• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.281 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.783 gebruikers
  • 9.424.310 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze kan er best mee door hoor.

Ik zou haar zeker doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je bent in de war met Spanje.

Wij wijzen niet Iniesta aan als schuldige .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die drie punten doen daar niks aan af, erg flauw om VdV aan te wijzen. Met afstand de beste Nederlandse speler die er op dit moment is wat mij betreft.

Zeker een goede speler, maar Cabouter staat op zijn plek. Op links heb je gewoon meer aan Elia.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Wordt trouwens best lastig tegen die Japanners, die hebben een lekkere boost gekregen qua zelfvertrouwen. Gaan en met een Banzai instelling aan beginnen zaterdag. Snelle treffer van onze kant zou fijn zijn.

Ik gok 4-0. Binnen het kwartier 2-0. Honda zal niks laten zien, ondanks zijn grote waffel.

Als we Japan al moeten vrezen, dan kunnen we beter ons terugtrekken. Heb een groot deel van Japan-Kameroen gezien. Wat een vreselijk slecht niveau zeg.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wij wijzen niet Iniesta aan als schuldige .

Maar wel Cassilas

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ik zou haar zeker doen

Doen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat ben ik met je eens hoor, maar dat had Bert op voorhand al moeten weten. Met een speler als VdV heb je alleen wat op links als je echt combinatiespel kan spelen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ja

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Maar wel Cassilas

Die kwam wel erg lomp in maar ja dit seizoen doet ie wel gekker rare dingen. Maar we hebben geen andere keeper van Real dus Del Bosque zet er dus echt geen ander in .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat tegen Denemarken wel bleek is dat NL beter 2 echte vleugelspelers op kan stellen. Vd Vaart kan dan wel eens het slachtoffer worden, ondanks dat hij echt geniaal is. Vd Vaart is puur als voetballer misschien wel de beste uit de selectie. Alleen is Sneijder bepalender in het resultaat en bij dode spel momenten. Maar ik ben heel blij dat zulke spelers allemaal in 1 Oranje selectie zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze kan er best mee door hoor.

Vind ik ook, maar qua foto is het niet waar jullie wild van worden natuurlijk .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die kwam wel erg lomp in maar ja dit seizoen doet ie wel gekker rare dingen. Maar we hebben geen andere keeper van Real dus Del Bosque zet er dus echt geen ander in .

Ga je me nu zeggen dat Cassilas niet in de basis hoort daar?

Mag soms wel een foutje maken, maar hij is toch wel world class?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ga je me nu zeggen dat Cassilas niet in de basis hoort daar?

Mag soms wel een foutje maken, maar hij is toch wel world class?

Wat mij betreft heeft hij geillustreerd dat ie er niet hoort. Uit frustratie ballen uit trappen en lomp wegwerken, en dan zo lomp inkomen. Nee, doe maar Reina.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind het sowieso een schande dat Spanje Gabri niet mee genomen heeft

Missink link voor een eventuele Spaanse wereldtitel!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zag net Argentinie - Z Korea. Wat een prachtig spel. Hoop dat Argentinie kampioen wordt (na Nederland) Ben ook zeer benieuwd naar de stand up comedy show van Pluisje in dat geval.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Is A&L dronken?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Wat vond je trouwens van die hemeltergende Suarez schwalbe gister?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Waarom zou ik dronken zijn?

Ik vond het gister een terechte penalty. Keeper raakt hem duidelijk. En je bent dan wel dom als je niet gaat liggen in zon belangrijke pot op een WK.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zelden zoveel bullshit in 1 post gelezen zeg

Das niet echt een staaltje van een kundige discussievorm he.

Nou, kom maar met stellingen die mij het tegendeel doen bewijzen.

Edit: Ah laat maar, ik lees het al, je bent tispy.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het sowieso een schande dat Spanje Gabri niet mee genomen heeft

Gabri komt toch uit Quatar? Waarom gaat 'ie er anders voetballen?

Casillas hoort er gewoon in. Stuk beter dan Reina. Daarnaast is het sowieso niet het toernooi van de keepers. Het W.K. staat bol van de keeperblunders. Vandaag ook weer: Woon-Jae Lee van Zuid-Korea zag er niet goed uit bij die 0-2 en, ondanks zijn goede wedstrijd, maakte Enyeama ook een gigantische blunder.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Das niet echt een staaltje van een kundige discussievorm he.

Nou, kom maar met stellingen die mij het tegendeel doen bewijzen.

Edit: Ah laat maar, ik lees het al, je bent tispy.

Het feit dat hij bij Ajax, HSV en Real speelde? Dat hij bij Real zichzelf weer terug in de basisploeg werkte? Het feit dat hij een oogstrelend mooie techniek heeft? Het feit dat hij een echte teamplayer is?

