- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Die gast was echt dik en groot voor zijn leeftijd bottle haha.
Ja vroeg me af of er nou nog een voetballer achter stond 
(-
rip Geesink)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Terechte overwinning van Atletico. Dat videobandje moet Twente maar vast opvragen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico
. Vergeet Real en Barca, Atleti wordt kampioen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb aan zelfmartelen gedaan door vrijwillig een half uurtje naar Willem II-Groningen te kijken. Wat een kansloos niveau.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Atletico
. Vergeet Real en Barca, Atleti wordt kampioen.
Gefeliciteerd! Heb je i.i.g. nog iets om voor te juichen. Wat speelde Inter slecht trouwens 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik heb aan zelfmartelen gedaan door vrijwillig een half uurtje naar Willem II-Groningen te kijken. Wat een kansloos niveau.
Groningen supporter:
jSoerdow zegt:
*is wel de slechtste wedstrijd die ik ooit gezien heb man
Sjoerdow zegt:
*ben absoluut niet tevreden.......in deze staat zou ajax met 11-0 winnen van willem 2
Sjoerdow zegt:
*zo slecht
Sjoerdow zegt:
*nait normaal
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inter is echt 1 van de lelijkste clubs die ik ken zeg. Ik vind echt bijna elk facet van die club nep. Mag hopen dat ze een rampseizoen spelen. Alleen Sneijder gun ik succes.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eto'o mag ik opzich ook wel. Lijkt me een goede gast.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefeliciteerd! Heb je i.i.g. nog iets om voor te juichen. Wat speelde Inter slecht trouwens
Dan heb ik tenminste iets, maar zie ze niet echt als titelkandidaat hoor. Maar hopen dat Atléti, weer mee gaat draaien in de top 4. waar ze horen. Al is het een schrale troost voor al mijn Feyenoord ellende
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat was dat vanavond weer manne....
10 Minuten lang zaten Gijp en de snor veren in de reet van Dinamo te steken; hoe indrukwekkend ze het allemaal wel niet vonden.
'Ajax weggespeeld, onder de indruk van Dinamo, wedstrijd beslist door het individu, Dinamo beschikt over een drive' etc etc. Weer oud negatief nieuws uit de archieven halen over dat Ajax enkele miljoenen meteen moet afstaan aan Barca/Heerenveen dankzij bepaalde constructies in het Oleguer/Mickey contract. Oud nieuws...... maar zolang men maar negatief kan kraaien.
Kan dat programma steeds minder serieus nemen wanneer Ajax besproken wordt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
En maar de veren in konten van clubs als Twente en Heracles stoppen die godenbeleid uitvoeren en zo. Heb Derksen ook nog nooit iets positiefs over Ajax horen zeggen. Soms verlang ik naar die oude tijden dat van Gelder nog niet zo erg is als tegenwoordig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nam je VI serieus dan. Is toch gewoon een guilty pleasure op televisie, om lekker zoveel mogelijk kortzichtige voetbalcommentaren te horen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Kom op ze praten bijna altijd negatief, in overtreffende trap om het lekker smeuiig te maken. Heb je Gijp niet gehoord over Feyenoord? Ga je je toch niet druk om maken..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
10 Minuten lang zaten Gijp en de snor veren in de reet van Dinamo te steken; hoe indrukwekkend ze het allemaal wel niet vonden.
'Ajax weggespeeld, onder de indruk van Dinamo, wedstrijd beslist door het individu, Dinamo beschikt over een drive' etc etc. Weer oud negatief nieuws uit de archieven halen over dat Ajax enkele miljoenen meteen moet afstaan aan Barca/Heerenveen dankzij bepaalde constructies in het Oleguer/Mickey contract. Oud nieuws...... maar zolang men maar negatief kan kraaien.
Kan dat programma steeds minder serieus nemen wanneer Ajax besproken wordt.
Valt mij ook op. Ik kan het alleen wel hebben. Vind het veel irritanter dat ras Ajacied Jack van Gelder expres negatief over Ajax zit te doen.
