- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Omdat er de hele wedstrijd vanaf het moment dat Suarez al naar de bal kijkt wordt gejankt door dezelfde anti-ajax jankerds die hier ook de rest van het jaar zijn te vinden.. valt nogal op ja.
Haal eens een eerdere "anti-Ajax-quote" (waar hier geen sprake van is) van mij aan dan.
Volgens mij reageer ik zelfs voor het eerst in een hele lange tijd weer in een sporttopic.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik mooi, waar was dat te zien? Misschien dat Bert ook eens...
Stream van Marca.com
. Als ie op youtube staat zal ik 'm eens posten.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Ja, vind ik ook. Maar Del Bosque had 'm niet nodig
. En dus helemaal geen beest meer op dat middenveld.
Pff, eeuwig zonde. 
Als Spanje geen wereldkampioen wordt is dat alvast mijn reden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hier ook. Wat een beest was het, bal afpakken en inleveren, gaten dichtlopen. Wat een stofzuiger. Erg jammer, hij was de sleutel twee jaar geleden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gijpie moet niet zo kleinerend doen over Chili. Leuk voetbal en ja tegen een zwak Honduras. Maar ik heb wel meer zwakke landen al punten zien pakken dit toernooi. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Net zoiets als Feynoorders die voor Madrid zijn, die bol staan van geld en arrogantie en zichzelf de koninklijken noemen, terwijl ze daar bij Ajax op af moeten geven
Wereld zit vol kromheden he pik?

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Real komt wel respectloos over tegenover hun "personeel" inderdaad. Maar ze zijn dan ook Koninklijk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Haal eens een eerdere "anti-Ajax-quote" (waar hier geen sprake van is) van mij aan dan.
Volgens mij reageer ik zelfs voor het eerst in een hele lange tijd weer in een sporttopic.
Jij niet nee, ik had het dan ook over al die users die hier wel het hele jaar te vinden zijn met hun gejank over Suarez en ajax
Ik hoop, los van deze penalty, dat jij er niet zo eentje bent.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach Zwitserland heeft het recht om zo te spelen, aangezien ze geen top materiaal hebben.
Alleen topteams mogen van mij nooit handballen; je neemt het Willem II toch ook niet kwalijk als ze alleen maar verdedigen tegen Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ten eerste was dat cynisch bedoelt, maar jij leest altijd over dat soort dingen heen. Ten tweede is mijn club in Spanje Barcelona. Dat moet je toch onderhand weten.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Gijpie moet niet zo kleinerend doen over Chili. Leuk voetbal en ja tegen een zwak Honduras.
Inderdaad, leuke ploeg dat Chili. Hopelijk geraken zij verder in deze groep. Al is de kans wel wat kleiner geworden door het verlies van Spanje vandaag. Jammer dat ze hun kansen vandaag niet afmaakten, zat zeker een 3/4-0 in tegen Honduras.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoorders die ook voor Real zijn lijken me een eenzaamheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, leuke ploeg dat Chili. Hopelijk geraken zij verder in deze groep. Al is de kans wel wat kleiner geworden door het verlies van Spanje vandaag. Jammer dat ze hun kansen vandaag niet afmaakten, zat zeker een 3/4-0 in tegen Honduras.
Hun kansen zijn juist groter geworden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Waarom? Ik denk dat Spanje zich wel herpakt in de volgende 2 matchen (en die dus ook winnend zal afsluiten). En als Chili dan wint van Zwitserland (wat sowieso zou moeten, indien ze door willen gaan), gaan ze alledrie met 6 punten staan... En dan tellen de doelgemiddeldes en de 'matige' 1-0 tegen Honduras zou wel eens te mager kunnen zijn.
Dit alles in veronderstelling dat iedereen ook van Honduras wint natuurlijk.
Haha, als als als... Ik weet het. Maar op één of andere reden denk ik dat het voor Chili beter was als Spanje gewoon won en zij voor de tweede plaats konden gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is aan de ene kant wel zo maar ik weet niet hoe Spanje om gaat met het moeten presteren op dit moment. Dat is al vaker het euvel geweest, al gingen ze voor het eerst sinds jaren terwijl het niet loopt op een toernooi lope nzeiken op elkaar. Er lijkt wel een collectief te staan. De kansen zijn op zich ook kleiner geworden, wat ik riep sloeg nergens op natuurlijk.
Zwitserland zal wel wat aanvallender tegen Chili spelen meen ik, daar kan je goede zaken doen ivm het doelsaldo.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Spanje gaat heus wel door.
