• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.912 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

kos schreef:

(quote)

En Ajax heeft als hoofdstad met gunstige bedrijfslocaties altijd toegang gehad tot de grootste sponsoren. Waardoor ze een jeugdopleiding hebben kunnen opzetten, etc.

Zo kunnen we overal wel een reden/excuus/oorzaak-gevolg voor gaan zoeken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Naomi Watts schreef:

Abramovich en Al Mubarak zijn wel voetballiefhebbers pur sang. Ik heb liever een voetballiefhebber als voorzitter, dan zo'n suit die niet kan wachten voordat zijn bonus voor wanbeleid voeren op zijn bankrekening staat.

Dat dan weer wel indd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik met Ajax-toiletpapier.

Krijg je wel een schone kont van

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Alsof hun die mogelijkheden hebben. PL is een goed podium, en hoe beter je presteert hoe beter de televisiegelden worden. Feyenoord dheeft niet de PR opties, die City wel heeft. Beetje kort door de bocht dus. Zoals gezegd, is City voor Al Mubarak niet een manier om geld te verdienen, en dat waardeer ik in een voorzitter. Dus dem ogelijkheden zal hij ook niet volledig gaan onderzoeken, maar hij kan eens goedk ijken bij Real, die hebben dat ook goed in kaart.

De PL is zo erg aan het verpauperen.. Het is natuurlijk al tijden zo dat de clubs de beste spelers aan trekken, niets mis mee.. Zolang je een eigen stabiele jeugdopleiding heeft.. Met al het geld dat daar rondstroomt (elke club is wel in handen van een rijke miljardair) hoeft men helemaal geen eigen jeugdopleiding te nemen, met het risico om van de 50 opgeleide ventjes 1tje te zien doorbreken. Dat laten ze nu lekker de Nederlandse clubs doen (o.a.). Arsenal is daar ook een ster in. Vroeger braken daar echt talentvolle voetballers door, tegenwoordig gaan ze ff shoppen voor 15 jarige talenten in Nederland, betalen daar een paar duizend pond 'opleidingskosten' voor en zien het dan wel weer verder..

Feit is gewoon dat er zo minder uit eigen jeugd doorstroomt omdat die geen goede kans krijgen. Ik zie het nationale team Three Lions ook niet meer presteren komende jaren, daarvoor is de buitenlandse invloed te groot. Enige wat dat land nog kan redden is een 6+5 regel.

Zenden sloeg laatst de spijker precies op z'n kop in een interview met Sunday Times geloof ik.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Dat dan weer wel indd.

Als het voetballiefhebbers waren zouden ze de voetbalwereld niet verkrachten met dit soort praktijken.

Vraag me trouwens ook af of Naomi Watts nu ook serieus een fan is van Manchester City na alle huidige gebeurtenissen?

Ik zou me als fan niet meer kunnen identificeren met de club, je hele leven ben je City fan vanwege een bepaald imago(arbeidersclub, zet zich af tegen het grote United). Nu heeft de club haar identiteit weggegooid en is het geen haar meer beter dan Man U. Denk dat er heel veel trouwe fans zijn afgehaakt bij City, zoals het ook bij Man U is gebeurd. Daar kan geen kapitaal en honderden miljoenen op het veld tegen op.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

De PL is zo erg aan het verpauperen.. Het is natuurlijk al tijden zo dat de clubs de beste spelers aan trekken, niets mis mee.. Zolang je een eigen stabiele jeugdopleiding heeft.. Met al het geld dat daar rondstroomt (elke club is wel in handen van een rijke miljardair) hoeft men helemaal geen eigen jeugdopleiding te nemen, met het risico om van de 50 opgeleide ventjes 1tje te zien doorbreken. Dat laten ze nu lekker de Nederlandse clubs doen (o.a.). Arsenal is daar ook een ster in. Vroeger braken daar echt talentvolle voetballers door, tegenwoordig gaan ze ff shoppen voor 15 jarige talenten in Nederland, betalen daar een paar duizend pond 'opleidingskosten' voor en zien het dan wel weer verder..

Feit is gewoon dat er zo minder uit eigen jeugd doorstroomt omdat die geen goede kans krijgen. Ik zie het nationale team Three Lions ook niet meer presteren komende jaren, daarvoor is de buitenlandse invloed te groot. Enige wat dat land nog kan redden is een 6+5 regel.

Zenden sloeg laatst de spijker precies op z'n kop in een interview met Sunday Times geloof ik.

Mooi gezegd, dit soort mennekes zijn in feite een grote dreiging voor het Engelse voetbal. Welk kind wil er nog profvoetballer worden daar als het uitzicht op een carriere bij een club gewoon nihil is? Het nationale team zal de komende jaren NIET meedoen met de top.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Krijg je wel een schone kont van

Idd de strond blijft gewoon veel beter plakken aan dat papier. Soort bizarre aantrekkingskracht tussen die twee.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Idd de strond blijft gewoon veel beter plakken aan dat papier. Soort bizarre aantrekkingskracht tussen die twee.

