- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Is al gezegd, IcU. Maar vooruit, nogmaals:

kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wat een gelul weer over dat geweldige Chili en verdedigende Zwitserland. Net alsof niemand doorheeft dat ze tegen nogal verschillende tegenstanders speelden.
Zwitserland kan prima voetballen en Chili trekt tegen Spamje een nog grotere muur op dan Zwitserland kan ik je verzekeren.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Is al gezegd, IcU. Maar vooruit, nogmaals:
Excuus
De berichten hier lopen zo snel op, dat ik het niet mee heb gekregen.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Ik vind het wel jammer dat Evert Ten Napel ermee stopt 
De man krijgt veel kritiek te verduren, maar je kunt niet zeggen dat hij niet gepassioneerd is. Heerlijk hoe die man op kan gaan in de sfeer. Het is zelfs mijn favoriete commentator.
Bedankt en het ga je goed Evert
Evúrtjúúúúhhh!!! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wouter maak je es onsterfelijk en veroordeel die kutschwalbe op VI.
Ik veroordeel die kutschwalbe.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat is het enige positieve aan hem. Daar komt bij dat het vaak nep overkomt. Met van die uitgekotste zinnen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Goeie genade (willekeurig stadion) staat in brand.
En de 50.000 zijn in extase.
Ten Napel = clichematige zeurpiet, maar het geeft door al die jaren wel een echt voetbalgevoel als je Evert hoort moet ik toegeven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gelukkig hebben we Frank Snoeks nog! 
Dacht trouwens even dat er echt een stadion in brand stond, wavanbuuren.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Daar komt bij dat het vaak nep overkomt. Met van die uitgekotste zinnen.
Haha dat hoor ik vaker. Maar ik ervaar dat totaal niet als nep. Die man heeft gewoon de neiging om in het heetst van de strijd eruit te kramen wat als eerste in hem op komt. Dat levert soms zinnen op dat je denkt van: "
", maar dat vind ik juist wel mooi. Te serieus vind ik namelijk ook niks, het blijft uiteindelijk "maar" voetbal.
Nogmaals: Evúrtjúúúúúh!!!! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een gelul weer over dat geweldige Chili en verdedigende Zwitserland. Net alsof niemand doorheeft dat ze tegen nogal verschillende tegenstanders speelden.
Zwitserland kan prima voetballen en Chili trekt tegen Spamje een nog grotere muur op dan Zwitserland kan ik je verzekeren.
. Daar is iedereen het over eens hoor. Chili mag een muur optrekken, twee keer een wedstrijd met alle pech van de wereld lijkt me een utopie.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
twee keer een wedstrijd verliezen met alle pech van de wereld lijkt me een utopie.
Dat overkwam Feyenoord nog tegen Ajax in de play-offs...
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Met z'n allen!!! 1,2,3.....EVÚRTJÚÚÚÚÚÚHHHHH!!!!!!! Sjalalaláááá...... 

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
We hebben er een nieuwe fan bij.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die afgetekende 3-0.. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nu we het over commentatoren hebben: ik krijg juist weer de kriebels van Snoeks.
De eerste wedstrijd irriteerde ik me al aan het gezeik wat maar niet ophield van hem op de regie en ja hoor, ook de volgende wedstrijd weer precies hetzelfde.
Echt zo'n verwende Nederlander wat dat betreft.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Feyenoorders die ook voor Real zijn lijken me een eenzaamheid.
Ik doelde op deze onderstaande dorpsidioot en kos natuurlijk (die natuurlijk ook halve feynoorder is)
Zal ook zeker niet de arrogantie en de macht van Real toejuichen, maar ze hebben in hun prachtige stadion mij ooit getrakteerd op een 5-0 tegen Barca. Dat was prachtig. Bovendien ben ik ook tegen een club waar de Boer, Reiziger, Bogarde etc speelde en dan ook nog eens Van Gaal als Coach hadden. Best consequent.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dacht trouwens even dat er echt een stadion in brand stond, wavanbuuren.
Nee hoor, ga maar weer rustig zitten. Gewoon een van Everts vele clicheuitspraken als er ergens op de wereld gescoord wordt en hij toevallig het commentaar doet.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Nog een aantal Evert ten Napel uitspraken:
• 'Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste.'
• 'Goeie genade...'
• 'Het is nog niet gedaan hoor.'
• 'Dit komt aan als een mokerslag.'
• 'Dat is een rasvoetballer hoor.'
• 'Wat een klasbak.'
• 'Loep en loepzuiver.'
• 'Wat is dat toch een verschrikkelijk irritant mannetje.'
• 'De messen zijn geslepen.'
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik doelde op deze onderstaande dorpsidioot en kos natuurlijk (die natuurlijk ook halve feynoorder is)
Ik dacht dat je op mij doelde. Ik dacht al: orbit haalt het toch niet in zijn hoofd Atléti te vergelijken met die maagdelijke witten
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
"Parreira woedend op scheidsrechter" ....zucht.
Zo'n man kan zich beter afvragen waarom zijn eigen elftal zo waardeloos speelde en waarom meneer geen spits brengt als ie twintig minuten voor tijd met 1-0 achter staat. Eikel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Idd die coach heeft het zelf niet begrepen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoewel Suarez het nog bonter maakte door op nu.nl te stellen dat de keeper zijn been pakte...
met twee handen zeker.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij SS zeiden ze dat Zuid Afrika geen spitsen meer had op de bank haha.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat je op mij doelde. Ik dacht al: orbit haalt het toch niet in zijn hoofd Atléti te vergelijken met die maagdelijke witten
.
Neenee, ik gaf alleen maar aan dat er vele kromheden zijn in de schedel van een voetbalsupporter 
Over het WK: ik ben wel fervent fan van Spanje.. ik baal nog steeds een beetje van gisteren. Weer een zwarte dag voor het voetbal.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Bij SS zeiden ze dat Zuid Afrika geen spitsen meer had op de bank haha.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Over het WK: ik ben wel fervent fan van Spanje..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Neenee, ik gaf alleen maar aan dat er vele kromheden zijn in de schedel van een voetbalsupporter 
Dat doe je goed. Ik ben ook nog kapot van gister, doet me wel wat dat neutrale voetbalsupporters dat ook hebben
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik niet echt eigenlijk als ik eerlijk ben.
Tuurlijk geniet ik ook van een prachtig voetballend Spanje, maar ik geniet óók wanneer een underdog (understatement) zo verrast. Quo uitslag dan.
Spanje zal het echt wel redden, maar ze moeten er nu nog wel even tegenaan. Leuk voor de spanning toch?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Waarom zou iemand Spanje eigenlijk kunnen haten? Altijd sympathieke spelers gehad en vaak gecombineerd met mooi voetbal. Het verbaast me dan ook dat je een Feyenoord supporter bent, want die eigenschappen gaan niet met elkaar samen bij Feyenoord 
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Gasten vandaag bij VI Oranje: Wim Jonk en Ali B 
(smiley slaat op laatstgenoemde)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.