• 16.449 nieuwsartikelen
  • 180.267 films
  • 12.406 series
  • 34.358 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.777 gebruikers
  • 9.424.004 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hooliganisme was cool in de jaren 80, nu is het achterhaald en weet elke weldenkende supporter dat het je club enkel stuk maakt. Domme sukkels die nu nog denken dat het vet is.

Zie nog steeds voetbal als de voortzetting van de goede oude stammenoorlog, maar je moet het inmiddels wel wat slimmer spelen dan vroeger. Hoop dat ook de domme idioten die zichzelf Rotterdam Hooligans noemen dat langzaam doorkrijgen (en anders hoop ik dat de politie ze volgende keer wel afschiet). Met een schorsing heeft je club direct verloren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die dagjesmensen zijn wel irritant soms ja. Daar stoor ik me ook aan.

A&L jij hebt toch geen seizoenskaart?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat vind ik dus zo jammer, waarom interviewen ze niet is iemand die wel altijd aanwezig is of iemand die op 410 staat. Altijd weer hetzelffde type met dezelfde antwoorden. Zal ongetwijfeld voor die mensen wel leuk zijn, hoe Ajax NV. bij hun terecht komt is me vaak een raadsel hehe.

Over die dagjesmensen, dan kom ik rustig de trein uit en hoor ik stel bezopen boeren(ja, ik doe aan zelfspot) weer luidruchtig zingen. Dan weet ik al weer hoe laat het is

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

Hooliganisme was cool in de jaren 80, nu is het achterhaald en weet elke weldenkende supporter dat het je club enkel stuk maakt. Domme sukkels die nu nog denken dat het vet is.

Zie nog steeds voetbal als de voortzetting van de goede oude stammenoorlog, maar je moet het inmiddels wel wat slimmer spelen dan vroeger. Hoop dat ook de domme idioten die zichzelf Rotterdam Hooligans noemen dat langzaam doorkrijgen (en anders hoop ik dat de politie ze volgende keer wel afschiet). Met een schorsing heeft je club direct verloren.

Alleen in Oost Europese landen en landen als Griekenland kom je er nog mee weg. Daar lopen ze nog wat jaartjes achter hehe.

Maar nu we het er toch over hebben, wat zijn nou de hooligans? Wat je op tv ziet zijn wat mij betreft gewoon simpele vandalen die de boel slopen. Hooligans heb je al lang niet meer....

Hooliganisme is allang uitgestorven in NL, maar o zo actueel in de media.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Reinbo schreef:

'Vroegah' was het heel en heel anders ja, zacht uitgedrukt. De samenleving mag blij zijn dat het nu veel beter geregeld is, al zou je soms als je op de kranten afgaat geloven dat het nu veel erger is. Ja op strandfeesten e.d. waarvan meesten stelletje doorgesnoven wannabe'rs. En een hoop geblabla op internet. Waardoor goedwillenden uiteindelijk geknuppeld worden.

Alleen in het buitenland wil het nog wel eens flink mislopen eens in de zoveel tijd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

A&L jij hebt toch geen seizoenskaart?

Nope, maar ben er wel genoeg hoor

Verschil tussen een echte supporter en een persoon die het stadion voor de 1e of 2e keer bezoekt merk je heel snel

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Welke Ajacied hier heeft er trouwens nog meer een seizoenkaart? We gaan toch niet zeggen dat degene die het verst woont als enigste er 1tje heeft?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Verschil tussen een echte supporter en een persoon die het stadion voor de 1e of 2e keer bezoekt merk je heel snel

Het leukste vind ik altijd die mensen die de goede ingang niet kunnen vinden. We hadden laatst ook nog iemand op 410 die zeurde omdat iemand anders op de plek stond die op zijn kaartje stond aangegeven(vrije keus met sta-plekken op 410, iedereen staat waar ie wilt). Altijd leuk!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Don Dijk schreef:

Derksen moet niet iedereen zo afzeiken, het wordt een beetje een genant toneelstukje steeds.

Inderdaad. Ik vind Derken wel iemand met verstand van zaken, maar de laatste tijd draaft hij een beetje te ver door.

Ajax&Filmfreak

• 3391 berichten
  • 3756 stemmen

rep_robert schreef:

Welke Ajacied hier heeft er trouwens nog meer een seizoenkaart? We gaan toch niet zeggen dat degene die het verst woont als enigste er 1tje heeft?

Ikke Natuulijk! 425 zal volgende keer even zwaaien!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Okee is goed , ik kan je herkennen aan je wit-rood-witte shirt A&F?

Ik sta ergens rondom het capo-hekje.... Zal ook een wit-rood-wit shirt aandoen! Valt niet te missen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dit over Tan doet Derksen al wel ruim een jaar hoor. Het is niet voor het eerst dat hij Tan aanpakt.

