- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Laat maar komen die wedstrijd. Ik ben er klaar voor.
Go Celtics 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Wat een anti-climax. Klote Lakers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
7 september 2009 9:18 (pagina 320) Don Dijk schreef:
"Sneijder hoeft wat mij betreft nooit meer in Oranje te spelen"
En daar bleef het niet bij 
Bedankt kapp, sorry Rico, ennuh Don, laat die 50 euro maar zitten hoor. Stuur maar een leuk DvD-tje op
Nogmaals, Sneijder is gewoon de beter voetballer van de twee.
Maar als Sneijder zó irritant, als toen in die interland, speelt waarbij hij voor zijn eigen team een zware dissonant is, heb ik absoluut liever Vaart. Dat vind ik nu nog.
Maar normaal gesproken is Sneijder gewoon een klasse beter en hoort hij te spelen, mits hij niet voor zichzelf gaat voetballen.
Pview, daar heb ik me weer uitgeluld. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nog even terugkomen op Female of the day, het zit me toch dwars dat ik Larissa Riquelme niet heb gekozen als day Pick door mijn rectificatie voor de Deense dames. Dus Larissa, deze is voor jou en tot zondag. Toch fijn die fanatieke celebrities.
Dag 4 (deel 2): Paraguay (Larissa Riquelme Tribute)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Naomi 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat een hilarische topic dit weer. Everttennapel-quotes van Kos, dat filmpje van A&L1, geweldig.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Overigens wordt het door het WK een beetje ondergesneeuwd, maar Grunn heeft weer een paar mooie aankopen gedaan. (hoop ik)
Jonas Ivens van KV Mechelen (zijn er Belgen hier die deze speler kennen?), Dušan Tadiç (aanvoerder van Servie onder 21) en Maikel Kieftenbeld (een talentvolle gast van Go Ahead Eagles, leuke voetballer).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Noord-Korea op zoek naar vier WK-gangers
Over de WK-ploeg van Noord-Korea is weinig bekend. Maar nu is ook de verblijfplaats van vier internationals ongewis.
Aanvaller Chol-Hyok An, keeper Myong-Won Kim en de middenvelders Kyong-Il Kim en Sung-Hyok Pak lieten zich niet zien voor de wedstrijd tegen Brazilië. Op het officiële wedstrijdformulier stonden ook maar negentien namen en was het viertal afwezig.
Noord-Korea geeft later vrijdag meer uitleg over de vermissing van de vier spelers. Mogelijk vragen ze politiek asiel aan in Zuid-Afrika in de hoop op een betere toekomst. Waarschijnlijk zijn ze niet inzetbaar bij het duel met Portugal op maandag.
Bron: VI
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Overigens wordt het door het WK een beetje ondergesneeuwd, maar Grunn heeft weer een paar mooie aankopen gedaan. (hoop ik)
Jonas Ivens van KV Mechelen (zijn er Belgen hier die deze speler kennen?), Dušan Tadiç (aanvoerder van Servie onder 21) en Maikel Kieftenbeld (een talentvolle gast van Go Ahead Eagles, leuke voetballer).
Ik vind AZ met Viergever en Falkenburg opvallender. Uitstekende aankopen in mijn ogen. Al gaat AZ de komende jaren denk ik spelen voor plek 4-5.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou kunnen. Maar ik had het niet over AZ. 
Overigens denk ik dat dat wel meevalt, zo'n Viergever en Falkenburg zijn prima talenten, maar wel talenten die geen direkte versterking zijn ofzo. Het zullen niet gelijk basisspelers worden.
the new guy
-
- 1733 berichten
- 1593 stemmen
Noord-Korea op zoek naar vier WK-gangers
Over de WK-ploeg van Noord-Korea is weinig bekend. Maar nu is ook de verblijfplaats van vier internationals ongewis.
Aanvaller Chol-Hyok An, keeper Myong-Won Kim en de middenvelders Kyong-Il Kim en Sung-Hyok Pak lieten zich niet zien voor de wedstrijd tegen Brazilië. Op het officiële wedstrijdformulier stonden ook maar negentien namen en was het viertal afwezig.
Noord-Korea geeft later vrijdag meer uitleg over de vermissing van de vier spelers. Mogelijk vragen ze politiek asiel aan in Zuid-Afrika in de hoop op een betere toekomst. Waarschijnlijk zijn ze niet inzetbaar bij het duel met Portugal op maandag.
Bron: VI
Waarschijnlijk zal op de Noord-Koreaanse persconferentie worden uitgelegd hoe deze spelers op laffe wijze zijn ontvoerd door Zuid-Koreanen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nogmaals, Sneijder is gewoon de beter voetballer van de twee.
Maar als Sneijder zó irritant, als toen in die interland, speelt waarbij hij voor zijn eigen team een zware dissonant is, heb ik absoluut liever Vaart. Dat vind ik nu nog.
Maar normaal gesproken is Sneijder gewoon een klasse beter en hoort hij te spelen, mits hij niet voor zichzelf gaat voetballen.
Pview, daar heb ik me weer uitgeluld.
