijfel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zekers. Kan het een keer vragen, zit wel eens op het terras hier in Dordt 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik geloof niet dat Steek de hele wedstrijd op die manier heeft beoordeeld in een intervieuw. Wanneer wel; dan heeft die man liggen slapen achter de boarding.
Hij vond dat het minste team had gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zekers. Kan het een keer vragen, zit wel eens op het terras hier in Dordt
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een prachtige beelden toch:
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Atletico Madrid heeft de Europese Supercup gewonnen en FC Groningen heeft in Tilburg z'n angstgegner Willem II verslagen. Het was voor mij een mooie voetbalvrijdag!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Jol: 'Ik denk dat Suárez in Europa zeker de gevaarlijkste aanvaller is'
Hahahaha daarom speelt ie ook nog bij Ajax Martin. Jongens als Milito, Forlan, Rooney, Torres en noem ze maar op zijn echt nog wel iets gevaarlijker.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Iets? Die hebben bewezen op hoog niveau te kunnen presteren. Suarez op het W.K. ook, maar dat was toch meer tegen de wat zwakkere teams.
Er zijn nog een legio spelers die gevaarlijker zijn dan Suarez. Laat Suarez eerst maar eens presteren in de Primera Division.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Zlaten naar Milan. Ajax zou wel even van hen winnen las ik een paar dagen geleden hier. Strijden om de 3e plek dan maar 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat zijn voornamelijk een Juventus-fan, die een hekel aan AC Milan heeft. Milan heeft natuurlijk een goede ploeg, dat over meer kwaliteit beschikt dan Ajax. Wil niet zeggen dat Ajax thuis niet kan winnen van Milan.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Iets? Die hebben bewezen op hoog niveau te kunnen presteren. Suarez op het W.K. ook, maar dat was toch meer tegen de wat zwakkere teams.
Er zijn nog een legio spelers die gevaarlijker zijn dan Suarez. Laat Suarez eerst maar eens presteren in de Primera Division.
Ik wou iets eerst ook tussen haakjes zetten, maar dan krijg ik weer allerlei opmerkingen naar mijn hoofd 
Natuurlijk zijn die anderen nog veel en veel gevaarlijker/beter. En dan heb ik Messi en Ronaldo niet eens genoemd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Over een jaar of tien weten we of Jol gelijk had of niet. Voor nu mogen jullie wel even lachen hoor, gelukkig speelt ie nog in Amsterdam.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Over een jaar of tien weten we of Jol gelijk had of niet. Voor nu mogen jullie wel even lachen hoor, gelukkig speelt ie nog in Amsterdam.
Dan nog telt het niet wat Jol zegt. Hij heeft het over nu. En op dit moment is Suarez bij lange na niet de beste aanvaller in Europa.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jol: 'Ik denk dat Suárez in Europa zeker de gevaarlijkste aanvaller is'
Hahahaha daarom speelt ie ook nog bij Ajax Martin. Jongens als Milito, Forlan, Rooney, Torres en noem ze maar op zijn echt nog wel iets gevaarlijker.
Ik denk dat Jol bedoelt dat hij de meest dreigende speler is. Niet de allerbeste. Maar ik ken eigenlijk geen aanvaller (oke, Messi wel) die meer zelf kan creeeren dan Suarez. Spelers als Rooney en Torres moeten het compleet hebben van de aanvoer. Suarez doet het bijna allemaal zelf.
Overigens staat Voetbalzone wel bomvol met Jol quotes vanmorgen zeg. Jol over Suarez. Jol over vd Wiel, Jol over de Zeeuw, Jol over Real Madrid...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wie kijkt er Uberhaupt VI (als de supercup bezig is)?
Wie kijkt er nou die zon suffe Supercup? Ik heb er 2 minuten naar gekeken, toen weer overgezet. Laat mij maar lekker lachen met VI. Elke uitzending van VI is bijna leuk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wie kijkt nou VI als Holland Got's Talent erop is?
GRONINGUHHHHH
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wie kijkt nou Holland Got's Talent als je op Eredivisie Live ook Willem II-Groningen kan kijken? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat was dat vanavond weer manne....
10 Minuten lang zaten Gijp en de snor veren in de reet van Dinamo te steken; hoe indrukwekkend ze het allemaal wel niet vonden.
'Ajax weggespeeld, onder de indruk van Dinamo, wedstrijd beslist door het individu, Dinamo beschikt over een drive' etc etc.
Kan dat programma steeds minder serieus nemen wanneer Ajax besproken wordt.

Het valt niet mee he, dat heel Nederland dezelfde mening hebt. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wie kijkt nou Holland Got's Talent als je op Eredivisie Live ook Willem II-Groningen kan kijken?
Wie kijkt er nou Eredivisie Live op vrijdagavond. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen

Wie lacht hier?
Het gaat toch over dit moment, niet over een jaar of 10? Op dit moment Suarez de gevaarlijkste aanvaller noemen, is toch onzin?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Tsjah, las net dat er 1,8 miljoen mensen naar hebben gekeken. Waar gaat het heen met deze wereld
Alsof de winnaar van zo'n kutshow ook daadwerkelijk een groot artiest kan worden.
Zag trouwens ook staan dat Dries Roelvink 2 weken op nummer 1 in de top 40 heeft gestaan. Ik begin me steeds meer vreemd te voelen in Nederland 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Eindeloze stroom kutshows ja.. wat zal de volgende worden, So you think you can jongleren ?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Doe maar ''Sterren slaan op het ijs''. Ja, dat lijkt me wel wat.
Hopelijk mag heel bekend Nederland dan opdraven.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Holland's Got Talent is een geweldige show met zeer veel talentvolle mensen.
Maar goed, dat is offtopic. Ik snap dan weer niet dat er mensen zijn die Willem II-Groningen kijken, als er iets non-talentvol is, moet je daar naar kijken. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb het ook ruim 20 minuten geprobeerd. Het voelde ook aan als jezelf martelen met dat gepruts op het veld.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig ben je wel wat gewend wat dat betreft. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Inderdaad, en ook zo'n aanstekelijke lach. Toffe kerel ook,als ik kon kiezen tussen een nachtje stappen met Megan Fox of René, dan ga ik met René. Zonder twijfel.
Niet overdrijven he 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3618 stemmen
Doe maar ''Sterren slaan op het ijs''. Ja, dat lijkt me wel wat.
Hopelijk mag heel bekend Nederland dan opdraven.
Doe dan maar 'Sterren zakken door het ijs", maar dat bedoel je denk ik ook. En dat het gat dan gelijk weer dicht vriest. Dat zou wel fijn zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En als je na die avond met 1 van de 2 in bed belandt, kies je dan ook voor René, NW?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.