- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mallotig? is dat een woord
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 970 stemmen
Kaita trapt na en rood, mmm... Mijn kansen om weer is wat punten te pakken in mijn poule dalen weer... 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Is gewoon een kut Griek, kaarten aannaaien op deze manier is verschrikkelijk. Die speler is niet eens geraakt en ligt te rollebollen langs die zijlijn alsof ie een doodtrap heeft gekregen.
Trappende beweging is dom, maar was die Griek doet verdient ook een rode kaart.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 970 stemmen
Ja ongeveer
Alleen deze keer in een doodspelmoment dus nog dommer.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Zoals Suarez gister?
Was aan het zuipen gisteren, maar volgens mij werd ie wel geraakt
Hij wil voor de penal gaan, niet voor de rode kaart voor een tegenstander. Is wat anders ook lijkt me.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ tha-joker: Er is een special sportpoule topic. Misschien kun je je voorspellingen en bespiegelingen over je eigen lijstje daar houden?
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was aan het zuipen gisteren, maar volgens mij werd ie wel geraakt
Hij wil voor de penal gaan, niet voor de rode kaart voor een tegenstander. Is wat anders ook lijkt me.
Hij naaide hem toch ook een rode kaart aan.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2422 stemmen
Lol het 1e doelpunt van Griekenland ooit op een WK is een eigen doelpunt. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is Harry niet mee?
Ja, dan scoor je niet nee.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Toch bizar dat Griekenland pas gaat voetballen als ze op de rand van uitschakeling staan.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 970 stemmen
@ tha-joker: Er is een special sportpoule topic. Misschien kun je je voorspellingen en bespiegelingen over je eigen lijstje daar houden?
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Iedereen praat hier over de wedstrijd en ik mag dat dan niet... Waar maak je in godsnaam een probleem van?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2422 stemmen
Weer een eigen doelpunt?
Van richting veranderd schot.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ooh heeft die keeper rood gekregen, beetje overdreven natuurlijk. Het is een compleet andere situatie, keeper maakt een overtreding in de 16 meter en Suarez valt, ik vind het maximaal geel. Maarja. Het blijft een vervelende tik van die Zuid Amerikanen om snel te vallen he.
Dit is toch wel compleet anders, die Griek staat hem te irriteren en die Nigeriaan reageert daar verkeerd op en die Griek gaat vervolgens liggen rollebollen om hem een rode kaart aan te naaien. Helemaal niets aan de hand, ging niet eens voor een penal of zo.
Maar ook dom van die Nigeriaan uiteraard.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1952 stemmen
Wat een domme rode kaart zeg. Hoe kun je je team zo in de steek laten. Als het mijn teamgenoot was dan kreeg ie er nu wel van langs in de kleedkamer. Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik gooide minstens zijn broodtrommeltje leeg over de vloer. Wat een
!
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 970 stemmen
Die speler greep ook nog is naar ze hoofd, terwijl die een tikje op zijn been kreeg
Evert zei al: wat gebeurt er nou kopstoot?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als het mijn teamgenoot was dan kreeg ie er nu wel van langs in de kleedkamer. Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik gooide minstens zijn broodtrommeltje leeg over de vloer.

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ach, die Afrikanen eten ook wel van de vloer hoor 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had 4-0 ipv 4-1
.

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iedereen praat hier over de wedstrijd en ik mag dat dan niet... Waar maak je in godsnaam een probleem van?
Omdat het geen mens interesseert wat jij wel of niet in je poule hebt ingevuld. Een keertje geeft niet, maar jij doet het vier keer in vijf posts. En bovendien: Als je iets over Fightclub te melden hebt doe je dat toch ook niet bij Suske en Wiske en de Duistere Diamant?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik had 4-0 ipv 4-1
.
Same here.
Argentinië moet uitkijken dat ze dit soort fouten niet maken tegen teams die wel contact spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.