- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De niet stotterende variant van Youri. Erg slaapverwekkend al is geen onaardige gast denk ik.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Ik zit te de hele tijd over die borsten heen te scrollen 

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
same here 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
(afbeelding)
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Ik ben het niet eens met derksen. Ik wil best wel wat meer nieuws over Yolanthe.
Ik vind dat Yolanthe ook met een mobieltje Oranje toe moet juichen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ach, Wesley wil ook een beetje Beckham uithangen en wie geeft hem ongelijk.. laat die jongen lekker patsen, komt uit Ondiep en had geen stuiver om zijn kont mee te krabben waarschijnlijk.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Zie ze nog wel gewoon doorgaan
Ik heb ook het idee dat Mexico nog wel zijn best gaat doen om Argentinië te ontlopen. Zo goed is Uruguay nu ook niet. En dan gaan die vervelende Fransen profiteren...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jezus, als die Fransen nou weer vanaf de rand van de afgrond gaan opstaan, sta ik niet voor mezelf in.. dat verknoeide de WK in 2006 ook al grotendeels 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik zie Frankrijk niet zo snel scoren, of in ieder geval niet vaak. Of ze moeten Henry direct opstellen ipv Anelka.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Het voordeel is dat Uruguay zich een kleine nederlaag kan permitteren. Ik zie de Fransen ook niet met 3-0 winnen van ZAf.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wel mooi dat het doelsaldo betreft inderdaad, Mexico heeft al +2 en Uruguay +3.. wie moeten dat gaan inschieten voor die lamme fransosen?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nu Spanje, Portugal en Italië er nog uit en er zijn weer een aantal concurrenten minder. 
Het mooist zou zijn dat Nederland Portugal uitschakelt. Revanche.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou echte sportliefhebbers, ik duik even mijn bed in en ik zie jullie om tien voor drie!
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Nou sportliefhebbers, ik duik even mijn bed in en ik zie jullie om tien voor drie!
De wedstrijd begint om half twee hoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Smartass
. Eerlijk waar, is er over 70 minuten ook een wedstrijd?
.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Jezus, als die Fransen nou weer vanaf de rand van de afgrond gaan opstaan, sta ik niet voor mezelf in.. dat verknoeide de WK in 2006 ook al grotendeels
Zal niet gebeuren. Uruguay en Mexico gooien het gewoon op een akkoordje en spelen dus gelijk. Dit soort akkoordjes hebben al zo vaak plaatsgevonden in de laatste wedstrijd van de groepsfase tijdens een WK.
Mochizuki Rokuro
-
- 18949 berichten
- 16904 stemmen
Je bent gek!
Ik ben aan het duimen dan mijn dochtertje pas om zeven uur wakker wordt, dan kan ik ook nog even écht slapen. Kan ik jou invliegen als nacht-oppas. 70 minuten....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat mag best, als je sport1 hebt
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Zal niet gebeuren. Uruguay en Mexico gooien het gewoon op een akkoordje en spelen dus gelijk. Dit soort akkoordjes hebben al zo vaak plaatsgevonden in de laatste wedstrijd van de groepsfase tijdens een WK.
Ik denk dat Mexico wel wil proberen te winnen om Argentinië mis te lopen. Maar als het in de 65e minuut nog steeds 0-0 of 1-1 staat, zal er langzaam naar elkaar over gespeeld worden a la Nederland - Ierland in 1990.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nu Spanje, Portugal en Italië er nog uit en er zijn weer een aantal concurrenten minder. 
Zag Frankrijk nou niet echt als concurrent, gewoon als een vervelende en saaie ploeg, die het 4 jaar terug eigenlijk ook al was. Italië heeft hier ook weinig te zoeken momenteel. Spanje en Portugal komen denk ik wel verder. Van Spanje zou ik het zelfs onvergeeflijk zonde vinden als die niet verder komen.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Nee Vela
. Mijn FM held!
Mijn Gunner hart bloedt. 
Biedt wel perspectief voor de joker in mijn Super11, Javier Hernández (al is hij van de vijand).
In ieder geval Mexico

Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Anaconda op de bank zetten
.
Is zijn bijnaam niet gewoon Titi?
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Oh en die Riquelme
Ik zou haar wel willen hebben als 21-jarige kraamhulp met een dansende paardenstaart, Frits.
Leuk .gifje trouwens A&L 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1953 stemmen
Spanje en Portugal komen denk ik wel verder. Van Spanje zou ik het zelfs onvergeeflijk zonde vinden als die niet verder komen.
Ik denk ook dat Spanje het nog wel gaat redden, maar Portugal moet ik eerlijk gezegd nog zien. Dat vind ik nou ook niet echt een hecht team maar meer een samenraapsel van individuen.
Voor mij zijn Brazilië & Ivoorkust de favorieten in deze poule en ik sta er dan ook niet van te kijken als Portugal na de 1e ronde eruit ligt.
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
Gesink. 
Check ook de foto met de rondemissen, wat gaaf zeg. 
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
En passent even de eindwinst meepikken lijkt me niet irreeel nu. Wat een held. En wat is dit hem van harte gegund.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ja, moet ie niet weer op zn muil aan. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.