- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ik denk ook niet dat iemand hier ontkent dat we in het eerste half uur op de been zijn gehouden door Steek. Daarna heeft Kiev echter geen uitgespeelde kans meer gehad. Enkel een zwak afstandsshot vlak voor de 2-1 en de pingel zelf.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
@Materny
In Kiev was Dinamo alleen het eerste kwartier redelijk sterk, zonder ook maar enigzinds gevaarlijk te worden. Daarna kreeg Ajax de overhand en creëerde het grote kansen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8339 stemmen
Ik denk dat Feyenoord het lastigste avondje gaat krijgen vanavond. Verder denk ik wel dat iedereen doorgaat
ik hoop het van harte, maar ik denk niet dat Utrecht Celtic op de knieën krijgt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Was Utrecht even vergeten Spetie, dat kan nog wel is een mooie wedstrijd gaan worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat Feyenoord het lastigste avondje gaat krijgen vanavond. Verder denk ik wel dat iedereen doorgaat
Ik denk het ook, samen met Utrecht. Voor de rest voorzie ik geen problemen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik denk ook niet dat iemand hier ontkent dat we in het eerste half uur op de been zijn gehouden door Steek.
Een paar van je matties hebben daar toch nog wel een beetje moeite mee heb ik zo het idee...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Statistisch gezien heeft Ajax verdient gewonnen over 2 wedstrijden. Buiten de eerste 30 minuten in Kiev (waaruit 1 kans te noteren viel), en de eerste helft in Amsterdam ( 3 grote kansen) om was Dinamo ruk!
Resumerend:
In Kiev was Dinamo in de eerste helft idd beter en was Ajax in de 2e helft de betere ploeg. Ze mochten dan ook een half uur met een man meer spelen.
En dus gister de eerste helft, waar Kiev 2 klassen beter was en na rust gelijkopgaand. Ajax was absoluut niet beter in de 2e helft imo, het was gewoon gelijkopgaand.
Dus mogen ze flink de handen dichtknijpen, dat is toch niet zo moeilijk toe te geven? Ik bedoel, jullie zijn door! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al had Ajax ook wel met een dikke winst moeten vertrekken uit Oekraïne. Over twee wedstrijden gezien is Ajax gewoon de betere ploeg, en in iedergeval veel effectiever.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
PSV heeft het zichzelf, door eigen schuld, toch nog redelijk lastig gemaakt. Bij 0-0 had het een gespeelde wedstrijd geweest, want PSV wint vandaag wel. Maar nu... één counter van hun en ze moeten 3x scoren.
FC Utrecht schat ik in als uitgeschakeld. Ze hebben een goede vorm en doen het redelijk, maar een 2-0 wegwerken tegen Celtic zie ik niet gebeuren.
Feyenoord kan, mits het speelt met hun hoofd, gewoon doorgaan. Eén goal maken en ze zijn zo goed als door. Zelfde verhaal als PSV, AA Gent moet er dan immers 3 maken.
AZ is gewoon door, klaar. Als ze dit vergooien, verdienen ze ook geen EL.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Al had Ajax ook wel met een dikke winst moeten vertrekken uit Oekraïne. Over twee wedstrijden gezien is Ajax gewoon de betere ploeg, en in iedergeval veel effectiever.
Mwaoh, dat vind ik dus niet. Ajax had idd meer moeten scoren daar, maar dat was tegen 10 man. Kiev had echter véél meer moeten scoren en dat was tegen 11 man.
Imo was Kiev dus duidelijk de beter ploeg van de twee.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Real Madrid in pot 2
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mwaoh, dat vind ik dus niet. Ajax had idd meer moeten scoren daar, maar dat was tegen 10 man. Kiev had echter véél meer moeten scoren en dat was tegen 11 man.
Imo was Kiev dus duidelijk de beter ploeg van de twee.
Even een nuance mijnerzijds; voetbal draait uiteindelijk om goals, niet om kansen of superieur spel. Voetballend was Kiev vele malen beter, maar Ajax is verdiend door omdat het simpelweg meer scoorde. Onverdiend doorgaan bestaat niet (tenzij een externe factor roet in het eten gooit).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar zit wat in.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Vond Enoh niet in dit rijtje horen. Speelde eerste helft gewoon drie keer een breedtebal die onderschept werd waar een kans of een kans op een kans uitkwam.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zal eens een bal keihard tegen het achterhoofd van de niets vermoedende mevrouw Bouhlarouz aantrappen, kijken of Khalid dat ook grappig vindt 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Deed Bouhlarouz dat?
Dan is dat gelijk zijn beste pass uit zn carriere.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nog een gelukje dat ze niet die microfoon inslikt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Goed gezegd, Madrid al een tijdje geen kampioen meer en in de CL worden ze jaar op jaar al heel vroeg uitgeschakeld. AC Milan heeft in 2007(?) nog de CL gewonnen bijvoorbeeld.
(embed)

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Als een verdediger (middenvelder in dit geval) één keer een verkeerde bal speelt, wordt hij daarop aangekeken. Ook al doet hij het 5 keer wel goed. Als een spits één keer scoort, maar het 5 keer verneukt, is hij de held van de dag.
Zo werkt het nu, volkomen terecht overigens, eenmaal
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Een paar van je matties hebben daar toch nog wel een beetje moeite mee heb ik zo het idee...
Alsof wij de reddingen van Steek niet hebben gezien. Maar jij komt superlatieven tekort om dit Kiev veren in de kont te steken. Dat is ook erg overdreven. Durf je zelf ook niet toe te geven dat Ajax in de eerste helft in Kiev 3 grote, opgelegde kansen heeft gemist en dat ze het in de tweede helft ook nog is hadden moeten uitbouwen?
Voor de rest heb je gelijk hoor, Ajax is de verdiende winnaar 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Deed Bouhlarouz dat?
Een vrouw die aan het werk is heel stiekem en gluiperig van achteren proberen te raken met potentieel hoofdletsel tot gevolg, dat cynisme viert tegenwoordig hoogtij bij de jongens die met het Oranje slagerskamp mee zijn geweest deze zomer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Vond Enoh niet in dit rijtje horen. Speelde eerste helft gewoon drie keer een breedtebal die onderschept werd waar een kans of een kans op een kans uitkwam.
Alsof wij de reddingen van Steek niet hebben gezien. Maar jij komt superlatieven tekort om dit Kiev veren in de kont te steken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
26-08-10
Het aandeel Ajax noteerde donderdagochtend bijna 9 procent hoger op het Damrak. De Amsterdamsche Football Club Ajax wist na ruim vier jaar eindelijk weer de lucratieve groepsfase van de Champions League te bereiken door woensdagavond Dinamo Kiev te verslaan. Algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax verwacht dat de overwinning op Dinamo Kiev een extra omzet van 25 miljoen euro oplevert.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Diezelfde matties die in jouw hoofd rondspoken en regelmatig het "bingo"-effect laten weerklinken zeker? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Een vrouw die aan het werk is heel stiekem en gluiperig van achteren proberen te raken met potentieel hoofdletsel tot gevolg, dat cynisme viert tegenwoordig hoogtij bij de jongens die met het Oranje slagerskamp mee zijn geweest deze zomer.
Dat kan wel eens heel fout aflopen inderdaad, zo'n harde bal ook nog eens van een behoorlijke afstand op je achterhoofd.
Hij leert rare dingen daar in Duitsland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.