- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
We hebben geen blinddoek op hoor, we weten allemaal dat we genaaid worden door de clubleiding.
Het probleem is echter, wat doe je eraan? Clubliefde zit erg diep en daar heb je wel gelijk in. Dankzij de supporters zijn clubs als Ajax en Feyenoord nog steeds het grootste van Nederland.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Als NEC het wil kan NEC het ook wel. Als het bedrijfsleven maar wil meewerken. Je moet er gewoon wat neerzetten en de sponsors een zo aantrekkelijk mogelijk beeld geven van de club. Zoals Munsterman dat bij Twente heeft gedaan. Begroting in 3 jaar tijd van 15 naar 35 mill. En volgens mij heeft NEC ook wel een aardig achterland.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Opnieuw komen er vervelende berichten uit Noord-Korea. Aziatische media melden vrijdag dat dictator Kim Jong-Il persoonlijk bevelen gegeven om de Noord-Koreaanse internationals na hun WK-afgang te laten folteren. Dit gebeurde nadat zij zes uur lang waren toegesproken, zo bericht het ANP.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Niks vaag aan..... erg duidelijk maar onbegrijpelijk dat dat nog kan anno 2010
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Maar als het al 100% zeker is dat dit waar is neem ik aan dat de FIFA ze al lang geschorst had. Deze berichten komen allemaal van Radio Free Asia wat door de Amerikanen gefinancieerd wordt, dus voor hetzelfde geld is het complete onzin.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het is gewoon ook een hele vervelende situatie. Hoe ga je dit oplossen?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Noord Korea verbannen van alle internationale sporten
Vervelend voor de sporters, maar gewoon dat achterlijk zooitje compleet isoleren.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Maar als het al 100% zeker is
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
14-08 18:45 Ajax - Vitesse 5-1
14-08 20:45 AZ - FC Groningen 1-1
14-08 20:45 PSV - De Graafschap 5-1
14-08 20:45 FC Twente - SC Heerenveen 3-2
14-08 20:45 VVV Venlo - Heracles Almelo 1-1
15-08 12:30 Excelsior - Feyenoord 1-3
15-08 14:30 ADO Den Haag - Roda JC 1-1
15-08 14:30 FC Utrecht - NAC Breda 2-2
15-08 14:30 Willem II - NEC 0-0
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
14-08 18:45 Ajax - Vitesse 4-0
14-08 20:45 AZ - FC Groningen 2-1
14-08 20:45 PSV - De Graafschap 5-0
14-08 20:45 FC Twente - SC Heerenveen 2-0
14-08 20:45 VVV Venlo - Heracles Almelo 1-2
15-08 12:30 Excelsior - Feyenoord 1-2
15-08 14:30 ADO Den Haag - Roda JC 1-1
15-08 14:30 FC Utrecht - NAC Breda 2-0
15-08 14:30 Willem II - NEC 1-1
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
14-08 18:45 Ajax - Vitesse 3-0
14-08 20:45 AZ - FC Groningen 2-1
14-08 20:45 PSV - De Graafschap 4-0
14-08 20:45 FC Twente - SC Heerenveen 2-0
14-08 20:45 VVV Venlo - Heracles Almelo 1-2
15-08 12:30 Excelsior - Feyenoord 1-3
15-08 14:30 ADO Den Haag - Roda JC 1-2
15-08 14:30 FC Utrecht - NAC Breda 2-1
15-08 14:30 Willem II - NEC 0-1
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Samenvatting VI
Ronaldo
Zwembad
Jupiler league

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
City gaat binnen vijf jaar twee keer de CL pakken, daar ben ik van overtuigt.
Net als Chelsea dat zeker ook zou doen? 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Inderdaad alledrie hilarisch. Vooral de eerste 2 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad alledrie hilarisch. Vooral de eerste 2
Dan was de show ook niet boeiend want ik heb alleen de laatste minuten gezien en dat was met Ronaldo en met het zwembad moment.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst is vrijdag, na zijn vakantie, teruggekeerd bij Feyenoord. Hij deed dat als trainer, ter ondersteuning van hoofdcoach Mario Been. „Het is even wat anders”, zei de oud-international, die in de WK-finale van Nederland tegen Spanje enkele weken geleden zijn laatste wedstrijd speelde.
Giovanni van Bronckhorst
Van Bronckhorst gaat een trainerscursus volgen. Hij zal onder meer bij Feyenoord stage gaan lopen.
Telegraaf
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuk dat de 1998 generatie nu ook de coach wereld in gaat of al is gegaan.
Frank de Boer, Cocu, Kluivert, Gio....en zelfs Bogarde een beetje.
Ik zie vd Sar, Davids (jeugd) en zeker Seedorf nog wel volgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vraag me trouwens ook af of Naomi Watts nu ook serieus een fan is van Manchester City na alle huidige gebeurtenissen?
