• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.863 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lekker gekeept

Maradona zoekt na elk doelpunt iemand op om dood te knuffelen. Je ziet ze in die dug-out al denken. Sla mij over alsjeblieft.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Misschien moeten ze een grote teddybeer neerzetten of zo?

Kan trouwens veel meer genieten van een Messi dan zo'n drol als C. Ronaldo. Heerlijk aan de bal en nooit een onnodige show erbij houden zoals die Portugees wel bij elke bal moet doen.

Veel efficiënter en beter voor de teamspirit om een Messi in je elftal te hebben.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Maradona is de leukste coach op het WK dat wel.. Of beter gezegt de meest interessante.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Misschien moeten ze een grote teddybeer neerzetten of zo?

Kan trouwens veel meer genieten van een Messi dan zo'n drol als C. Ronaldo. Heerlijk aan de bal en nooit een onnodige show erbij houden zoals die Portugees wel bij elke bal moet doen.

Veel efficiënter en beter voor de teamspirit om een Messi in je elftal te hebben.

En good old Veron wordt ook niet echt gemist he? Messi is gewoon een wereldvoetballer, jammer dat het geen leider is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

C. Ronaldo is voor spectators. Heerlijke voetballer, en tenminste een leider. Kan je van die kneus Messi niet zeggen. Al kan ie best goed ballen maar geen persoonlijkheid wat mij betreft.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ronaldo een leider? Het is de grootste egotripper op aarde man. Ik denk dat Portugal beter speelt zonder hem dan met hem. Wat was die gast een drama in de 1e wedstrijd zeg.

Messi net weer met een weergaloze actie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij ka neen leider zijn, de juiste persoonlijkheid er voor. Al doet ie dat tot op heden nog niet maar hij is nog jong. Hij is wel iets te egoïstisch ja.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Demichelis

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Echt het WK van de blunders

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zo ik kan best genieten van Argentinie !!

Eindelijk eens een leuke WK wedstrijd

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij ka neen leider zijn, de juiste persoonlijkheid er voor. Al doet ie dat tot op heden nog niet maar hij is nog jong. Hij is wel iets te egoïstisch ja.

Klopt, ik snap echter niet hoe je wat tegen Messi kan hebben. Hij heeft tot op heden niets gedaan waar je hem om zou kunnen haten.

Hij is misschien geen sprankelende persoonlijkheid, maar dat hoeft ook niet. Zolang ie zn voeten maar laat spreken, ik vind het eigenlijk wel lekker dat de (voor velen) beste voetballer van de wereld nooit het onderwerp van gesprek is buiten het voetbal om.

Respect

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Mmmm.. Ik had ARG 2 - ZK 1, als het zo blijft scoor ik weer is wat punten... Maar dat al wel niet,,,

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Messi is echt op stoom aan het komen, heel Argentinië trouwens, afgezien van die verdedigende blunder (Cambiasso, waar was je?)..

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Maradona nam hem niet mee..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Sprak nogal wat onderschatting uit bij de 2-1.

Ooh nu pakken we ze even met 5-0. Lekkere coaching ook naar elkaar.

Verdediging van Argentinië snijdt onze aanval net zo makkelijk doorheen als zij door de onze.

Wel een leuke pot verder, echte WK-sfeer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lijkt me heerlijk om een Argentijnse speler te zijn met zo'n bondscoach. Die gaat nog geen seconde malen om wie er bij Korea in het veld staat en laat zijn ploeg gewoon lekker ballen. Zoveel nuttiger dan die hompjes angst bij veel andere ploegen op de bank. Misschien wel de beste bondscoach dit WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Klopt, ik snap echter niet hoe je wat tegen Messi kan hebben. Hij heeft tot op heden niets gedaan waar je hem om zou kunnen haten.

Ik haat 'm ook niet hoor, geweldige speler maar wat meer persoonlijkheid mag wel.

ik vind het eigenlijk wel lekker dat de (voor velen) beste voetballer van de wereld nooit het onderwerp van gesprek is buiten het voetbal om.

Respect

Dat is ook aan te moedigen, en dat waardeer ik ook maar personality staat niet gelijk aan een klootzak zijn. Beste speler ter wereld vind ik niet Messi of Ronaldo, maar Iniesta maar laat i kdeze discussie maar niet oplaaien. Beetje een 1 tegen 100 verhaal .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ach het is natuurlijk een beetje wrang om iemand het predikaat beste voetballer mee te geven. Zoals je al zegt is Iniesta ook een meester. Zijn inzicht bij steekballen zijn echt fenomenaal. Zo heeft elke voetballer zijn eigen kwaliteiten waar ze om bekend staan.

Verdedigers en keepers zijn in dat opzicht ook ondergewaardeerd in beste voetballer klassementen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is waar, is ook een onzin titel en eigenlijk zou je dat ook moeten beperken tot positie. Iniesta vind i kecht een genot om naar te kijken, die steekpass, die balbehandeling, die aanname, dat loopje .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik mis bij Spanje een breker a la Senna.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Ik vind het trouwens jammer dat Aquero niet speelt bij Argentinie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik mis bij Spanje een breker a la Senna.

Breek me de bek niet open .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die hadden ze gister anders totaal niet nodig. Maar eigenlijk heeft geen enkel team die nodig, zeker niet in de poulefase.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tha-Joker schreef:

Ik vind het trouwens jammer dat Aquero niet speelt bij Argentinie.

Ik snap er ook weinig van, daarom hoop ik ook dat Argentinie op hun bek gaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Die hadden ze gister anders totaal niet nodig. Maar eigenlijk heeft geen enkel team die nodig, zeker niet in de poulefase.

Poulefase zou je ze idd niet nodig moeten hebben, dat was het probleem gister ook niet.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Of Milito er een keertje in de basis na zo'n succesvolle CL zou ook leuk zijn.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dus je bent niet voor Argentinië omdat een bepaalde speler niet meedoet? Dan moet ik dus eigenlijk ook niet voor Italië zijn omdat Del Piero niet is opgeroepen . Beetje rare redenatie. Of bedoel je het anders?

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Je moet sowieso niet voor Italie zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Dus je bent niet voor Argentinië omdat een bepaalde speler niet meedoet? Dan moet ik dus eigenlijk ook niet voor Italië zijn omdat Del Piero niet is opgeroepen . Beetje rare redenatie. Of zit ik mis?

Jup. Het enige wat ik geweldig aan Argentinie vindt is Kun. Zonder hem heb ik totaal geen affiniteit met Argentinië.

En Italië zuigt gewoon .

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Naomi Watts schreef:

En Italië zuigt gewoon .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.