• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.127 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Quagliarella is net verkocht aan Juventus dus hun sterspeler zijn ze alvast kwijt

Lavezzi is toch beter, en de sterspeler is Hamsik.

Ok, het is een flinke aderlating, maar dan nog mag FC Utrecht alleen nog maar dromen van winst tegen napoli.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

(quote)
PSV krijgt het moeilijk ... ? Utrecht geef ik ook een goede kans. Als ze een goede dag hebben kunnen ze veel hebben (al is Liverpool een maatje te groot).

Moeilijk in de zin van dat het weleens lastig wordt iets te forceren tegen een club als Debrecini en Matallist. Al moet ik zeggen dat ik Metallist niet goed ken, maar ik ga er even vanuit dat die meestromen in de opkomst van het voetbal in Oekraïnie.

Je zou zomaar thuis 3x 0-0 kunnen spelen en daar moet je voor oppassen. Ik verwacht dat ze uiteindelijk wel gewoon doorgaan hoor. Maar veel Nederlandse clubs hebben het de laatste jaren erg lastig gehad tegen dit soort clubs.

Ik weet dat m'n stukje vooral is gebaseerd op aannamens, maar het is ook een beetje koffie dik kijken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

Als je Ajax niet eens noemt met een historie die tig keer mooier is dan die van jezelf dan noem ik je arrogant. Hij moet anders maar liegen zoals trainers als Wenger en Mourinho etc. doen. Die doen tenminste nog alsof ze respect hebben voor Ajax.

Volgens mij bedoelt hij dat niet helemaal zo.

Bovendien is de laatste Auxerre-Ajax confrontatie in hun voordeel geëindigd meen ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reageerde hierop he.

Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is Real en Milan te verslaan".

Later heb ik zelf even het hele artikel opgezocht en dan is de toon al iets anders ja. Maar een trainer van Auxerre moet geen praatjes krijgen. Doet Jol ook niet. Respect hebben voor je tegenstander. Uiteraard mag je wel 100% zelfvertrouwen hebben dat je het redt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Volgens mij bedoelt hij dat niet helemaal zo.

Bovendien is de laatste Auxerre-Ajax confrontatie in hun voordeel geëindigd meen ik.

Zo bedoelde hij het wel. Hij ziet Real en Milan doorgaan en zichzelf (Auxerre dus) sowieso 3e worden. Of Ajax niet meedoet dus. Dat gaan ze nog wel merken. Wedstrijd 3 en 4 zijn de wedstrijd thuis en uit tegen Auxerre. Pakt Ajax daarin 4 punten dan zijn ze wel sowieso 3e.

Oja, Ajax won toen 1-0 van Auxerre. Uit verloor Ajax met 3-1 waarbij die 3e goal van hen enkele minuten voor tijd viel. Anders had Ajax het gered. Koeman stapte nadien op.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat die tabaksvreter daar niet meer coach is, hoe heet ie nog maar? Leuke vent vond ik dat, heb hem nog nooit zien lachen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Guy Roux

(afbeelding)

Was daar heeeeeeeel lang coach ja.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha die inderdaad! Lachen man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die was toch van 1907 tot 2002 coach van die ploeg?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Niet overdrijven jongeman, hij begon pas in 1926. Werk aan je voetbalkennis, mmkay?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Van der Sloot (RBC) deed net een nasty Nigel bij Knol (Sparta). Kijken of daar ook zoveel ophef over komt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van der Sloot?? Dat is normaal echt een mooie sierlijke voetballer, echt een nummer 10. Ernstig geblesseerd dan?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Voorlopig kost het behalen van de CL Ajax alleen nog maar geld:

'deelname cl kost ajax.. • ElfVoetbal.nl

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Pitakaas schreef:

PSV slechte poule? Wat bedoel je daarmee?

Ze hebben het redelijk getroffen, Samp #4 Serie A, leuk team.

En daar is dan ook alles meegezegd.

Pitakaas schreef:

AZ heeft 3 nietszeggende tegenstanders ver ver weg.

Nietszeggend? Dinamo Kiev... Bate Borisov speelde vorig jaar nog CL.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oleguers verhaal klopt alleen al niet eens. Barca zou in die 3 jaar dik 7 ton per seizoen krijgen wanneer Ajax CL speelde. Ajax speelt dit seizoen pas voor het eerst in die tijd CL dus ze krijgen een 7 ton, mocht dit verhaal kloppen. Heb ik net op een Ajax site van een lid vernomen die de bron erbij gaf wat zelfs van ajax.nl afkwam in een tekst toen Oleguer net aangetrokken was.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Ik mag die Schellevis wel. Meer aandacht voor Twente

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Uiteraard. Dit is en blijft jullie enige seizoen dat jullie CL gaan spelen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Guy Roux

Maar de koning van de lach blijft toch Lobanovski:

(afbeelding)

Wat een fantastisch machine-voetbal was dat..

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Uiteraard. Dit is en blijft jullie enige seizoen dat jullie CL gaan spelen

Zal voor mijn portomonnee wel beter zijn. 93,75 euro voor een paar kaartjes hoorde ik vandaag. Maja, ik had eerder al een keer 125 euro gehoord dus dan valt het nog mee.

Maar ik denk niet dat het de enige keer zal zijn

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nu ik die 1e van AAGent nog eens zie is het toch weleen verschrikkelijk blunder van Mulder hoor. Moet je gewoon wegtikken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Zal voor mijn portomonnee wel beter zijn. 93,75 euro voor een paar kaartjes hoorde ik vandaag. Maja, ik had eerder al een keer 125 euro gehoord dus dan valt het nog mee.

Bij Ajax is de passe partout ook vanaf 93 euro. Benieuwd hoe duur de kaarten zijn als de seizoenskaarthouders de 1e kaarten hebben afgenomen. Ik heb geen ongelimiteerd budget.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

passe partout vanaf 93 euro. Vind ik echt totaal geen slechte deal hoor.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Bij ons kunnen alle seizoenskaarthouders niet eens een kaartje krijgen. Die moeten ook kaarten gaan halen in de vrije verkoop en maar zien waar ze komen te zitten. Alleen Vak P is daarvan vrijgesteld. Gelukkig zit ik daar

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Vind het soms zo raar. Seizoenskaarthoudes zouden eigenlijk voor zulke wedstrijden vaste kaarten moet hebben. Misschien wat bijbetalen. Maar zo stimuleer je ook niet echt mensen om een S-kaart te kopen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Gijp 'kopen die gozer'

kan ook wel wel heerlijk overdrijven verder

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die gast was echt dik en groot voor zijn leeftijd bottle haha.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Justinw schreef:

Vind het soms zo raar. Seizoenskaarthoudes zouden eigenlijk voor zulke wedstrijden vaste kaarten moet hebben. Misschien wat bijbetalen. Maar zo stimuleer je ook niet echt mensen om een S-kaart te kopen.

Normaal krijgen we dat ook. Vorig jaar in de EL ook gewoon, maar nu moeten er veel meer Uefa lui het stadion in en daar hebben ze meen ik 2000 kaarten voor nodig. En die moeten dan van de seizoenskaarthouders komen want de vrije verkoop mag niet veranderd worden. Dat aantal kaarten stond al vast.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

RIP Meneer Geesink.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

passe partout vanaf 93 euro. Vind ik echt totaal geen slechte deal hoor.

Op zich niet. 31 euro per kaartje. Al vind ik dat op zich nog erg hoog voor 90 minuten voetbal. Maar dit zijn wel goedkopere vakken. Als de ssc houders zijn geweest zijn die vakken vast verkocht. Ik ga geen 150 euro ofzo dokken voor zon kaart.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.