• 16.391 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.692 gebruikers
  • 9.420.349 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

herman78 schreef:

Misschien moet je de wedstrijd nog eens terugkijken als de euforie een beetje is weggezakt? Stekelenburg, Vertonghen, Alderweireld en Suarez speelde goed, maar verder was het niet veel. Maar da's niet erg. In de CL kan Ajax een hoop leren en wie weet welke spelers er nog allemaal opbloeien.

Als je het over het eerste half uur hebt volg ik je, daarna werd het stukken minder, nam Ajax langzaam de regie over en in de tweede helft heeft Kiev helemaal niks meer (kunnen) laten zien. (en dat is iets anders dan dat ik zeg dat Ajax mooi voetbal heeft laten zien)

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Kiev heeft anders bijna alleen maar lange ballen gespeeld. Pas na de 2-0, toen Ajax wat terug ging zakken, werd het wat minder. Maar zelfs toen was het de lange bal hanteren. Op dat moment was Ajax heer en meester achterin.

Don Dijk schreef:

Valt me toch op dat de neutralen onder ons een andere wedstrijd hebben gezien dan diegene met een rood-witte bril op.

Valt mij toch op dat iedereen die niet voor Ajax is, gelijk een boel kul uitkraamt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ben nog geen neutralen hier tegengekomen hoor.

Dan zie je hier de eerste.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

@Chevy: Je hebt echt een andere wedstrijd gezien. Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt en wat je onder een lange bal verstaat?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je bent nou niet echt vaak positief over Ajax. Als je 4-1 van te voren zegt spreekt daar ook meer hoop uit als dat het echt zal gebeuren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Valt mij toch op dat iedereen die niet voor Ajax is, gelijk een boel kul uitkraamt.

Gosert, hoe vaak heb ik al niet gezegd dat ik megablij ben met de overwinning van gister?

Dus het is onzin dat ik tegen Ajax ben dus ben ik neutraal en als neutraal iemand ben ik heel eerlijk als ik zeg dat Ajax hélemaal scheel is getikt.

Dat ziet zelfs een voetballeek nog.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

chevy93 schreef:

Kiev heeft anders bijna alleen maar lange ballen gespeeld.

Het eerder genoemde Feyenoord Forum is nog het toonbeeld van objectiviteit als je dit soort waanzin leest

Past wel mooi in je verhalen over de coëfficiënt en de TV-gelden enzo...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Je bent nou niet echt vaak positief over Ajax. Als je 4-1 van te voren zegt spreekt daar ook meer hoop uit als dat het echt zal gebeuren.

Wist niet dat iemand dat serieus nam, soms is mijn sarcasme wat onbegrepen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja Donnie, ik zelf heb al 6x vermeld dat het doorgaan van Ajax verdiend is, dat de 2-0 een plaatje was, het fijn vindt voor de fans en hoop op een mooie loting.

Maarja als je alleen maar noemt dat Kiev toch ook wel wat kansjes heeft gehad ben je al hater, basher, anti, en weet ik niet al.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik nam het niet serieus hoor Don Dijk Heb jou ook al wel positief over de uitslag gehoord.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

otherfool schreef:

Tja Donnie, ik zelf heb al 6x vermeld dat het doorgaan van Ajax verdiend is, dat de 2-0 een plaatje was, het fijn vindt voor de fans en hoop op een mooie loting.

Maarja als je alleen maar noemt dat Kiev toch ook wel wat kansjes heeft gehad ben je al hater, basher, anti, en weet ik niet al.

Als ik jou zo hoor heb ik het gevoel dat we het over Barcelona hebben, zo goed was Kiev. Dat is ook gewoon overdreven.

In Kiev hebben we het in de 1e en 2e helft laten liggen. In de ArenA was Kiev gewoon de eerste helft beter, maar de 2e helft was het eigenlijk een gedane zaak.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Wist niet dat iemand dat serieus nam, soms is mijn sarcasme wat onbegrepen.

Haha, ja dat is wel handig. Als iets anders afloopt gewoon op sarcasme gooien. En Ajax dat scheel getikt is zal ik dan ook maar als sarcasme opvatten. Duitsland-Argentinie was wegtikken, verder zie ik bijna nooit een wedstrijd meer waar een club of land wordt weggetikt. Dat maakt het natuurlijk wel spannender.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

herman78 schreef:

@Chevy: Je hebt echt een andere wedstrijd gezien. Ik weet niet hoe lang je al voetbal kijkt en wat je onder een lange bal verstaat?

De ballen die Kiev speelde met name de 2e helft.

otherfool schreef:

Past wel mooi in je verhalen over de coëfficiënt

Daar moet ik inderdaad op terugkomen. Het was voor het Nederlands voetbal inderdaad beter geweest als Ajax gisteren had verloren.

otherfool schreef:

Wilde jij zeggen dat Kiev volop kansen had dan? Uiteraard na het eerste half uur.

Don Dijk schreef:

Gosert, hoe vaak heb ik al niet gezegd dat ik megablij ben met de overwinning van gister?

Gozer, vat het niet zo persoonlijk op.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je wil toch mooie affiches? Als Feyenoord doorgaat hoop ik ook op Atletico Madrid en City.

