- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Je bent nog steeds gefrustreerd omdat we niet dezelfde mening delen bij Fight Club en daarom probeer je me op dit soort manieren in een negatief daglicht te zetten... Ik weet zeker dat als een andere gebruiker dit had gedaan, je gewoon je mond had gehouden en je het je niet had geboeit. Grow up 36-jarige!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hopen dat Griekenland 1-1 blijft dan pak ik nog 5 punten voor mijn poultje 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Dus Wavanbuuren ga je nu ook uitvallen tegen Mikoz?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hey ik wil niks uitlokken was puur voor de fun.
Hij heeft wel een punt laten we het hier beperken 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Ach wat maakt dat nou uit, waarom alles zo strikt? Ik bedoel dit is gewoon niet schadelijk voor het topic ofzo en het brengt ook nog een beetje reacties op gang..
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Nigeria heeft, als ze verliezen, nog wel steeds een kans om naar de volgende ronde te gaan. De laatste 2 wedstrijden in deze poule zijn Nigeria - Zuid Korea & Griekenland - Argentinië.
Als Nigeria die wint en Argentinië doet zijn plicht tegen Griekenland dan gaan ze met slechts 3 punten gewoon door. Dus mocht Nigeria zometeen op achterstand komen, dan is het zaak om de schade aan het doelsaldo te beperken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
o mijn god wat een vette misser.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Enyema 
Die kerel die die kans mist 
Ok, en Evert was wel even grappig
.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Ja das waar, maar dan moeten ze nog wel van Zuid-Korea winnen... Die had moeten zitten...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zuid Korea kennelijk zooitje bel-Chinezen ingehuurd.
Vreselijk dat Griekse voetbal. Zelfs toen ze EK werden was het niet om aan te zien.
Laat die gasten aub verdwijnen uit deze poule.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je bent nog steeds gefrustreerd omdat we niet dezelfde mening delen bij Fight Club en daarom probeer je me op dit soort manieren in een negatief daglicht te zetten... Ik weet zeker dat als een andere gebruiker dit had gedaan, je gewoon je mond had gehouden en je het je niet had geboeit. Grow up 36-jarige!
Misschien moet je mijn post nog eens doorlezen. Volgens mij was het een vriendelijke vraag. Dat jij dat anders opvat is jouw zaak. Net als je verdere reactie. Jouw probleem is dat je jezelf als het middelpunt van de aarde ziet. Ik heb nieuws voor je: Voor minimaal 6 miljard mensen ben je dat niet. Verder hou ik er ook nu als eerste over op.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Ja das waar, maar dan moeten ze nog wel van Zuid-Korea winnen... Die had moeten zitten...
Dat kon dan wel een mooie pot worden met 2 strijdende teams 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die dekselse Enyema 
Obasi Obasi Obasi!
Evert maakt er een prachtig eindfeest van.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Misschien moet je mijn post nog eens doorlezen. Volgens mij was het een vriendelijke vraag. Dat jij dat anders opvat is jouw zaak. Net als je verdere reactie. Jouw probleem is dat je jezelf als het middelpunt van de aarde ziet. Ik heb nieuws voor je: Voor minimaal 6 miljard mensen ben je dat niet. Verder hou ik er ook nu als eerste over op.
Ok is prima, maar jij bent de enige die het mij vraagt en je doet het alleen bij mij. Misschien begrijp je waarom ik dus denk dat je het nogal op mij richt.. Maar je houdt er nu over op en dat doe ik dan ook.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ok is prima, maar jij bent de enige die het mij vraagt en je doet het alleen bij mij. Misschien begrijp je waarom ik dus denk dat je het nogal op mij richt.. Maar je houdt er nu over op en dat doe ik dan ook.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Tja dan vind ik hem nogal overspannen, als je op forums mensen alleen maar loopt te wijzen over waar ze berichten moeten plaatsen, ik bedoel relaxxx...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Goeie genade, ik neem aan dat je je onvrede inmiddels bij de NOS hebt geuit over het verscheiden van onze Evert?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Enyema, wat een keeper is het toch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
'Van goedgetrainde profs moet je toch kunnen verwachten dat ze 90 minuten lang tempo kunnen zetten?"
Ik zal Evertje soms ook wel een klein beetje missen denk ik.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Geweldig! Bij welke club speelt Enyema eigenlijk? Hij zal na dit WK wel verkocht worden voor een mooi bedrag.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Deed ie niet.. was hij zonder theater gaan liggen was er ook wel rood getrokken hoor, het was gewoon een onbenullige keepersfout. Zoals Vonk gister zei: hij had hem beter met zijn handen proberen te pakken.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
oeioei blunder van die geweldige keeper!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Eeuwig zonde. 
Maar goed, hij heeft er zo'n 3 uitgehouden dus de balans is nog positief.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De beweging die ie maakt is vrijwel identiek aan die van Green. Enige verschil is dat ie er nu niet rechtstreeks in ging.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Shit .. Evert had me op het verkeerde spoor 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dan kun je er 20 schitterende ballen uithalen, maar deze telt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.