• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.166 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Utrecht is kansloos, PSV krijgt het moeilijk maar gaat overwinteren en voor AZ is het wel goed te doen denk ik.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Utrecht lekker naar Liverpool, ik denk dat ze zielsgelukkig zijn daaro.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Leuke reisjes voor de Utrecht fans, Liverpool, Napels, Bukarest.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hahaha wat een enorme loser die trainer van Auxerre (Otherfool hou je vast): "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is Real en Milan te verslaan".

Je zou een trainer om zo'n uitspraak moeten ontslaan.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Inderdaad, daar valt nog genoeg te doen naast de wedstrijd, al zijn wedstrijden op Anfield an sich natuurlijk al een reis waard.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Kai schreef:

Hahaha wat een enorme loser die trainer van Auxerre (Otherfool hou je vast): "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is Real en Milan te verslaan".

Je zou een trainer om zo'n uitspraak moeten ontslaan.

Idd ja. Auxerre gaat gewoon strijden om de bovenste twee plaatsen. AC Milan wordt laatste in de poule. Auxerre en Ajax bepalen wie met Real Madrid doorgaat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijk dat soort arrogante trainers. Des te mooier als we ze 2 keer een lesje leren. Verheug me nu al op zijn treurige hoofd als hij 2 punten heeft na 6 wedstrijden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo arrogant? Hij zegt toch juist dat de eerste 2 plekken niet bereikbaar zijn?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je Ajax niet eens noemt met een historie die tig keer mooier is dan die van jezelf dan noem ik je arrogant. Hij moet anders maar liegen zoals trainers als Wenger en Mourinho etc. doen. Die doen tenminste nog alsof ze respect hebben voor Ajax.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Inderdaad, zelf als trainer ook niet handig. Want als je verliest dan moet je je helemaal schamen.

Altijd zeggen dat het lastig word.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat Real en Milan een tikkie te groot zijn en zij zich moeten richten op de 3e plek of zoiets.

Heb je een linkje, Kai?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Trainer van Auxerre rekent op derde plek, Allegri houdt rekening met Ajax

27-08-10

Volgens Jean Fernandez is het al duidelijk hoe groep G in de Champions League zal eindigen. De coach van Auxerre weet dat Real Madrid en AC Milan normaal gesproken te sterk zijn, maar verwacht wel dat zijn ploeg Ajax kan voorblijven. Volgens Fernandez zullen de Fransen na de winter dan ook nog actief zijn in Europa.

AjaxF-side.NL

"Ik voelde deze loting aankomen," zei hij tegen het Franse Canal Plus. "Wij gaan als derde eindigen in deze poule en kunnen straks verder Europa Leaguevoetbal spelen, omdat het veel te moeilijk is om Milan en Real te verslaan." Auxerre begint tegen AC Milan, treft vervolgens Real en maakt zich daarna op voor twee duels met Ajax.

Massimiliano Allegri denkt dat groep G het zwaarste is van allemaal. Hij concentreert zich volledig op de 'twee krakers' tegen Real Madrid. "Het San Siro- en Bernabeu-stadion zullen voor de dubbele ontmoeting tussen Milan en Real op hun grondvesten staan trillen. Ajax en Auxerre hebben zich knap gekwalificeerd en wij houden echt wel rekening met ze", noteerde De Telegraaf uit zijn mond.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

moviemafketel schreef:

Als je Ajax niet eens noemt met een historie die tig keer mooier is dan die van jezelf dan noem ik je arrogant.

In het verleden behaalde resultaten....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou alsof Auxerre een grote mond mag hebben met hun wereldprestaties van de laatste weet ik weet hoeveel jaar.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

moviemafketel schreef:

Nou alsof Auxerre een grote mond mag hebben met hun wereldprestaties van de laatste weet ik hoeveel jaar.

Weet ik wel. Ach, laat hem lekker roepen. Net als die clown Allegri.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als historie het heden zou bepalen, had Feyenoord gister met gemak van de jongens uit Gent gewonnen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik heb zojuist ff het formulier voor een Utrecht cc ingevuld. Straks opsturen.

Staat bij dat je geen CC van een andere club mag hebben, hopelijk doen ze hier niet te moeilijk over.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Don Dijk schreef:

Als historie het heden zou bepalen, had Feyenoord gister met gemak van de jongens uit Gent gewonnen.

Hoe verklaar je dan de uitslag bij Utrecht- Celtic?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Precies.

Historie zegt niks.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Hij zegt toch ALS.

Het moge logisch zijn dat het verleden niets bepaalt.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Pitakaas schreef:

Staat bij dat je geen CC van een andere club mag hebben, hopelijk doen ze hier niet te moeilijk over.

Van welke club is die dan?

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Pitakaas schreef:

Hij zegt toch ALS.

Ah, dus toch. Bedankt.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

ToNe schreef:

(quote)
Van welke club is die dan?

Ik heb zelf een Feyenoord CC.

Dus daar kunnen ze natuurlijk best lastig over gaan doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Kai schreef:

Utrecht is kansloos, PSV krijgt het moeilijk maar gaat overwinteren en voor AZ is het wel goed te doen denk ik.

PSV krijgt het moeilijk ... ? Utrecht geef ik ook een goede kans. Als ze een goede dag hebben kunnen ze veel hebben (al is Liverpool een maatje te groot).

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Napoli en Liverpool zijn beide te hoog gegrepen voor Utrecht, laten we even eerlijk zijn zeg. Napoli is een fantastisch aanvallend team, in staat om Liverpool te verslaan denk ik.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Ik heb zelf een Feyenoord CC.

Dus daar kunnen ze natuurlijk best lastig over gaan doen.

Hm, ik zie het probleem.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Pitakaas schreef:

Napoli is een fantastisch aanvallend team, in staat om Liverpool te verslaan denk ik.

Quagliarella is net verkocht aan Juventus dus hun sterspeler zijn ze alvast kwijt

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Idd ja. Auxerre gaat gewoon strijden om de bovenste twee plaatsen. AC Milan wordt laatste in de poule. Auxerre en Ajax bepalen wie met Real Madrid doorgaat.

Je haat jegens AC Milan wordt nu wel een beetje schrijnend.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Een beetje laat maar toch even.

Prima lotingen.

PSV moet deze poule gewoon overleven. Sampdoria is lastig maar ook daar hoeven we niet voor onder te doen.

Tottenham in een mooie poule met alleen maar leuke tegenstanders en heel belangrijk kan twee wedstrijden live op tv zien. Blijft toch een stuk leuker dan een livestream op internet.

Nu VVV nog winnen dit weekend (PSV en Tottenham mogen geen problemen hebben) en mijn drie favoriete ploegen bezorgen me een goede week.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Quagliarella is net verkocht aan Juventus dus hun sterspeler zijn ze alvast kwijt

Vreemde overstap, van Napoli naar een subtoppertje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.