Ajax is gewoon een goed schoonmaakmiddel Reinbo, we mogen dan ook ieder jaar de Kuip weer even schoonvegen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hamburger SV wil hoofdprijs voor Elia

13 augustus 2010

Twintig miljoen euro. Dat is het bedrag van Hamburger SV verlangt voor Eljero Elia. Juventus bracht deze week een bod van elf miljoen euro uit op de vleugelspeler, maar dat is in Hamburg lachend door de papierversnipperaar gehaald. "Elf miljoen...dat is een grap", zegt directeur Bastian Reinhardt in de Hamburger Morgenpost.

Elia staat zelf niet onwelwillend tegenover een transfer, omdat hij in Hamburg niet op zijn favoriete positie aan de linkerkant kan spelen. Ook HSV wil de Nederlander best laten gaan, maar alleen voor de juiste prijs. Niet voor twaalf miljoen euro. "Zo'n bod is natuurlijk lachwekkend. We hebben het direct afgewezen", aldus Reinhardt. "Maar wellicht komt Juventus later nog met een bod dat we wél serieus nemen."

Reinhardt bevestigt dat de vraagprijs van Hamburger SV voor Elia (23) rond de twintig miljoen euro ligt. Voor Duitse clubs zelfs nog een paar miljoen hoger, omdat HSV de Nederlander liever niet naar een concurrent ziet vertrekken. Naar verluidt zou VfL Wolfsburg interesse hebben, maar de ploeg van coach Steve McClaren heeft zich volgens Reinhardt nog niet officieel in Hamburg gemeld voor de vleugelaanvaller.

Elia stapte een jaar geleden over van FC Twente naar Hamburger SV. Hij kende een sterk eerste half jaar in Duitsland, maar wist mede door een blessure na de winterstop niet meer te imponeren. Op het WK was hij een vaste invaller bij Oranje. In het groepsduel met Denemarken stond hij aan de basis van de beslissende 2-0.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Een pure vleugelspeler in de Serie A, kan wel eens een sensatie worden daaro.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Don Dijk schreef:

Een pure vleugelspeler in de Serie A, kan wel eens een sensatie worden daaro.

Net als Van der Meyde bij Inter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schat Elia wel iets hoger in dan van der Meyde. Die was meer met zijn ark van Noach bezig thuis.

Wat Don zegt, zou mooi zijn als er wat ploegen in Italië wat meer 433 gaan spelen in de toekomst.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha, ja die man maakte er een behoorlijke beestenboel van he?

Maar ik zie het al helemaal voor me hoor, Elia tegen pak em beet Zambrotta, tik tik, flits flits, weg is ie!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Elia kan soms leuk een mannetje uitspelen maar daarna.. vind hem nogal overschat.

20 miljoen is ook veel te veel. Da's bijna het jaarsalaris van Slatan, zo goed is ie lang niet...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Haha, ja die man maakte er een behoorlijke beestenboel van he?

Maar ik zie het al helemaal voor me hoor, Elia tegen pak em beet Zambrotta, tik tik, flits flits, weg is ie!

Zambrotta kon het tempo op het EK in 2000 al niet eens meer aan.

Die tik ik tegenwoordig ook nog wel voorbij

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Beetje jammer alleen dat je niet zo snel (meer??) bent als Eliaatje.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

Schat Elia wel iets hoger in dan van der Meyde. Die was meer met zijn ark van Noach bezig thuis.

Ik denk dat Quido ook vrij cynisch was.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

I know, maar hij gaf ermee aan dat van der Meyde een redelijke flop was en dat Elia dat dan misschien ook daar wordt. Denk dat Elia het daar wel kan gaan maken.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dat denk ik ook wel. Ik vind Elia een goede voetballer, of in ieder geval een voetballer met veel potentie. Hij moet die onvolwassenheden afleveren, zowel binnen als buiten het veld.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ach, zulke jongens moeten zich vanaf jongs af aan al volwassen gedragen. De een lukt het beter dan de ander.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

(quote)

PSV is gewoon door Philips opgebouwd, lekker voorbeeld, is gewoon precies hetzelfde.

Eens

En Ajax heeft als hoofdstad met gunstige bedrijfslocaties altijd toegang gehad tot de grootste sponsoren. Waardoor ze een jeugdopleiding hebben kunnen opzetten, etc.

Wat is er dan gebeurt met FC Amsterdam?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Misschien wel opgebouwd door Phillips, maar er zijn geen miljoenen/miljarden in gestoken. PSV ontvangt gewoon sponsorgelden van Philli[s wat elke andere club ontvangt. Echt nadrukkelijk is Phillips al een behoorlijk lange tijd niet aanwezig geweest in de organisatie van PSV, als ze dat uberhaupt ooit al zijn geweest?

