• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.263 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.638 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er liepen hier gister wel een paar van die mafketels rond . Ja, ik kan ook niet kiezen waar mijn hart ligt r_r . Mijn hart is nou eenmaal rood-wit en rood-geel, al zou ik aners willen, dat zal niet gaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Waarom zou iemand Spanje eigenlijk kunnen haten? Altijd sympathieke spelers gehad en vaak gecombineerd met mooi voetbal. Het verbaast me dan ook dat je een Feyenoord supporter bent, want die eigenschappen gaan niet met elkaar samen bij Feyenoord

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

rep_robert schreef:

Waarom zou iemand Spanje eigenlijk kunnen haten? Altijd sympathieke spelers gehad en vaak gecombineerd met mooi voetbal. Het verbaast me dan ook dat je een Feyenoord supporter bent, want die eigenschappen gaan niet met elkaar samen bij Feyenoord

Je stelling klopt niet

Ik zeg nergens dat ik Spanje haat . Neemt niet weg dat ik verder weinig met Spanje heb. Ze laten idd vaak mooi voetbal zien maar ik mis enige bezieling. Wat ik wel bij de Italianen zie bijvoorbeeld. Ik hou van landen die als het moet over lijken gaan. Geen woorden maar daden

@Orbit: Ik zie Duitsland in principe liever geen Weltmeister worden maar ik ben zeker geen Duitsland-hater! Mochten ze de finale halen tegen bijvoorbeeld een Brazilië of Spanje dan ben ik zeker voor Duitsland.

the new guy

• 1733 berichten
  • 1593 stemmen

Don Dijk schreef:

Nu we het over commentatoren hebben: ik krijg juist weer de kriebels van Snoeks.

De eerste wedstrijd irriteerde ik me al aan het gezeik wat maar niet ophield van hem op de regie en ja hoor, ook de volgende wedstrijd weer precies hetzelfde.

Echt zo'n verwende Nederlander wat dat betreft.

JAAAAAA, eindelijk iemand die het met me eens is. Ik heb net m'n oude NUJIJ.nl wachtwoord weer laten sturen zodat ik Zevert, maar vooral Snoeks m'n mening kon laten horen. Op nu.nl (de reacties) worden deze twee lekker de grond in gepraat. Toegegeven, de reacties op Zevert zijn iets milder dan op Snoeks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

Ze laten idd vaak mooi voetbal zien maar ik mis enige bezieling. Wat ik wel bij de Italianen zie bijvoorbeeld. Ik hou van landen die als het moet over lijken gaan. Geen woorden maar daden

Geen bezieling? Vind ik juist wel, nee ze moeten het niet hebben van fysiek maar dat heeft ook weinig te maken met bezieling.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ik zeg nergens dat ik Spanje haat . Neemt niet weg dat ik verder weinig met Spanje heb. Ze laten idd vaak mooi voetbal zien maar ik mis enige bezieling. Wat ik wel bij de Italianen zie bijvoorbeeld. Ik hou van landen die als het moet over lijken gaan. Geen woorden maar daden

Was niet echt voor voor jou bedoeld hoor, ik bedoelde meer dat ik Spanje altijd al sympathiek heb gevonden en dat ik Spanje niet zou kunnen haten. Maar voor iedereen is dat verschillend natuurlijk. De een is voor de underdog, de ander is voor het mooie voetbal, de ander is weer voor een land vanwege zn roots. Dat maakt zo´n toernooitje wel mooi altijd

Heb ook nog met een Italiaanse vriend de overwinning van Italie op het WK2006 in de binnenstad van Groningen gevierd, honderden Italianen. Zelfs die kan ik het van harte gunnen.

Don´t worry, about a thing, cause every little thing is gonna be alright.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik las net trouwens dat er een paar leuke oud-voetballers in hetzelfde hotel verblijven als de selectie van Oranje.

Het gaat hierbij om Zidane en Figo!

Waar zullen Dirk Kuijt en Zidane het over hebben?

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

rep_robert schreef:

Don´t worry, about a thing, cause every little thing is gonna be alright.

La vita è bella

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Don Dijk schreef:

Waar zullen Dirk Kuijt en Zidane het over hebben?

Waarschlijnlijk over het feit dat qruijff er lelijk naast zat door Brave Dirk de beste man van het veld te noemen, Don

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Kuijt: "Hoi Zinedine, hoe speel ik een mannetje uit?"

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Kuijt: "Hoe moet ik reageren als een Italiaan iets onaardigs zegt over mijn familie?"

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Bonne anniversaire natuurlijk

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Mooi, nog twee sympathieke ploegen aan het werk(op Maradonna na dan ) Heb mn Argentinië shirtje alweer aan

Lekker veel Koreanen en Argentijnen in het stadion.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Shakira logeert toch ook in hun hotel?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Klopt, maar ze was hun nog niet tegen gekomen. Ze zag er wel zeer appetijtelijk uit in het interview met Perez Mooie stem heeft ze ook, blijft raar dat ze in haar liedjes vocaal wel verschrikkelijk klinkt

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja wel grappig die rode kop van Perez. Maar goed van Shakira zou ik ook wel rode wangen krijgen en rode oortjes.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Jaja, dat heeft die ouwe Kenneth toch maar mooi voor elkaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij moest gewoon 3 uur op haar wachten haha. Maar wel waar voor zijn tijd. Wat is Shakira teringhot!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dan moet je wel een flinke portie geduld hebben, weet niet eens of ik het zou doen. Ik zou toch helemaal stil vallen in zo'n interview, net zo ongemakkelijk zoals Perez er nu bij zit haha.

Misschien moet ie maar even vragen aan Peter Crouch hoe hij er mee om moet gaan.

De vriendin van (ugly)Crouch:

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja gekozen als mooiste spelersvrouw he? Ben ik het niet mee eens, maar goed.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ach ja, de mooiste...weet niet. Ze zijn allemaal bloedjegeil. Maar ik zou haar wel doen hoor

Lekker om ALWEER het Argentijnse publiek te horen boven die toeters uit!

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

rep_robert schreef:

De vriendin van Crouch:

(afbeelding)

DAMN.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Peter Crouch is dan ook een enorm knappe vent.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
La vita è bella

Of three little birds - Bob Marley

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Don Dijk schreef:

Peter Crouch is dan ook een enorm knappe vent.

[Gijpmodus]

Wat Gijpie al zei:"Dat had die ook niet verwacht toen die 15 jaar was he?"

[/Gijpmodus]

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Welke jongen wel dan he

the new guy

• 1733 berichten
  • 1593 stemmen

Peter Couch, (zit nogal vaak op de bank, red.)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.