- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb altijd een zwak voor Argentinië gehad. Als Nederland het niet wordt dan mogen zij van de Duitsers winnen in de finale.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Mooie passie bij de Argentijnen man, voetbal=hun leven. Kijk alleen al hoeveel Argentijnen er op de tribunes zitten.
Alleen al die sfeer bij Argentijnse wedstrijden, elke wedstrijd is het gewoon feest op de tribunes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie passie bij de Argentijnen man, voetbal=hun leven. Kijk alleen al hoeveel Argentijnen er op de tribunes zitten.
Alleen al die sfeer bij Argentijnse wedstrijden, elke wedstrijd is het gewoon feest op de tribunes.
Als ze winne nwel ja
. Die Argentijnse fans vind ik ook erg mooi, hun beleving maar Argentijnen zijn voor mij ietswat te gemeen als het niet loopt. Echt een stelletje Neanderthalers dan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het trouwens jammer dat Aquero niet speelt bij Argentinie.
Zit wel bij de selectie toch? Of ook al niet? 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Jaa die wel, hij komt er nu in voor Tevez.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

Had eigenlijk verwacht dat ze er in de kwartfinale uit zouden gaan door toedoen van tactisch onbenul van Maradona, maar als ze zo blijven spelen...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Als ze winne nwel ja
. Die Argentijnse fans vind ik ook erg mooi, hun beleving maar Argentijnen zijn voor mij ietswat te gemeen als het niet loopt. Echt een stelletje Neanderthalers dan.
Misschien een beetje buiten het stadion wel ja, dan komen toch weer de barre leefomstandigheden bovendrijven en gedragen ze zich meer naar hun omstandigheden.
Op de tribunes blijft de passie ongeëvenaard, zelfs als bv. Boca Juniors een uitwedstrijd met 3-0 achterstaat, dan blijven de minstens 10 000 uitsupporters met alle passie zingen voor hun club. En zo gebeurt dat bij alle Argentijnse clubs.
Argentinie speelt overigens heerlijk. Tering wat een lekkere wedstrijd
4-1!
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Christus wat speelt Argentinie goed!
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Niemand die het meer over Milito zal hebben 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heerlijk doelpunt die vierde. Zelf Maradona zal nu toch wel zien dat ie Kun moet laten spelen ipv die stierennek?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk doelpunt die vierde. Zelf Maradona zal nu toch wel zien dat ie Kun moet laten spelen ipv die stierennek?
Maar stierennek is net zo'n straatvechtertje als Maradona was/is.. dat is denk ik waarom het zijn oogappeltje is. Messi is te beschaafd, evenals Aquero of die anderen 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen

Had eigenlijk verwacht dat ze er in de kwartfinale uit zouden gaan door toedoen van tactisch onbenul van Maradona, maar als ze zo blijven spelen...
Tactiek blijkt weer eens volkomen onbelangrijk. Gewoon lekker ballen. Zo'n Domenech of Van Marwijk had Higain niet eens geselecteerd en Messi 90 minuten achter zijn verdediger aan laten rennen. Pluisje is een magistraal bondscoach.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is het belangrijkste inderdaad. Gewoon ballen als je creativiteit hebt. Dat een land als Zwitserland taktiek nodig heeft lijkt me duidelijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ook niet. Die staan handbal te spelen en geven 28 kansen weg. Tja, ze gaan er allemaal niet in en in de kluts scoren ze zelf. Zo'n wedstrijd eindigt 99 vd 100 keer in 5-0. Coaches doen meer kwaad dan goed, Jan Mulder zegt dat altijd terecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die gekke Higuaín doet het toch weer. Goals niet gezien maar toch knap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook niet. Die staan handbal te spelen en geven 28 kansen weg. Tja, ze gaan er allemaal niet in en in de kluts scoren ze zelf. Zo'n wedstrijd eindigt 99 vd 100 keer in 5-0. Coaches doen meer kwaad dan goed, Jan Mulder zegt dat altijd terecht.
Inderdaad. Wat mis ik Mulder bij Studio Sportzomer, ik ken weinig mense die zinniger over voetbal praten. Jammer was het gister net die ene in de honderd keer
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tactiek blijkt weer eens volkomen onbelangrijk. Gewoon lekker ballen. Zo'n Domenech of Van Marwijk had Higain niet eens geselecteerd en Messi 90 minuten achter zijn verdediger aan laten rennen. Pluisje is een magistraal bondscoach.
Dacht dat iedereen juist vond dat Pluisje een absurde selectie had samengesteld.....en met die spits van Inter moest spelen.....
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
2 van de 3 waren intikkertjes/inkoppertje, maar hij staat er wel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die laatste goal was wel van ongekende klasse hoor.
Mooi tegendraads ingekopt!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zo, nu kan iedereen even lekker een dutje gaan doen. Nigeria - Griekenland is na Algerije - Slovenie toch wel een van de allerminste affiches wat mij betreft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kijken jullie gewoon streams op werk/school ofzo?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nigeria - Griekenland nul-nulletje op komst 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo, nu kan iedereen even lekker een dutje gaan doen. Nigeria - Griekenland is na Algerije - Slovenie toch wel een van de allerminste affiches wat mij betreft.
Evert-time!
Kenners werken 's ochtends en gaan daarna lekker voeballuh kijken 
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Nigeria gaat scoren, Griekenland is nog aangeslagen van hun vorige verlies
@Naomiwatts: ik zit gewoon thuis, ik ben al sinds half elf vrij ofzo, ivm pww 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Goeie Genade!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Als echte voetballiefhebber zorg je toch dat je een gedeelte vrij neemt tijdens het WK 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.