Nou moet ik zeggen, zo beroerd vind ik hem niet eens. Alles beter dan Tom ''ik lees alles heel duidelijk van de autocue op'' Egberts.

Ik vind het bijna altijd enorm tenenkrommend om naar hem te kijken/luisteren, omdat hij zich altijd irriteert aan anderen om hem heen en zelf altijd de boventoon wilt voeren.

Verder vind ik Humberto wel oke. Presenteer kwaliteiten liggen juist in het charisma, iets van Humberto wel heeft. Meer dan Derksen in ieder geval.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja hoewel voor iedereen een keer de eerste keer moet zijn, die is magisch natuurlijk (als ik voor mezelf spreek

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Eerste keer vooral, maar elke keer als ik de tribune op loop krijg ik kippenvel. Nog steeds...

Zou het zelf niet aankunnen om elke wedstrijd op tv of teletekst te volgen. Daarvoor is het stadiongebeuren veel te machtig.

Ajax&Filmfreak

• 3391 berichten
  • 3756 stemmen

Oh ja, ik ging pas op mijn 12e voor het eerst naar ajax! Ajax-barca in het olypisch. na de opendag van Ajax in 93. Daarna natuurlijk meteen verkocht.

Stadiongebeuren is idd echt fantastisch maar ik merk wel aan mezelf dat ik door overmatig alcohol gebruik weinig 2e helfden goed volg

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Hooligans zijn altijd lachen. . Zolang ze elkaar maar verrot slaan ipv anderen. .

the new guy

• 1733 berichten
  • 1593 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik vind het bijna altijd enorm tenenkrommend om naar hem te kijken/luisteren, omdat hij zich altijd irriteert aan anderen om hem heen en zelf altijd de boventoon wilt voeren.

Verder vind ik Humberto wel oke. Presenteer kwaliteiten liggen juist in het charisma, iets van Humberto wel heeft. Meer dan Derksen in ieder geval.

Derksen is ook geen presentator.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Hij presenteert toch zichzelf tijdens het programma?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Zo kun je iedereen presentator noemen

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

'City biedt Ibrahimovic jaarsalaris van ruim 29 miljoen'

Manchester City wil ver gaan voor Zlatan Ibrahimovic. De aanvaller van FC Barcelona kan voor vier jaar tekenen bij de Engelse club en kan een jaarsalaris verdienen van ruim 29 miljoen euro, wat neerkomt op een weeksalaris van 608.050 euro, meldt The Sun.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toffe werkgever. Mooie club ook.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het wordt steeds triester.

Straks worden die bedragen ook door NEC Breda betaald...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch niets mis met dergelijke salarissen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Treurig inderdaad..... Is gewoon een speeltje van een rijke idioot, heeft niets meer met competatief voetbal te maken. Businessmodel slaat nergens op. Dat is hij helemaal niet waard. (Behalve voor die idioot met te veel geld).

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Die idioot met te veel geld kan ook gewoon de mensen in Pakistan helpen (om maar iets te noemen).

Wat zou de transfersom eigenlijk worden?

Hoger dan die van Ronaldo?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toch niets mis met dergelijke salarissen?

Jawel, het is namelijk geen rendabel business model.

Hierdoor trek je het gehele voetbal om en hou je straks slechts enkele clubs over die het puur moeten hebben van de portemonee van een super rijke mensen die het als speeltje zien....

Daar koop ik in ieder geval geen kaartje meer voor, noch ga ik er op tv naar kijken. Emotioneel kan ik er namelijk niet warm of koud van worden of Abramovich's speeltje wint of verliest van het speeltje van een of andere man in een jurk..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Eens met Reinbo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toffe werkgever. Mooie club ook.

Ranzige club tegenwoordig.

Ranzige bedragen ook. Dit soort pauperclubs vernietigen het voetbal.

Wanneer grijpt de FIFA eens in met maximale transfersommen en salarissen etc? Echt te bezopen voor woorden dit.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Of het nou 29 of 10 miljoen is, maakt ook weinig uit.

Dat geldsysteem was al jaren verrot, dit is gewoon een extra stap.

Fifa moet gewoon zorgen dat iedereen hetzelfde te besteden heeft, anders heeft competitie ook weinig zin natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Of het nou 29 of 10 miljoen is, maakt ook weinig uit.

Het gaat hier over een jaarsalaris. Eens: 10 miljoen is al veel te veel, maar dit is bijna 3 x zoveel (ik kan rekenen...). Het is een extra stap, en daardoor moet er nu een grens getrokken worden. Die extra stap mag er niet komen. We moeten juist weer terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.