- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vind het eigenlijk best een goede post. Als linksbuiten simpelweg niet goed genoeg. Moet hij zelf toch ook zien. En dat geouwehoer van hem over hoe goed zijn seizoen bij Madrid wel niet was vind ik helemaal tenenkrommend. Heeft nog geen 15 wedstrijden in basis gestaan. Kun je toch nooit van een uitstekend seizoen spreken,
't was meer op Don gericht die het bij VDV over niet genoeg kwaliteit had. Vd Vaart is vreselijk goed. Alleen is hij geen linksbuiten nee. Daar kan je beter Elia ofzo neerzetten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit moet je ook zeggen aangezien jij het stelselmatig oneens met mij wil zijn op elk gebied 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
't was meer op Don gericht die het bij VDV over niet genoeg kwaliteit had. Vd Vaart is vreselijk goed. Alleen is hij geen linksbuiten nee. Daar kan je beter Elia ofzo neerzetten.
Nee, jíj vind hem vreselijk goed.
Ik vind hem aardig goed maar absoluut geen topper, nee.
Daar denken de topclubs overigens hetzelfde over. En alle bondscoaches ook blijkbaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, jíj vind hem vreselijk goed.
Ik vind hem aardig goed maar absoluut geen topper, nee.
Daar denken de topclubs overigens hetzelfde over. En alle bondscoaches ook blijkbaar.
Topclubs? Volgens mij speelt Vd Vaart niet voor niets bij Real en heeft hij zich ook in de basis teruggewerkt, nadat de commerciele projecten als Kaka lieten zien dat het niet altijd succesvol is om voor een megabedrag over te komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
VDV is wel goed, maar niet als linksbuiten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nicky 'beter dan Clarence' Hofs maakt een toptransfer naar AEL Limassol!
Kwalletje Bange Bert maakt het ondertussen steeds bonter:
Bondscoach Van Marwijk wordt een beetje moe van de bemoeienis van het Nederlandse volk. "Toch opmerkelijk dat de mensen, die na Ghana en Hongarije het hardst om de 'Grote Vier' riepen, nu staan te schreeuwen om Elia voor Van der Vaart".
"Tot dusver heb ik nooit iemand over diepte gehoord, tot ik het gebruikte na onze winst op Denemarken. Sindsdien hoor ik het iedereen maar herhalen. Hoort er blijkbaar bij, evenals al die 'goedbedoelde' adviezen".
Ja hoor Bert, iedereen praat jou na want jij bent het grote orakel
Gelukkig straks weer echt voetbal met Die Mannschaft!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bert
. Wat een irritante kerel is het toch. Zeikerd.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Hey! We beginnen gewoon met Duitsland - Servië vandaag!
Voor hetzelfde geldt vliegen de Serven er al uit. Althans, ik denk wel dat Ghana in staat is om minstens 1 punt tegen Australië te pakken.
Dat zou ik toch wel een kleine verassing vinden. Ik had Servië als 2e door in deze poule, zo'n verkeerde selectie hebben die helemaal niet. Het zal mij ook benieuwen of de Duitsers hun goede spel doorzetten. Dit kon wel eens leuk worden, de Serven moeten wel en de Duitsers willen wel 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Topclubs? Volgens mij speelt Vd Vaart niet voor niets bij Real en heeft hij zich ook in de basis teruggewerkt, nadat de commerciele projecten als Kaka lieten zien dat het niet altijd succesvol is om voor een megabedrag over te komen.
Hij heeft idd een paar wedstrijden voor Real gespeeld dit seizoen. Knap hoor, ik doe het hem niet na, maar volgens mij hebben zelfs spelers als Marcelo nog meer gespeeld.
Maar goed, volgens mij zie jij het een beetje door een rood-witte bril, of heb ik het fout?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De linksback positie is dan ook wat minder ruim bezet als de plek van Rafael.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Serven schijnen het altijd goed te doen tegen Duitsland, dus dat wordt geen walkover als tegen Australië.
En Bertje Bertje je onderschat het volk en overschat jezelf. Heel triest om je af te gaan zetten. 
p.s. Mijn moeder denkt nog steeds dat je een keer uit de kast komt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
De linksback positie is dan ook wat minder ruim bezet als de plek van Rafael.
Marcelo speelde linkshalf.
En af en toe linksback.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vd Vaart moest concurreren met nieuwe aankoop aankoop Kaka. Dat wint niemand. Uiteindelijk blijkft vd Vaart het gewoon dit seizoen een stuk beter te hebben gedaan als Kaka. Maar bij Real speelt er wel meer dan alleen sportief vergelijken. Kaka is een peperdure, commerciele aankoop. Natuurlijk moest hij spelen.
Zoals ik 2 weken terug ook las dat Pellegrini Robben en Sneijder dolgraag had willen houden. Maar dat mocht niet van de leiding.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kwalletje Bange Bert maakt het ondertussen steeds bonter:
Bondscoach Van Marwijk wordt een beetje moe van de bemoeienis van het Nederlandse volk. "Toch opmerkelijk dat de mensen, die na Ghana en Hongarije het hardst om de 'Grote Vier' riepen, nu staan te schreeuwen om Elia voor Van der Vaart".
