- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Nigeria zal toch wel van Z-Korea kunnen winnen?? Alhoewel, Griekenland werd ook verslagen door Z-Korea
Verwarrende poule dit..
Wordt moeilijk ja. Maar als Zuid Korea zo lamlendig speelt als vandaag, geen Nigeriaan dom gaat lopen trappen, Nigeria fit & welwillend is, het Afrikaanse publiek er volop achter gaat staan met hun vuvuzela's en ze weer hun potten & pannen meenemen naar het stadion, dan moet een kleine overwinning toch mogelijk zijn.
Ik zag net op tv zelfs een Nigeriaanse supporter met één of andere urn die hij wat vaag liep te strelen. Zal wel zo'n voodoo-ritueel zijn.
Er is storm op komst...een Nigeriaanse storm
22 Juni gaat het zwaar los.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Leuke kibbelingen weer tussen Derksen en Genee.
"Is er soms een homo manifestatie in Den Haag?"
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Dat joch in z'n roze hempje achter Genee kon er niet om lachen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zag net op tv zelfs een Nigeriaanse supporter met één of andere urn die hij wat vaag liep te strelen. Zal wel zo'n voodoo-ritueel zijn.
Er is storm op komst...een Nigeriaanse storm
22 Juni gaat het zwaar los.

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De enige juiste conclusie (tenzij de Grieken iets kunnen rapen tegen Argentinië). Ook Derksen kan al niet rekenen. Die Nigerianen maken gewoon nog alle kans.
Meer dan de helft wat Derksen uitkraamt is onzin. Bovendien heeft ie een zeer matige feiten en spelerskennis voor alles vanaf 1970. Erg serieus moet je hem niet nemen. Neemt niet weg dat het regelmatig erg vermakelijk is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De inderdaad-show van Genee is inderdaad weer begonnen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
En zo te zien kan hij moeilijk overweg met een baby.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Best handig die Vuvuzela's...

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Had reppie al geplaatst.
Ja maar ajaxieden houden nu eenmaal van ancient history 
Sorry kon het niet laten 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gasten vandaag bij VI Oranje: Wim Jonk en Ali B 
(smiley slaat op laatstgenoemde)
Ik irriteer me nu ook al kapot aan Ali B. Wat een irritante, aanwezige popi jopi blijft die gast ook zeg 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Had reppie al geplaatst.
Ja zeg, ik ben er 48 uur niet geweest. Ga geen 23 pagina's ofzo nalezen 
Maar voor Naomi Watts nog even: Spanje 

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ik irriteer me nu ook al kapot aan Ali B. Wat een irritante, aanwezige popi jopi blijft die gast ook zeg
Vind hem nog niet zo heel erg eigenlijk. Prem was 100 keer iiritanter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat kan ik er nog wel bij gebruiken
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gesink wint de koninginnerit in de ronde van Zwitserland en pakt de leiderstrui 
the new guy
-
- 1733 berichten
- 1593 stemmen
En pakt dus de leidertrui van Tony Martin, DE DUITSER, over.
Eerste tekenen aan de wand...
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 732 stemmen
Gesink 
Vanavond DE clash.
LA Lakers- Boston Celtics 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat is niet DE clash hoor, gewoon een basketbal wedstrijdje 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad. Ik kijk echt uit naar Frankrijk-Mexico!
DE kans om die trieste Fransosen weer over enkele dagen een enkeltje Parijs te gaan zien boeken 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat is die Van der Vaart toch een vreselijk verwend ventje zonder ook maar enige zelfkennis.
Iedereen ziet toch dat hij niet in de basis hoort, laat staan op de plek van Sneijder? En dat is al jaren zo, elk toernooi. Zijn kwaliteiten zijn gewoon niet goed genoeg, hij heeft een aardige techniek en kan leuk trappen maar daar houdt het mee op.
Ongelooflijk dat hij dat zelf niet inziet maar het altijd aan de coaches ligt. Heel irritant, die vedetteneigingen van non-vedettes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap hem wel. Het was natuurlijk collectief falen tegen denemarken en hij krijgt de zwarte piet toegespeeld. Raffie is wel zelfkritisch hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Collectief falen? Gewoon 3 punten, met name dankzij Elia.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helaas, niet een mooie female of the day. Maar puur gekozen om beleving, ontroering, ontreddering die van haar af te lezen is. Puur de weerspiegeling van mij gister en een lot- en bondgenoot van mij.
Dag 6: Spanje

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt trouwens best lastig tegen die Japanners, die hebben een lekkere boost gekregen qua zelfvertrouwen. Gaan en met een Banzai instelling aan beginnen zaterdag. Snelle treffer van onze kant zou fijn zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Collectief falen? Gewoon 3 punten, met name dankzij Elia.
Ja, collectief falen. Die drie punten doen daar niks aan af, erg flauw om VdV aan te wijzen. Met afstand de beste Nederlandse speler die er op dit moment is wat mij betreft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Helaas, niet een mooie female of the day.
Ze kan er best mee door hoor. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is die Van der Vaart toch een vreselijk verwend ventje zonder ook maar enige zelfkennis.
Iedereen ziet toch dat hij niet in de basis hoort, laat staan op de plek van Sneijder? En dat is al jaren zo, elk toernooi. Zijn kwaliteiten zijn gewoon niet goed genoeg, hij heeft een aardige techniek en kan leuk trappen maar daar houdt het mee op.
Ongelooflijk dat hij dat zelf niet inziet maar het altijd aan de coaches ligt. Heel irritant, die vedetteneigingen van non-vedettes.
Zelden zoveel bullshit in 1 post gelezen zeg 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, collectief falen.
Je bent in de war met Spanje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.