Als Zwisterland (minstens) gelijk speelt tegen Chili eindigen ze eerste in de poule, en dat is wel een grote verassing. Tegen Honduras wint Zwitserland wel. Dan krijg je dus Spanje - Brazilië, hoogstwaarschijnlijk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op zo'n toernooi moet je iedereen kunnen verslaan dus dat moet geen punt zijn. Als deze kleine ramp maar goed komt. Ze zijn iig weer terug op aarde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zie Zwitserland helemaal van niemand meer winnen in deze poule.
Aanvallend verschrikkelijk elftal natuurlijk en kunnen volgens mij het spel niet maken ook. Spanje en Chili gaan gewoon door.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Hier ook. Wat een beest was het, bal afpakken en inleveren, gaten dichtlopen. Wat een stofzuiger. Erg jammer, hij was de sleutel twee jaar geleden.
Ja, echt zo'n ultiem nuttige speler die misschien niet direct opvalt, maar stiekem gewoon bij de allerbeste hoort.
Ik heb de voorbereidingen en selecties en dergelijke allemaal niet echt gevolgd, dus ik was echt verbaasd dat hij er niet was vanmiddag. Erg jammer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Eerlijk gezegd schat ik Chili hoger in dan Zwitserland en als de Zwitsers niet zoals vandaag een muur optrekken, zie ik Chili wel winnen van hun.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Ik schat Chili ook hoger in, in een voetballende wedstrijd, maar de Zwitsers zijn ook niet gek. Aan een gelijkspel hebben ze genoeg. Waarom aanvallen als je tegen het beste land wint met deze verdedigende tacktiek?
Zwitserland zal nu ook heel wat meer zelfvertrouwen hebben en ik denk dan ook dat ze door zullen gaan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Voetballend is Chili beter dan Zwitserland. Maar verdedigen blijkt maar weer het makkelijkste te zijn. Kijk naar Inter (
), kijk naar Noord-Korea, kijk naar Zwitserland. Ik heb ook Spanje en Chili door in mijn poule, maar Zwitserland moet minstens een puntje kunnen halen tegen Chili. En van Honduras MOETEN ze winnen, anders is dat net zo'n afgang als Spanje vandaag.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Het is voor Zwitserland zaak om veel te scoren tegen Honduras. Mochten ze verliezen van Chili, dan maken ze alsnog een goede kans om door te gaan wegens het doelsaldo.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Ik kijk nu al uit naar Chili-Spanje
Aangezien Spanje dan wel zal moeten komt er ook ruimte voor een aanvallend Chili. Kon wel eens een interessante wedstrijd worden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Chili-Spanje wordt zeker mooi ja.. hopelijk verslaat Chili Zwitserland, zodat ze niet te hard gaan tegen Spanje, en dan op doelsaldo Chili en Spanje door.
Grappig overigens dat Duitse trainers allerlei teams "Duits" laten spelen (Griekenland, Zwitserland) maar Duitsland zelf niet 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Colombia... ik zwijmel gelijk weg bij de gedachten aan de witte condor uit de Andes:
(afbeelding)
Vultur gryphus. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoorders die ook voor Real zijn lijken me een eenzaamheid.
Zal ook zeker niet de arrogantie en de macht van Real toejuichen, maar ze hebben in hun prachtige stadion mij ooit getrakteerd op een 5-0 tegen Barca. Dat was prachtig. Bovendien ben ik ook tegen een club waar de Boer, Reiziger, Bogarde etc speelde en dan ook nog eens Van Gaal als Coach hadden. Best consequent.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgens mij heeft Suarez last van de 'vallende' ziekte.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Hier nog even iets noemwaardig. Iets om even bij stil te staan vanmiddag.
HILVERSUM - Griekenland-Nigeria, dat wordt donderdagmiddag de laatste wedstrijd waarbij voetbalcommentator Evert ten Napel (66) achter de microfoon zit voor de NOS.
Eigenlijk nam Ten Napel al eerder afscheid van de omroep, en wel toen hij vorig jaar de pensioengerechtigde leeftijd bereikte.
Toch zochten hij en de NOS elkaar weer op en verzorgde de geboren Drent op freelancebasis commentaren, zo ook op het WK voetbal in Zuid-Afrika.
Ten Napel begon zijn lange carrière bij het WK Voetbal in Argentinië. Samen met Eddy Poelmann deed hij het commentaar bij de finale. In 1982 kwam hij in dienst van de NOS.
Naar eigen zeggen is de in Klazienaveen geboren Ten Napel 'een commentator van het volk'. Het WK in Zuid-Afrika is zijn zestiende en tevens laatste eindronde.
© ANP
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Die deksele ten Napel, wat een rascommentator is het toch!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.