"Tot dusver heb ik nooit iemand over diepte gehoord, tot ik het gebruikte na onze winst op Denemarken. Sindsdien hoor ik het iedereen maar herhalen. Hoort er blijkbaar bij, evenals al die 'goedbedoelde' adviezen".
Ja hoor Bert, iedereen praat jou na want jij bent het grote orakel
Gelukkig straks weer echt voetbal met Die Mannschaft!
Bert probeert zo autoritair mogelijk over te komen - hij wil net zo populair worden als van Gaal en Adriaanse. Maar dat kan Bert niet. Bert moet gewoon bescheiden blijven, zoals hij was bij Feyenoord.
Toch moet ik zeggen dat Bert het verder pima doet. Zijn kwaliteit is rust brengen. Er gebeurt vrijwel niets onrustigs bij Oranje de laatste 2 jaar. Dat was met van Basten wel anders...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bert probeert zo autoritair mogelijk over te komen - hij wil net zo populair worden als van Gaal en Adriaanse. Maar dat kan Bert niet. Bert moet gewoon bescheiden blijven, zoals hij was bij Feyenoord.
Toch moet ik zeggen dat Bert het verder pima doet. Zijn kwaliteit is rust brengen. Er gebeurt vrijwel niets onrustigs bij Oranje de laatste 2 jaar. Dat was met van Basten wel anders...
Niet mee eens. Bert ontloopt graag de media. Van Gaal en Adriaanse zoeken de media graag op want zij weten dat ze pas weer bekendheid krijgen als ze opvallende dingen in de media. Denk je echt dat van Gaal de media nou echt kut vind? Hij heeft die media keihard nodig.
Van Marwijk is wel een chagrijnige zak. Iets meer humor en wat relexer doen zou hem helpen. Ik las in de VI dat buitenlandse journalisten hem ook maar een hork vinden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Bert is normaliter ook erg relaxed, maar ik geloof dat die Vuvuzela's iets in hem hebben losgemaakt ...
Die quote over diepte en Elia slaat natuurlijk nergens op. Al voor de wedstrijd tegen de Denen hebben niet alleen mijn vrienden en ik zoiets geroepen, maar kwam het ook in de media naar voren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Marcelo speelde linkshalf.
En af en toe linksback.
De keren dat ik hem zag was ie back. Maar ik zie die club ook niet zovaak spelen, ik kijk alleen als ze punten morsen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Niet mee eens. Bert ontloopt graag de media. Van Gaal en Adriaanse zoeken de media graag op want zij weten dat ze pas weer bekendheid krijgen als ze opvallende dingen in de media. Denk je echt dat van Gaal de media nou echt kut vind? Hij heeft die media keihard nodig.
Van Marwijk is wel een chagrijnige zak. Iets meer humor en wat relexer doen zou hem helpen. Ik las in de VI dat buitenlandse journalisten hem ook maar een hork vinden.
Je hebt het over iets anders dan ik vermeld. Ik zeg niet dat Bert de media graag opzoekt. Maar hij kan de media niet vermijden. En daarin probeert hij autoritair over te komen. Populair was misschien een verkeerde woordkeuze van mijn kant.
Ik vind van Marwijk vooral mister cliché. Het voordeel is dat hij geen rare dingen zegt. Laat hem die cup maar winnen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Niks mis met Bart van Merwjjk. En dan die droogkloot De Boer er naast met zn boze kop. Prachtig duo.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De keren dat ik hem zag was ie back. Maar ik zie die club ook niet zovaak spelen, ik kijk alleen als ze punten morsen.
Marcelo heeft idd de meeste potten links op het middenveld gespeeld, vooral omdat ze daar gewoon geen echte winger hebben sinds Robben is verkocht.
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Slaat idd nergens op, vandaar dat ze nu weer Di Maria gaan halen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bange Bert doet vooral terugdenken aan Dickie Terug. Een mix van angst en onvermogen. De man kijkt elke avond onder z'n bed of er ook monsters liggen.
Ecke!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit is weer het oude Duitsland. Lekker lomp overtredingen maken en ze zelf ook krijgen. Voetbal is matig tot nu 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bange Bert doet vooral terugdenken aan Dickie Terug. Een mix van angst en onvermogen. De man kijkt elke avond onder z'n bed of er ook monsters liggen.
Ecke!
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dick terug oogde enorm onzeker. Bert oogt zeker niet onzeker. Ik denk wel dat hij iedere dag onder zijn bed kijkt, maar dan om te kijken of van Bommel er niet onder ligt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niks mis met Bart van Merwjjk. En dan die droogkloot De Boer er naast met zn boze kop. Prachtig duo.
Tot nu toe heeft De Boer voor het mooiste WK moment gezorgd:
Elia die moest invallen en langs de kant met De Boer staat te praten. De Boer met 30 a4tjes in zijn hand aan het zoeken naar zijn aantekeningen.
Camera richt zich vervolgens weer op het spel en een minuut later komt de camera weer terug bij De Boer. De Boer kan de aantekeningen niet meer vinden en steekt dan maar zijn vuist op naar Elia en maakt een gebaar van 'zet e'm op'. Priceless. 
Of de nu al befaamde "godverdomme" van De Boer op het schot van Van Bommel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.