Ik heb we leen zwak voor City, dat had ik al voor de Financiële revolutie. Mede om waar de club voor staat. Heerlijk arbeiders ploegje en ik heb een hekel aan Man U. Voor de rest zijn mijn sympathieën voor City niet zo intens. Mijn clubje uit Engeland is en blijft Newcastle United.
Hier wel eens mee. Lijkt me als supporter fan zijnde wel wat minder, en je normen en waarden zijn een beetje naar de knoppen. Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Leuk dat de 1998 generatie nu ook de coach wereld in gaat of al is gegaan.
Frank de Boer, Seedorf
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Ik heb we leen zwak voor City, dat had ik al voor de Financiële revolutie. Mede om waar de club voor staat. Heerlijk arbeiders ploegje en ik heb een hekel aan Man U. Voor de rest zijn mijn sympathieën voor City niet zo intens. Mijn clubje uit Engeland is en blijft Newcastle United.
Hier wel eens mee. Lijkt me als supporter fan zijnde wel wat minder, en je normen en waarden zijn een beetje naar de knoppen. Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen.
Nu nog in prijzen omzetten en btw het is gewoon een hele mooie club wel of niet kapitaal krachtig, dit is gewoon mooi meegenomen!
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Tevez vindt er weinig meer aan.
Manchester - Carlos Tevez heeft het niet meer naar zijn zin in Manchester. De aanvaller van City (26) kampt met motivatieproblemen. "Het laatste jaar woon ik zonder mijn dochters", stelt Tevez. "Dat valt me erg zwaar. Na het WK in Zuid-Afrika heb ik overwogen te stoppen met voetballen. Maar ik heb een hele grote familie, dus ik zal door moeten gaan", doelt de aanvaller op zijn financiële verantwoordelijkheid.
"Voetbal maakt me niet gelukkig", gaat Tevez verder. "Het wordt moeilijk om zo door te gaan. Ik heb steeds minder zin om in Europa te voetballen. Over twee of drie jaar ga in naar huis. Het gaat niet lang meer duren voor ik stop. Het is moeilijk voetballen als je niet gelukkig bent."
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nu nog in prijzen omzetten en btw het is gewoon een hele mooie club.
Alleen kan je als club en als supporter nooit het gevoel krijgen dat je het zelf hebt gepresteerd als club. Alles is kunstmatig gekocht. Ze weten ook dat als de sjeik de club niks meer vind, dan ze weer een modale middenmoter worden.
Ik zou er ook geen fun aan beleven als een sjeik Ajax overneemt en ons 500 miljoen geeft. Ja, dan zal je alles winnen maar dan heb je toch gigantisch het gevoel dat alles wat je doet nep is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk, zijn ze er blij mee, maar met het op zij zetten van wat normen en waarden zullen ze wat minder blij zijn (en er zijn wat geliefde sterprospects afgedankt). Maar dat ze straks de club van Manchester zijn is natuurlijk het hoofddoel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tevez vindt er weinig meer aan.
Manchester - Carlos Tevez heeft het niet meer naar zijn zin in Manchester. De aanvaller van City (26) kampt met motivatieproblemen. "Het laatste jaar woon ik zonder mijn dochters", stelt Tevez. "Dat valt me erg zwaar. Na het WK in Zuid-Afrika heb ik overwogen te stoppen met voetballen. Maar ik heb een hele grote familie, dus ik zal door moeten gaan", doelt de aanvaller op zijn financiële verantwoordelijkheid.
"Voetbal maakt me niet gelukkig", gaat Tevez verder. "Het wordt moeilijk om zo door te gaan. Ik heb steeds minder zin om in Europa te voetballen. Over twee of drie jaar ga in naar huis. Het gaat niet lang meer duren voor ik stop. Het is moeilijk voetballen als je niet gelukkig bent."
Dit heeft ie een week later toch weer ontkracht?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk, zijn ze er blij mee, maar met het op zij zetten van wat normen en waarden zullen ze wat minder blij zijn (en er zijn wat geliefde sterprospects afgedankt). Maar dat ze straks de club van Manchester zijn is natuurlijk het hoofddoel.
Ze winnen het nooit van Man Utd. Die hebben ook geld zat maar die hebben iets wat City niet heeft en in heel lange tijd nog niet zal krijgen: status van een traditierijke topclub. Als je een wereldklasse speler bent en Utd en City willen je, dan kies je meestal die 1e. Financieel betalen beide clubs toch wel hoge salarissen. Of je nu 10 of 13 miljoen per jaar verdiend doet er dan nog weinig toe.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Dit heeft ie een week later toch weer ontkracht?
Geen idee. Ik lees het nu pas.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.