En check ook even zijn statistieken als je dan nog niet overtuigd bent.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het feit dat hij bij Ajax

HSV

Op de 10 inderdaad. Maar dat zeg ik, daar speelt geen Sneijder.

en Real speelde? Dat hij bij Real zichzelf weer terug in de basisploeg werkte?

Erg knap inderdaad. Maar waarom zo'n ''geniale'' voetballer niet een onomstreden basisspeler is, is mischien eerder een goeie vraag.

Het feit dat hij een oogstrelend mooie techniek heeft?

Dat had ik al gezegd. Techniek en een leuke trap.

Het feit dat hij een echte teamplayer is?

Ah, fan van Kuijt?

Eerlijk is eerlijk; die weet ik niet. Maar wel weet ik, en dat zijn feiten, dat als het erop aankomt hij gewoon weer wissel staat. Welk toernooi dan ook. Hij moet gewoon accepteren dat Sneijder een betere voetballer is en hij niet het gogme heeft om aan de linkerkant te spelen zoals het bedoeld is in het systeem van Oranje.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het feit dat hij bij Ajax, HSV en Real speelde? Dat hij bij Real zichzelf weer terug in de basisploeg werkte? Het feit dat hij een oogstrelend mooie techniek heeft? Het feit dat hij een echte teamplayer is?

Toch is het bericht van Don Dijk niet raar. V/d Vaart hoort op de plek van Sneijder te spelen (mogelijk nog op de plek van de Jong of van Bommel, maar dat gaat niet gebeuren - de balans moet er ook niet uit). Sneijder is op de nr. 10 positie beter dan v/d Vaart. V/d Vaart heeft pech, iemand met zulke kwaliteiten pist naast de pot. Hij moet in ieder geval niet meer spelen op de flank. Elia is veel beter op die positie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Casillas hoort er gewoon in. Stuk beter dan Reina. Daarnaast is het sowieso niet het toernooi van de keepers. Het W.K. staat bol van de keeperblunders. Vandaag ook weer: Woon-Jae Lee van Zuid-Korea zag er niet goed uit bij die 0-2 en, ondanks zijn goede wedstrijd, maakte Enyeama ook een gigantische blunder.

Casillas geval was wel van andere orde maar tuurlijk is ie beter maar hij heeft al openlijk toegegeven dat hij gefrustreerd was en dat het niet meer voor zal komen. Kijk, dan is het weer goed. Eén van de beste keepers is ie zeker, maar dan moet ie wel zijn hoofd koel houden.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik ben het daar ook wel mee eens, Rafael is een prima speler maar past daar gewoon niet. Al is het misschien niet zo slim om nu al meteen je basisopstelling te wijzigen.

Elia kan er nog prima de 2de helft in komen mocht het echt niet lopen.

maar ook van Persie zal een stuk beter gaan spelen als Elia speelt ipv v der Vaart, dan lopen ze elkaar daar tenminste niet telkens in de weg. Was een enorm probleem die eerste wedstrijd.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat Rico zegt. Natuurlijk is Vaart een prima speler en zal hij op 10 bij veel ploegen als HSV, Valencia, Ajax, Werder Bremen enz. onomstreden basisspeler zijn. Maar in oranje is hij gewoon de vaste reserve achter Sneijder, het is alleen een kwestie van accepteren.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Als blijk van waardering voor bewezen diensten mag Evert Ten Napel de rest van het WK mijn avatar zijn. Na al die jaren trouwe dienst heeft hij die eer wel verdiend. Ik snap ook totaal niet waarom hij zomaar ineens met een poulewedstrijdje afscheid neemt. Deze man verdiende de finale als laatste eerbetoon. Hoe dan ook, vandaag is een zwarte dag voor de NOS en de voetballiefhebbers. Voetbal kijken op tv zal nooit meer hetzelfde zijn.

Evert, ga in vrede en in onze herinnering leef je voor altijd voort...

Nog één keer met z'n allen:

1,2,3....EVÚRTJÚÚÚÚÚÚHHH!!!!! Sjáláláláááááá!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon een VM eraf en laat VdV en Sneijder samen centraal op het middenveld ballen. Zo moeilijk is het niet.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Je bent trouwens wel omgeslagen Don. Ik kan me nog herinneren dat je een half jaar geleden vond dat Sneijder niet eens mee moest en dat Raffie in de basis moest.

Ik zou bij Spanje persoonlijk Valdes in de basis zetten, maar dat is geloof ik niet zoo'n populair standpunt hier. Echt een prima keeper.

En verder: HUP MEXICO!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gewoon een VM eraf en laat VdV en Sneijder samen centraal op het middenveld ballen. Zo moeilijk is het niet.

Tuurlijk wel, ze kunnen allebei niet in een vaste rol spelen. Dan gaan ze gewoon weer beide de spelmaker uithangen en heb je hetzelfde probleem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.