- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Morgen de loting. Nu de kers op de taart ----------> feyenoord forum.
Heb net even op Feyenoord Netwerk rond zitten kijken in het Ajax topic. Dat zijn veruit de meest trieste mensen die ik ooit op het internet heb gezien. De genuanceerde Feyenoordsupporters die alles realistisch bekijken worden daar afgedaan als neuzenvrienden en mongolen die er niets van snappen.
Overigens ook een hoop gescheld en getierelier, op een normaal forum zou je allang een ban te pakken hebben gekregen.
Laatste keer dat ik daar heb gekeken zeg, sjongejonge.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kansloos forum idd. Ook al eens gekeken, gaat nergens over daar.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ja, zoiets verwacht je toch niet. Ajax Netwerk is ook gewoon netjes en beschaafd. Dan is het wel even schrikken als ik daar in dat topic terecht kom. Dacht even leuke verhaaltjes te lezen over gisteren, nou...dan kom je van een koude kermis thuis.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zo heeft iedere grote club een dergelijk forum. Er zitten een boel neanderthalers bij, de supporters.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Das niet waar, Veendam heeft ook niet zo'n forum.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ja, maar Ajax en PSV Netwerk zijn toch redelijk beschaafd hoor. Voor de rest is er eigenlijk alleen nog het VAK410 forum voor ons, vind ik ook een leuk forum. Juist omdat de binnenlandse en buitenlandse tifo/clubs uitvoerig wordt besproken en ook nog is met respect. Tuurlijk niet altijd even objectief tegenover een club als Feyenoord, maar wat ik net meemaakte schrok ik wel eventjes van. Dus tsjah.... valt wel mee hoor denk ik, denk dat ze bij PSV ook niet van zulke forums hebben.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Das niet waar, Veendam heeft ook niet zo'n forum.
Hebben die uberhaupt een forum 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Kijk die onderste 5 dan. Eigenlijk te krankzinnig voor woorden dit. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Axh supportersfora, hoop kindertjes die denken dat ze hoolies zijn. Heb wel lang gezeten op de Feyenoord messagebase maar dat bestaat geloof ik al niet eens meer, daar was het vooral in de begintijd erg gezellig. En jammer dat LN niet meer in de oude opzet is.
Dacht even leuke verhaaltjes te lezen over gisteren, nou...dan kom je van een koude kermis thuis.
Waarom uberhaupt andere supportersforums bezoeken?
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Feyenoorders hebben een heleboel frustraties jegens Ajax. Zeker de laatste jaren.
(afbeelding)
Kijk die onderste 5 dan. Eigenlijk te krankzinnig voor woorden dit.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hebben die uberhaupt een forum
http://www.veendamfanatics.nl/
Wel een gastenboek. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, zoiets verwacht je toch niet. Ajax Netwerk is ook gewoon netjes en beschaafd. Dan is het wel even schrikken als ik daar in dat topic terecht kom. Dacht even leuke verhaaltjes te lezen over gisteren, nou...dan kom je van een koude kermis thuis.
Ik zat 'r eerst ook (maar door dit soort kansloze gasten kom i kdaar ook niet meer). mijn vrienden bij Ajax netwerk, die site is best wel fijn. In de omgang dan tenminste
. Raar ja.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je hebt zoveel Feyenoordfora, op de site waar ik kom, is het over 't algemeen gezellig. Staat soms weleens een triest bericht tussen, dat zou je hier ook hebben als er geen goede moderators zouden zijn. Daar schort het vaak aan op zulke fansites.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax-spelers: "Sulejmani moet blijven"
26 augustus 2010
Hij kan naar Vitesse en wil dat zelf ook wel. Maar als het aan de Ajax-selectie ligt, blijft Miralem Sulejmani gewoon bij Ajax. De Serviër bewees tegen Dinamo Kiev zijn waarde, door met een individuele actie de 0-2 van Mounir el Hamdaoui voor te bereiden. Mede daardoor plaatste Ajax zich voor de groepsfase van de CL.
"Het zou zonde zijn als Mickey weg gaat", zei Urby Emanuelson tegen FCUpdate.nl. "Ik begrijp dat zijn situatie lastig is: hij heeft twee concurrenten voor zich en iedere voetballer wil het liefst elke week aan spelen toekomen. Maar met zijn snelheid kan hij nog steeds van grote waarde voor ons zijn, dat zag je tegen Kiev ook weer. Of hij ook daadwerkelijk blijft? Pfoe, dat weet ik niet. We hopen dat hij blijft, dat hebben we ook tegen hem gezegd. Maar hij is degene die uiteindelijk beslist wat hij gaat doen."
