- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vrij nemen vind ik alleen de moeite voor Spanje
. Massaal vrijnemen tijdens een crisis is ook niet één van de slimste dingen die je kan doen
.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Vanaf nu kun je ook vrijnemen voor Argentinie
. Aangezien Spanje bagger was 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanaf nu kun je ook vrijnemen voor Argentinie
. Aangezien Spanje bagger was
Ik vond het toch wel orgasmisch, niet top notch maar toch zeker wel goed. Maar deze match kijk ik nog wel integraal, ik heb nu toch zeeën van tijd met het WK
.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Jaa, klopt, maar iig geval wel de beste wedstrijd tot nu toe. Je kunt dan ook Duitsland - Australie noemen, maarja wie wint er nou niet tegen Australie...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Argentinie is tot nu toe een van de lichtpuntjes van het WK inderdaad 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
maarja wie wint er nou niet tegen Australie...
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Vriendeschappelijke wedstrijd met het B-team en Maarten die een rode kaart krijgt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Australie heeft ook helemaal geen voetbalcultuur ...
Leuk voor Duitsland maar dit zei nog niks.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je Taiwo omver wil duwen moet je eerst langs de apotheek 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
So? Geeft wel aan dat je niet zomaar van Australië wint. Ik schat ze hoger in dan bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland of Honduras..
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Ja maar dan zijn ze waarschijnlijk de op drie na slechtste, ik bedoel, dit is nog helemaal geen test voor Duitsland en Nederland had met een goede dag waarschijnlijk ook gewoon 4-0 gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
So? Geeft wel aan dat je niet zomaar van Australië wint. Ik schat ze hoger in dan bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland of Honduras..
Onderschat Honduras niet. Suazo
.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Hihi, onderschat nieuw-zeeland ook niet, ik denk dat ze beter zijn dan Autstralie.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heel leuk en aardig, maar Honduras is toch na 1 wedstrijd al klaar met ballen? zeker nu Zwitserland gewonnen heeft van Spanje 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
Eens, maar je zegt het al treffend "op een goede dag". Iedereen kan een slechte dag hebben (zie spanje, alhoewel dat zo slecht nog niet was).
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
Onderschat Honduras niet. Suazo
.
Heb ze niet zien voetballen, wellicht een verkeerd voorbeeld
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Honduras had weinig in te brengen tegen Chili hoor. Schat Honduras niet zo hoog in. Spanje wint daar wel van.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Breek me de bek niet open
.
Daar zal Senna dus weer uitermate geschikt voor zijn. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Evert boos: wat een geklungel en geklooi!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ten Napel vind ik een beetje overdreven reageren hoor, indraaiende bal is altijd vervelend en moeilijk te verdedigen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Griekenland is toch gewoon aan het klooten ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook niet, niet gister, wel tijdens de kwalificatie. Suazo speelde volgens mij ook niet gister. Al kunne nze best goed ballen, en als Zwitserland van Spanje kan winnen, waarom Honduras dan niet
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die keeper geeft idd wel een erg domme corner weg 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Nigeria gaat scoren, Griekenland is nog aangeslagen van hun vorige verlies
Misschien ga ik nog is gelijk krijgen, zou wel fijn zijn voor me poultje waarop ik nog steeds op een 7de plek van de 21 sta en daar win je niks mee...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Misschien ga ik nog is gelijk krijgen, zou wel fijn zijn voor me poultje waarop ik nog steeds op een 7de plek van de 21 sta en daar win je niks mee...
Netjes idd. Ik had 0-0 voorspeld maar zat te twijfelen of ik het op een andere poule ( waar je gewoon alle wedstrijden kan voorspellen en het kan editen tot 30 minuten voor de wedstrijd en dus de achtste/kwartfinales etc later pas kunt invullen, nog zou veranderen in 0-1 .. blijkbaar ben ik te veel blijven hangen in het doelpuntloze begin het het WK 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Jaa, ik had eerst 1-0 staan en nu heb ik een uur of 2 geleden verandert naar 0-2
Dus ik heb weer even mazzel.
Evert ten Apel: Hier nog eens die mallotige goal van Nigeria.
Mallotig? is dat een woord 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.