- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
En een halve minuut ervoor nog de keeper ophemelen 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hey ik wil niks uitlokken was puur voor de fun.
Hij heeft wel een punt laten we het hier beperken
Ik wil best wel even melden dat ik tot nu toe eerste sta in de poule op mijn werk, toch mooi 74 mensen achter me gelaten 
En nu weer naar het WK!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een halve minuut ervoor nog de keeper ophemelen
Ik neem de schuld op me. Ik heb Enyama gejinxed.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik wil best wel even melden dat ik tot nu toe eerste sta in de poule op mijn werk, toch mooi 74 mensen achter me gelaten 
En nu weer naar het WK!
Die mensen die in het begin bovenaanstaan eindigen altijd in de grijze middenmoot orbit. Maar wat had jij bij Griekenland - Nigeria?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik neem de schuld op me. Ik heb Enyama gejinxed.

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die mensen die in het begin bovenaanstaan eindigen altijd in de grijze middenmoot orbit. Maar wat had jij bij Griekenland - Nigeria?
Winst voor de Grieken.. 
Ik maak me verder ook geen illusies hoor, ik sta alleen wel vermeld op onze interne website vandaag, altijd leuk 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Griekenland moet nu trouwens wel aan het doelsaldo gaan werken, dan hebben ze nog een kans om als beste nummer 2 door te gaan als Nigeria van Zuid-Korea wint.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je drijft je ajax support wel erg ver door dan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moet ik bij het begin van Oranje - Japan Steek een kutkeeper noemen? Zeg het maar, considder it done.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Steek was weer uitstekend tegen de Denen Naomi. Weinig kans. Een dergelijke opmerking zou meer steek (sorry voor de woordspeling)houden bij Casillas vrees ik.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Ik ben wel voor Griekenland. vooral Karagounis, wat een topspeler. Alles vertrekt van hem, zelfs als hij helemaal aan de andere kant van het veld staat, moet hij een vrijschop nog gaan nemen.
Zat vroeger (toen ik 15 was of zo) ook bij een Griek in het team, die net hetzelfde type speler was (Karagounis was ook z'n lievelingsspeler).
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Je drijft je ajax support wel erg ver door dan
Bedoel je Charisteas?
Ik hoop vurig Nigeria hoor, maar ik doe wel vaker voorspellingen met de hoop dat het precies andersom uitkomt in realiteit.. helaas 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Moet ik bij het begin van Oranje - Japan Steek een kutkeeper noemen? Zeg het maar, considder it done.
We laten het je weten als je nodig bent 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bedoel je Charisteas?
Ik hoop vurig Nigeria hoor, maar ik doe wel vaker voorspellingen met de hoop dat het precies andersom uitkomt in realiteit.. helaas
Ik doelde meer op het griekse god zijn van Ajax......
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Keept verder fantastisch toernooi, doorgaan wordt nu helaas wel heel lastig dankzij 1 foutje.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
En nu weer naar het WK!
Dat moet dan een flinke pot zijn als je wint!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb echt te doen met de Nigerianen. Ik maakte gister hetzelfde mee, al is hun kans nog uitzichtlozer.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat moet dan een flinke pot zijn als je wint!
Ach, inleg 5 euro.. zo'n ruime 350 pegels. Wel leuk voor op vakantie 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou even een Nieuw-Zeelandje mensen.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Mooi meegenomen
Dat zijn behoorlijk wat dvdtjes 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Nou even een Nieuw-Zeelandje mensen.
Ja graag!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb echt te doen met de Nigerianen. Ik maakte gister hetzelfde mee, al is hun kans nog uitzichtlozer.
Ik heb ook meer sympathie voor Nigeria. Maar nu hebben ze het natuurlijk toch weer aan zichzelf te wijten met de stupide actie van Kaita. Anders hadden ze deze pot nooit verloren.
EDIT: dank je Evert!
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Mwah...2-1. Argentinië wint de laatste wedstrijd wel van dit muffe Griekenland. Zelfs als ze met een B-elftal aantreden.
Dus Nigeria - Zuid Korea gaat mooi worden. Nu is het doelsaldo van Nigeria -2 en van Zuid Korea -1. Een overwinning van Nigeria met 1 doelpunt verschil zal al genoeg zijn om door te gaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Grieken kunnen niet rekenen en hadden voor de 3 en 4-1 moeten gaan.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8301 stemmen
Wel grappig, met 3 punten kun je hier naar de volgende ronde!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mwah...2-1. Argentinië wint de laatste wedstrijd wel van dit muffe Griekenland. Zelfs als ze met een B-elftal aantreden.
Dus Nigeria - Zuid Korea gaat mooi worden. Nu is het doelsaldo van Nigeria -2 en van Zuid Korea -1. Een overwinning van Nigeria met 1 doelpunt verschil zal al genoeg zijn om door te gaan.
Nigeria zal toch wel van Z-Korea kunnen winnen?? Alhoewel, Griekenland werd ook verslagen door Z-Korea
Verwarrende poule dit..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch best een aardige ploeg dat Z-Korea?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een overwinning van Nigeria met 1 doelpunt verschil zal al genoeg zijn om door te gaan.
De enige juiste conclusie (tenzij de Grieken iets kunnen rapen tegen Argentinië). Ook Derksen kan al niet rekenen. Die Nigerianen maken gewoon nog alle kans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.