Sorry Don, maar nu maak je je er wel erg makkelijk af. Jij beweerde dat je nooit gezegd had dat Sneider niet mee moest of niet in de basis zou moeten. Als ik die quote zou vinden zou je zelfs 50 euro overmaken.
Persoonlijk vind ik een quote "Sneijder hoeft wat mij betreft nooit meer in Oranje te spelen" zelfs sterker, dus ruimschoots voldoende om daaraan te voldoen. Zeer benieuwd wat de "neutralen" Rico, A&L en Naomi daarvan vinden, die ook bij die discussie betrokken waren destijds........
Nogmaals: Ik hoef echt die 50 euro niet, maar toegeven dat je er naast zat en een DVD-tje lijkt me toch wel op zijn plaats..... 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Don had het puur over het gedrag van Sneijder, niet over zijn spel.
Wel was hij zijn quote blijkbaar vergeten...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ben het helemaal met meneer van buuren eens 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Mooi om die jongens nog eens samen in het rijtje 'neutralen' voorbij te zien komen. Zie je wel, WK verbroederd!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind AZ met Viergever en Falkenburg opvallender. Uitstekende aankopen in mijn ogen. Al gaat AZ de komende jaren denk ik spelen voor plek 4-5.
Voorlopig zijn Viergever en Valkenburg gedegradeerd vorig seizoen. En eerlijk gezegd vond ik ze in de nacompetitie erg tegenvallen. Viergever liep tegen een oliedomme schorsing aan en Falkenburg miste zowel uit als thuis tegen excelsior een dot van een kans.
Ik moet het eerlijk gezegd nog zien met deze "talenten"'. Het lijkt mij eerder de bevestiging dat AZ het een trapje lager zal moeten doen, maar we zullen zien.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Mooi om die jongens nog eens samen in het rijtje 'neutralen' voorbij te zien komen. Zie je wel, WK verbroederd!
Bij een Ajax - Feyenoord discussie was dat lastig geweest inderdaad. Nu maar hopen dat de Feyenoorders Wesley niet meer teveel met Ajax associeren 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Sorry Don, maar nu maak je je er wel erg makkelijk af. Jij beweerde dat je nooit gezegd had dat Sneider niet mee moest of niet in de basis zou moeten. Als ik die quote zou vinden zou je zelfs 50 euro overmaken.
Nee, wavanbuuren.
Ik beweerde dat ik nooit had gezegd dat Vaart op die positie beter is dan Sneijder.
Dus ik vroeg je om een quote waar ik gezegd zou hebben dat Vaart beter is dan Sneijder.
Maar die quote bestaat niet.
Persoonlijk vind ik een quote "Sneijder hoeft wat mij betreft nooit meer in Oranje te spelen" zelfs sterker, dus ruimschoots voldoende om daaraan te voldoen.
Nogmaals; als hij zo speelt, klopt dat inderdaad. Iedereen mag een slechte wedstrijd spelen, maar niet op de manier waarop hij dat toen deed. Toen speelde hij puur voor zichzelf en ja, dan heb ik absoluut liever Vaart.
Je bent niet de enige. 
Nogmaals: Ik hoef echt die 50 euro niet, maar toegeven dat je er naast zat en een DVD-tje lijkt me toch wel op zijn plaats.....
Idem! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Zelden zoveel bullshit in 1 post gelezen zeg
Vind het eigenlijk best een goede post. Als linksbuiten simpelweg niet goed genoeg. Moet hij zelf toch ook zien. En dat geouwehoer van hem over hoe goed zijn seizoen bij Madrid wel niet was vind ik helemaal tenenkrommend. Heeft nog geen 15 wedstrijden in basis gestaan. Kun je toch nooit van een uitstekend seizoen spreken,
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, wavanbuuren.
Ik beweerde dat ik nooit had gezegd dat Vaart op die positie beter is dan Sneijder.
Dus ik vroeg je om een quote waar ik gezegd zou hebben dat Vaart beter is dan Sneijder.
Maar die quote bestaat niet.
Nogmaals; als hij zo speelt, klopt dat inderdaad. Iedereen mag een slechte wedstrijd spelen, maar niet op de manier waarop hij dat toen deed. Toen speelde hij puur voor zichzelf en ja, dan heb ik absoluut liever Vaart.
Je bent niet de enige. 
Idem!
Hierin moet ik Don Dijk gelijk geven.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Vind de aankopen van Groningen stukken beter.
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
. Wat een anti-climax. Klote Lakers.
Ik gun het de Lakers ergens wel, maar de komende dagen toch nog niet 
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Jij bent niet neutraal, oue PVV-er.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ken Jonas Ivens niet zo erg goed, maar lijkt me geen slechte aankoop. Heb hem alleszins weinig verkeerd weten doen in Belgische competitie en hij kan volgens mij moeiteloos mee bij een club als Groningen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ah Don, dit doet pijn, was net tegen m'n cluppie... 
Mooi doelpunt, dat wel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Trouwens; hij maakte ook geen hands ofzo. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kenmerk van wereldspelers he Don: Maradonna, Henry... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.