- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Utrecht is kansloos, PSV krijgt het moeilijk maar gaat overwinteren en voor AZ is het wel goed te doen denk ik.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Utrecht lekker naar Liverpool, ik denk dat ze zielsgelukkig zijn daaro.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Leuke reisjes voor de Utrecht fans, Liverpool, Napels, Bukarest.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hahaha wat een enorme loser die trainer van Auxerre (Otherfool hou je vast): "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is Real en Milan te verslaan".
Je zou een trainer om zo'n uitspraak moeten ontslaan.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Inderdaad, daar valt nog genoeg te doen naast de wedstrijd, al zijn wedstrijden op Anfield an sich natuurlijk al een reis waard.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Hahaha wat een enorme loser die trainer van Auxerre (Otherfool hou je vast): "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is Real en Milan te verslaan".
Je zou een trainer om zo'n uitspraak moeten ontslaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijk dat soort arrogante trainers. Des te mooier als we ze 2 keer een lesje leren. Verheug me nu al op zijn treurige hoofd als hij 2 punten heeft na 6 wedstrijden. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoezo arrogant? Hij zegt toch juist dat de eerste 2 plekken niet bereikbaar zijn?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als je Ajax niet eens noemt met een historie die tig keer mooier is dan die van jezelf dan noem ik je arrogant. Hij moet anders maar liegen zoals trainers als Wenger en Mourinho etc. doen. Die doen tenminste nog alsof ze respect hebben voor Ajax.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Inderdaad, zelf als trainer ook niet handig. Want als je verliest dan moet je je helemaal schamen.
Altijd zeggen dat het lastig word. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat Real en Milan een tikkie te groot zijn en zij zich moeten richten op de 3e plek of zoiets.
Heb je een linkje, Kai?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Trainer van Auxerre rekent op derde plek, Allegri houdt rekening met Ajax
27-08-10
Volgens Jean Fernandez is het al duidelijk hoe groep G in de Champions League zal eindigen. De coach van Auxerre weet dat Real Madrid en AC Milan normaal gesproken te sterk zijn, maar verwacht wel dat zijn ploeg Ajax kan voorblijven. Volgens Fernandez zullen de Fransen na de winter dan ook nog actief zijn in Europa.
AjaxF-side.NL
"Ik voelde deze loting aankomen," zei hij tegen het Franse Canal Plus. "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is om Milan en Real te verslaan." Auxerre begint tegen AC Milan, treft vervolgens Real en maakt zich daarna op voor twee duels met Ajax.
Massimiliano Allegri denkt dat groep G het zwaarste is van allemaal. Hij concentreert zich volledig op de 'twee krakers' tegen Real Madrid. "Het San Siro- en Bernabeu-stadion zullen voor de dubbele ontmoeting tussen Milan en Real op hun grondvesten staan trillen. Ajax en Auxerre hebben zich knap gekwalificeerd en wij houden echt wel rekening met ze", noteerde De Telegraaf uit zijn mond.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Als je Ajax niet eens noemt met een historie die tig keer mooier is dan die van jezelf dan noem ik je arrogant.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou alsof Auxerre een grote mond mag hebben met hun wereldprestaties van de laatste weet ik weet hoeveel jaar.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Nou alsof Auxerre een grote mond mag hebben met hun wereldprestaties van de laatste weet ik hoeveel jaar.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als historie het heden zou bepalen, had Feyenoord gister met gemak van de jongens uit Gent gewonnen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik heb zojuist ff het formulier voor een Utrecht cc ingevuld. Straks opsturen.
Staat bij dat je geen CC van een andere club mag hebben, hopelijk doen ze hier niet te moeilijk over.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Als historie het heden zou bepalen, had Feyenoord gister met gemak van de jongens uit Gent gewonnen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hij zegt toch ALS.
Het moge logisch zijn dat het verleden niets bepaalt.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Staat bij dat je geen CC van een andere club mag hebben, hopelijk doen ze hier niet te moeilijk over.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Hij zegt toch ALS.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik heb zelf een Feyenoord CC.
Dus daar kunnen ze natuurlijk best lastig over gaan doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Utrecht is kansloos, PSV krijgt het moeilijk maar gaat overwinteren en voor AZ is het wel goed te doen denk ik.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Napoli en Liverpool zijn beide te hoog gegrepen voor Utrecht, laten we even eerlijk zijn zeg. Napoli is een fantastisch aanvallend team, in staat om Liverpool te verslaan denk ik.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Dus daar kunnen ze natuurlijk best lastig over gaan doen.
Hm, ik zie het probleem.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Napoli is een fantastisch aanvallend team, in staat om Liverpool te verslaan denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je haat jegens AC Milan wordt nu wel een beetje schrijnend. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Een beetje laat maar toch even.
Prima lotingen.
PSV moet deze poule gewoon overleven. Sampdoria is lastig maar ook daar hoeven we niet voor onder te doen.
Tottenham in een mooie poule met alleen maar leuke tegenstanders en heel belangrijk kan twee wedstrijden live op tv zien. Blijft toch een stuk leuker dan een livestream op internet.
Nu VVV nog winnen dit weekend (PSV en Tottenham mogen geen problemen hebben) en mijn drie favoriete ploegen bezorgen me een goede week.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vreemde overstap, van Napoli naar een subtoppertje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.