Jan Vertonghen en trainer Martin Jol sluiten zich aan bij de woorden van Emanuelson. "Ik hoop absoluut dat hij blijft", zei de verdediger. "Ik heb ook goede hoop, want iedere speler wil Champions League spelen. We kunnen hem hier zeker gebruiken."
Jol: "Van mij hoeft Mickey ook niet weg, maar hij wil steeds verhuurd worden. Dan is het moeilijk praten. Of we hem eigenlijk kunnen missen? Nee, dat kunnen we niet. Mido is er nog niet. In dat geval hebben we voorin weinig alternatieven voor onze spitsen. We gaan dus weer met hem praten. Maar dat deden we al hoor", stelt hij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker, maar het is te gek voor woorden dat je een neuzenvriend wordt genoemd als je zo objectief mogelijk probeert te zijn. Ik ben ook een neuzenvriend, heel mijn vriendengroep is neus. Like i care.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Toch zitten er in Zeeland een hoop Feyenoorders NW. Beetje beter zoeken naar goede vrienden. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
In Kiev was Dinamo alleen het eerste kwartier redelijk sterk, zonder ook maar enigzinds gevaarlijk te worden. Daarna kreeg Ajax de overhand en creëerde het grote kansen.
Onbedoeld toch wel grappige berichten dit (sorry Robert). Ajax werd in de eerste 20 minuten van de uitwedstrijd overlopen, "redelijk sterk" vind ik zacht uitgedrukt. Daarna ging het gelijk op.
Ik ben blij dat Ajax door is, maar Kiev heeft het mooiste voetbal laten zien.
Nu maar hopen op een pool met Chelsea, Real Madrid, Ajax en Rubin Kazan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kiev was de betere ploeg, maar je moet ook weleens mazzel hebben, zoals Oranje op het W.K. Ajax was efficiënter, daar gaat het om. Staat Kiev met 0-3 voor in de rust gisteren, dan had Ajax niets te zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hoezo? Hoop je dat Ajax geen schijn van kans maakt?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tuurlijk, mazzel moet je ook hebben en voor een deel was het ook degelijk keeperswerk.
Dat zijn toch fantastische affiches. Of heb jij liever een pool met het oude, maar saaie Milan, Panathinaikos en FCJ Cluj?
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoezo? Hoop je dat Ajax geen schijn van kans maakt?
Je wil toch mooie affiches? Als Feyenoord doorgaat hoop ik ook op Atletico Madrid en City.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Jullie zijn voetballend hélemaal scheel getikt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ajax was efficiënter, daar gaat het om. Staat Kiev met 0-3 voor in de rust gisteren, dan had Ajax niets te zeggen.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Onbedoeld toch wel grappige berichten dit (sorry Robert). Ajax werd in de eerste 20 minuten van de uitwedstrijd overlopen, "redelijk sterk" vind ik zacht uitgedrukt. Daarna ging het gelijk op.
Niks grappigs aan hoor, wat bedoel je eigenlijk met overlopen? Dinamo heeft geen fatsoenlijke kans gecreëerd in de 1e helft in Kiev. Dan kunnen ze wel veel feller beginnen, maar uiteindelijk heb je niks aan alleen een veldoverwicht. Ajax kwam na die eerste 15/20 minuten veel beter in hun spel en creëerden ook een drietal grote kansen die verzilverd hadden moeten worden.
Nota bene uit hun eerste grote kans scoorde Kiev in de 2e helft.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Valt me toch op dat de neutralen onder ons een andere wedstrijd hebben gezien dan diegene met een rood-witte bril op.
Mischien ook wel logisch na een euforie als gister.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben nog geen neutralen hier tegengekomen hoor.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heb jij soms per ongeluk een videoband van een oude wedstrijd gekeken? Kiev hield Ajax dermate onder de druk dat Enoh, Eriksen, Emanuelson voortdurend de bal verspeelden, heeft niets met de lange bal te maken. Met name de linkerkant leek nergens op bij Ajax, misschien is Anita daar belangrijker dan we denken en is Emanuelson op zijn plek als linkermiddenvelder-/aanvaller ook wel belangrijk door preventief te verdedigen.
Misschien moet je de wedstrijd nog eens terugkijken als de euforie een beetje is weggezakt? Stekelenburg, Vertonghen, Alderweireld en Suarez speelde goed, maar verder was het niet veel. Maar da's niet erg. In de CL kan Ajax een hoop leren en wie weet welke spelers er nog allemaal opbloeien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.