Had ik er een knipoog achter moeten zetten?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

otherfool schreef:

Ach, die paar speldenprikjes. Ajax was heer en meester gisteren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

herman78 schreef:

Ajax was heer en meester gisteren.

Hoewel je het sarcastisch bedoelt: feitelijk wel, het laatste uur. Kiev kwam er niet meer doorheen, hebben geen kans meer gekregen. (waarmee ik dus - nogmaals - niet wil zeggen dat Ajax zelf mooi gevoetbald heeft). En dat het dan de laatste 5 minuten 'alle ballen naar voren' is, is niet zo gek. Maar zelfs in die fase werd Kiev niet meer gevaarlijk.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
En AC Milan in Pot 1

Real Madrid heeft ik weet niet hoeveel keer nagelaten om in de kwartfinales van de CL te geraken de laatste jaren, ondanks al hun poen. I.t.t. AC Milan, dus zo verrassend is het nou ook weer niet.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Real Madrid heeft ik weet niet hoeveel keer nagelaten om in de kwartfinales van de CL te geraken de laatste jaren, ondanks al hun poen. I.t.t. AC Milan, dus zo verrassend is het nou ook weer niet.

Ik weet heus wel hoe het werkt . Neemt niet weg dat AC Milan met afstand de minste ploeg is in Pot 1. Ergens vind ik het wel suf dat er zoveel wordt gekeken naar de in het verleden behaalde resultaten. Maar goed, AC Milan is na zes wedstrijden uitgespeeld.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Don Dijk schreef:

Dus het is onzin dat ik tegen Ajax ben dus ben ik neutraal en als neutraal iemand ben ik heel eerlijk als ik zeg dat Ajax hélemaal scheel is getikt.

Dat ziet zelfs een voetballeek nog.

wat een onzin. 1ste halfuur heb ik niet gezien, maar In de 2de helft was Ajax gewoon heer en meester, dus nee ze zijn niet scheel getikt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Heer en meester omg.

Ze hadden het duel meer onder controle idd dan in de 1e helft, dat klopt. Maar zo moeilijk was dat niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Don Dijk schreef:

Ze hadden het duel meer onder controle idd dan in de 1e helft, dat klopt. Maar zo moeilijk was dat niet.

Als Kiev ons in het eerste half uur helemaal scheel tikte e.d., is het toch juist extra knap en sterk als je het uur daarna de boel weet om te draaien en niks meer weggeeft?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Had ik er een knipoog achter moeten zetten?

Ik doe het weer .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ik weet heus wel hoe het werkt . Neemt niet weg dat AC Milan met afstand de minste ploeg is in Pot 1. Ergens vind ik het wel suf dat er zoveel wordt gekeken naar de in het verleden behaalde resultaten. Maar goed, AC Milan is na zes wedstrijden uitgespeeld.

Haha, je bent niet meer echt objectief, Oude Dame.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Als Kiev ons in het eerste half uur helemaal scheel tikte e.d., is het toch juist extra knap en sterk als je het uur daarna de boel weet om te draaien en niks meer weggeeft?

Zeker weten.

Maar om dan te zeggen dat Ajax heer en meester was...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

wat een onzin. 1ste halfuur heb ik niet gezien, maar In de 2de helft was Ajax gewoon heer en meester, dus nee ze zijn niet scheel getikt.

Als ik Ronald Koeman moet geloven, werd Ajax de eerste helft volledig weggetikt. En had Ajax in de 2e helft meer controle. Hij lijkt me best iemand die objectief is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iedereen moet toch concluderen dat Ajax de eerste helft zeker een half uur weggetikt werd en zich herstelde in de tweede helft. Wie dat niet heeft is of een Ajacied met een ajax bril op of heeft geen verstand van voetbal. Moet ik wel zeggen dat die twee zaken prima hand in hand gaan .

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Maar je moet toch ook concluderen dat Ajax, over 2 wedstrijden zeker, verdiend door is? Kiev heeft, op het eerste half uur in Amsterdam, nergens overwicht gehad. In Kiev hebben ze geloof ik maar één echte kans gehad (eerste helft kan ik me niet zo goed meer herinneren). Ajax heeft het nagelaten in Kiev al voortijdig te beslissen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nouja, alsof je bij Feyenoord voor het voetbal zou moeten komen NW

Toch vreemd dat als Kiev een goede eerste helft speelt wordt Ajax compleet kansloos weggetikt en als Ajax een goede tweede helft speelt en Kiev kansloos laat is het niet meer dan Kiev is een beetje verzwakt en Ajax was ietsjes beter.

Vraag me af wie er nou met een verkleurde bril op kijkt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het was bij voorhand de sterkste tegenstander die je kon treffen.

Dat Ajax zich dan zo goed staande heeft gehouden en zelf ook genoeg kansen heeft gecreëerd is gewoon heel erg knap. Wat maakt het eigenlijk uit als Kiev beter was? Is niet zo gek toch? Maakt het resultaat des te mooier.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jongens, conclusie: AJAX IS DOOOORRRRRR!!!!!!!!!!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.