Lekker boeiend wat Gijp en Johan vinden van het wel en wee van de club die weer lekker in de CL speelt met een talentvolle ploeg. Wel jammer dat ze zelfs niet 1x een compliment konden maken. We hebben niet 1x van Kiev verloren dat toch veel sterker werd geacht en wat een veel hoger budget dan Ajax heeft. Maar ach...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Wat is er nou leuker dan het ophemelen van je club op tv. Dat mis ik wel is 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een prachtige beelden bij Knevel en die andere; Geesink die juichende mensen de mat afstuurt omdat de wedstrijd nog officieel moet worden beëindigd. De man was larger than life en ging doodleuk in de Anton Geesinkstraat wonen. Echt een zwarte dag voor de Nederlandse sport, dit. Een wat uitgebreider stukkie inmiddels op nu.nl:
Hij lag al enkele weken in het ziekenhuis. Dat heeft de voorzitter van Judo Bond Nederland, Jos Hell, vrijdag bevestigd.
Geesink werd in 1964 in Tokio olympisch kampioen door in de finale de Japanse favoriet Akio Kaminaga te verslaan.
Na zijn actieve carrière diende de zwaargewicht de sport als bestuurder. Sinds 1987 was hij lid van het Internationaal Olympisch Comité.
Geschokt
Olympisch kampioen judo Mark Huizinga reageerde geschokt op de dood van Anton Geesink. Het IOC-lid is vrijdag op 76-jarige leeftijd na een kort ziekbed overleden.
''Ik ben geschrokken. Hij was toch dé man in het Nederlandse judo'', aldus Huizinga tegenover Radio 1. ''Ondanks dat er daarna meer kampioenen uit Nederland kwamen, bleef hij wereldwijd de bekendste Nederlandse judoka.''
Geesink (1964), Huizinga (2000) en Wim Ruska (1972) zijn de enige Nederlandse judoka's die ooit Olympisch goud wonnen. ''Daarbij was Geesink de eerste niet-Japanse kampioen. En heeft hij nog veel meer gewonnen.''
Karakter
Hein Verbruggen reageerde vrijdagavond in Singapore (zaterdagochtend lokale tijd) geschrokken op het nieuws.
''Een groot kampioen'', omschreef Verbruggen de oud-judoka met wie hij jaren deel uitmaakte van het Internationaal Olympisch Comité IOC.
''Anton stond niet heel makkelijk in het leven. Hij was zeker ook niet makkelijk voor zichzelf. Ik had een heel goede verstandhouding met hem. Zijn karakter was zijn karakter. Dat heeft hem ook tot een groot kampioen gemaakt'', aldus Verbruggen die in Singapore de Jeugd Olympische Spelen bezocht.
Groot verlies
Een groot kampioen die ook na zijn actieve carrière veel voor de sport heeft betekend. Zo omschrijft olympisch schaatskampioen Mark Tuitert Geesink. ''Het is een groot verlies voor de Nederlandse sportwereld'', reageerde Tuitert, die 46 jaar na Geesink olympisch goud won.
''Het was iemand die zich letterlijk en figuurlijk niet van zijn stuk liet brengen'', zei Tuitert, die Geesink slechts enkele malen ontmoette. ''Hij had altijd een uitgesproken mening. Hij durfde wel wat te zeggen en dat ik heb ik altijd in hem gewaardeerd. Ik vind het mooi dat hij zich altijd voor de sport is blijven inzetten.''
Aleid Wolfsen
Een grote Utrechtse held is niet meer. Dat is de eerste reactie van de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen op het nieuws.
Volgens Wolfsen heeft Geesink een enorme betekenis gehad voor de sport, de jeugd en de stad Utrecht. ''Een warm mens, die zeer betrokken was bij de stad en de wijk Ondiep, waar hij geboren was.''
De gemeente beraadt zich nog op hoe precies en waarmee ze Geesink ''op gepaste wijze'' zal herdenken.
Willem-Alexander
''Anton Geesink was een onvergetelijk groot sportman. Hij is als actief sporter en daarna als bestuurder voor de Nederlandse en internationale sportbeweging van zeer grote betekenis geweest'', aldus reageerde prins Willem-Alexander vrijdagavond op het overlijden van Geesink.
Hij zal Geesink als collega van het Internationaal Olympisch Comité (IOC) ''zeer missen en wenst zijn vrouw en kinderen alle sterkte toe'', stelde de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) namens de prins.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het ook wel mooi als die zuurpruimen gewoon achteraf hun ongelijk toe moeten geven. Zoals Derksen er met Pantelic compleet naast zat. Gewoon kampioen worden en lekker ballen in de CL en ik heb een topseizoen gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op ze praten bijna altijd negatief, in overtreffende trap om het lekker smeuiig te maken. Heb je Gijp niet gehoord over Feyenoord? Ga je je toch niet druk om maken..