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien wel opgebouwd door Phillips, maar er zijn geen miljoenen/miljarden in gestoken.

Jaren 80 vergeten?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien wel opgebouwd door Phillips, maar er zijn geen miljoenen/miljarden in gestoken. PSV ontvangt gewoon sponsorgelden van Philli[s wat elke andere club ontvangt. Echt nadrukkelijk is Phillips al een behoorlijk lange tijd niet aanwezig geweest in de organisatie van PSV, als ze dat uberhaupt ooit al zijn geweest?

PSV = Philips.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ja dus? Ik lees zo nu en dan wel is de VI, ik heb regelmatig gelezen dat PSV op zoek is naar andere shirtsponsor, omdat Phillips geen geld in PSV wilt pompen. Niet meer dan wat ze nu doen in ieder geval. Alsof PSV in de jaren 80 dikke miljoenen in spelers heeft gepompt? Phillips heeft zich volgens mij nooit gedragen zoals die Oliesjeiks zich gedragen binnen die PL clubs.

Omdat het toevallig Phillips in de naam heeft staan hoeft het niet te zeggen dat ze op de been worden gehouden door Phillips.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

Ja dus? Als ik de VI en zo heb gelezen dan heb ik regelmatig gelezen dat PSV op zoek is naar andere shirtsponsor, omdat Phillips geen geld in PSV wilt pompen.

klopt, staat ook een beetje vreemd als je 10.000 mensen moet ontslaan maar wel geld in een voetbalclub stopt

Alsof PSV in de jaren 80 dikke miljoenen in spelers heeft gepompt?
Pff, hoe denk je dat ze vijf keer achter elkaar kampioen zijn geworden en de EC 1 hebben gewonnen.

Voorbeeld Koeman Vanenburg en Gullit

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Ja dus? Ik lees zo nu en dan wel is de VI, ik heb regelmatig gelezen dat PSV op zoek is naar andere shirtsponsor, omdat Phillips geen geld in PSV wilt pompen. Niet meer dan wat ze nu doen in ieder geval. Alsof PSV in de jaren 80 dikke miljoenen in spelers heeft gepompt? Phillips heeft zich volgens mij nooit gedragen zoals die Oliesjeiks zich gedragen binnen die PL clubs.

Omdat het toevallig Phillips in de naam heeft staan hoeft het niet te zeggen dat ze op de been worden gehouden door Phillips.

Je vraagt of Philips überhaupt aanwezig is geweest in de organisatie van PSV. Zonder Philips was PSV er niet eens.

En de tijden van nu zijn niet te vergelijken met de tijden van bijv. de jaren '80. Toen waren de miljoenen vrij zeldzaam op voetbalgebied, laat staan miljarden. Uiteraard heeft Philips een hoop geld in PSV gepompt, hoe dan ook relatief gezien.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

klopt, staat ook een beetje vreemd als je 10.000 mensen moet ontslaan maar wel geld in een voetbalclub stopt

(quote)
Pff, hoe denk je dat ze vijf keer achter elkaar kampioen zijn geworden en de EC 1 hebben gewonnen.

Voorbeeld Koeman Vanenburg en Gullit

Is dat niet gewoon een goede generatie van voetballers i.p.v. dure aankopen? Zelfde geldt toch ook voor het Ajax van de mid jaren 90?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je vraagt of Philips überhaupt aanwezig is geweest in de organisatie van PSV. Zonder Philips was PSV er niet eens.

En de tijden van nu zijn niet te vergelijken met de tijden van bijv. de jaren '80. Toen waren de miljoenen vrij zeldzaam op voetbalgebied, laat staan miljarden. Uiteraard heeft Philips een hoop geld in PSV gepompt, hoe dan ook relatief gezien.

Edit: je hebt je laatst zin(nen) gewijzigd, zie ik.

Zonder Phillips geen PSV inderdaad, maar volgens mij als ik het me goed herinner heeft Phillips zich in het verleden niet al te veel met de club zelf bemoeid. Tegenwoordig al helemaal niet en zijn ze PSV liever eigenlijk kwijt dan rijk.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

Is dat niet gewoon een goede generatie van voetballers i.p.v. dure aankopen? Zelfde geldt toch ook voor het Ajax van de mid jaren 90?

Komen respectievelijk van Ajax en Feyenoord waarom zou dat nou zijn?

Maar goed heb alle respect voor PSV ze hebben het gewoon goed gedaan en zijn nog steeds goed bezig, vrees wel voor ze als ze dit seizoen geen CL halen.

Wat Ajax betreft is niet te vergelijken was een goeie lichting en hele goedkope gerichte aankopen maar meeste was eigen jeugd!

edit. aleen jammer dat ze nu na vijftien jaar er nog steeds niet achter zijn en nog steeds de meest stomme dingen doen.

Het is echt een bedrijf geworden wat overeind blijft door trouwe supporters waarvan de meeste ook een blinddoek op hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.