Volgens hun kan Milner van City niet voetballen, en is hij eerder van het niveau Almere City. Zegt genoeg dacht ik zo. Ik kijk ook alleen om de briljante oneliners van René, zijn lachsalvo's en zijn prachtige anekdotes. Enige reden dat ik dit nog kijk. En Genee is een held natuurlijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik vind het ook wel mooi als die zuurpruimen gewoon achteraf hun ongelijk toe moeten geven. Zoals Derksen er met Pantelic compleet naast zat. Gewoon kampioen worden en lekker ballen in de CL en ik heb een topseizoen gehad.
haha maar ze geven dat eigenlijk toch nooit toe? Vind het wel geinig hoe Snor zich overal weer uit probeert te lullen met een half gelukt grapje. Dat ie een keer met die toto 98.000e stond ofzo: 'ja ik zit er soms ook wel eens een beetje naast' 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Volgens hun kan Milner van City niet voetballen, en is hij eerder van het niveau Almere City. Zegt genoeg dacht ik zo. Ik kijk ook alleen om de briljante oneliners van René, zijn lachsalvo's en zijn prachtige anekdotes. Enige reden dat ik dit nog kijk. En Genee is een held natuurlijk.
Ja precies het is gewoon leuk vermaak. Volgens mij heeft Gijp trouwens nog nóóit positief over Feyenoord en de randzaken gesproken (de inkoppertjes zijn té makkelijk).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja precies het is gewoon leuk vermaak. Volgens mij heeft Gijp trouwens nog nóóit positief over Feyenoord en de randzaken gesproken (de inkoppertjes zijn té makkelijk).
Nee, maar hoeft ook niet. Die kerel is gewoon erg komisch en neemt niets echt serieus. Dat kan ik wel waarderen, als hij Feyenoord afzeikt lig ik ook in een deuk. Gijp is niet zo onder de indruk. Als hij hoogtepunten eruitpakt zijn het juist vaak dieptepunten, die geniet gewoon van kansloze passes, knullig balverlies en slecht uitgevoerde schwalbes. Gijpie = VI wat mij betreft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
'Ajax weggespeeld(...)
Zelfs Stekelenburg heeft dat al toegegeven...
Gijp roept over elke speler 'dat-ie er geen klote van ken', mooi toch. Voor onnozel ophemelen van onze Mickey Mouse spelers hebben we dit forum al 
Wel een fout mijnerzijds om de media uit de Bingo te houden trouwens...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wie kijkt er Uberhaupt VI (als de supercup bezig is)?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind de supercup nooit echt iets om voor thuis te blijven.
Heb stukjes gezien, maar werd er niet warm of koud van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag ik me ook af
. Lijkt me als neutrale toeschouwer nou ook niet echt de moeite waard om te kijken. But that's not the issue here! [/biglebowski modus]
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zelfs Stekelenburg heeft dat al toegegeven...
Gijp roept over elke speler 'dat-ie er geen klote van ken', mooi toch. Voor onnozel ophemelen van onze Mickey Mouse spelers hebben we dit forum al 
Wel een fout mijnerzijds om de media uit de Bingo te houden trouwens...
Ik geloof niet dat Steek de hele wedstrijd op die manier heeft beoordeeld in een intervieuw. Wanneer wel; dan heeft die man liggen slapen achter de boarding.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had er geen trek in eerlijk gezegd.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nee, maar hoeft ook niet. Die kerel is gewoon erg komisch en neemt niets echt serieus. Dat kan ik wel waarderen, als hij Feyenoord afzeikt lig ik ook in een deuk. Gijp is niet zo onder de indruk. Als hij hoogtepunten eruitpakt zijn het juist vaak dieptepunten, die geniet gewoon van kansloze passes, knullig balverlies en slecht uitgevoerde schwalbes. Gijpie = VI wat mij betreft.
Zonder hem zouden ze idd ook minder kijkers halen. Het is soms wel veel van hetzelfde (vooral de stokpaardjes van Derksen) maar die momentendie je noemt zijn altijd erg leuk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.