- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
In de herhaling zie je dat Suarez ook nog buitenspel stond, extra lullig.

Maar met je poul zit het wel goed toch? 
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Godverdegodver dit meen je niet. Waarom zolang doorspelen kutscheids.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Lol Eredivisie alweer en tijdje afgelopen en nog haalt Suarez bij iedereen (behalve de Ajacieden) de bloed onder de nagels vandaan. 
Dat ie nog lang bij Ajax mag blijven.

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ach joh, ik heb het al een paar x meegemaakt. Laat het een schrale troost zijn.
Ik had hier 0-1. Gelukkig werd het nog 0-3. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Suarez kon ook gewoon blijven staan en de bal erin schieten. Voor hem fijn, en voor het wedstrijdbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Verder een draak van een wedstrijd. Wat speelde die Tshabalala bedroevend slecht, zeg. Zuid-Afrika is van het niveau Roda JC. Dat wisten we al, maar het was toch mooi geweest als ze boven hun kunnen hadden gespeeld.
Suarez speelde ook zeer matig. Die heeft zich niet in de kijker gespeeld. De topclubs zullen bijna afhaken. Als hij nog 1 of 2 van zulke beroerde wedstrijden speelt, zal Barcelona zijn naam schrappen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wouter maak je es onsterfelijk en veroordeel die kutschwalbe op VI.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Suarez speelde ook zeer matig. Die heeft zich niet in de kijker gespeeld. De topclubs zullen bijna afhaken. Als hij nog 1 of 2 van zulke beroerde wedstrijden speelt, zal Barcelona zijn naam schrappen.
Zelfs Real Sociedad is afgehaakt
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Suarez kon ook gewoon blijven staan en de bal erin schieten. Voor hem fijn, en voor het wedstrijdbeeld.
In de volle draai aangetikt worden.. ik daag je uit om dan te kunnen blijven staan 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Ok, BBC beeld van achter. Suarez valt al en dan raakt zijn grote teen, de teen van de keeper. Als dit een pingel is weet ik het ook niet meer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het voordeel van Suarez blijft dat ie ook als ie slecht speelt rendement haalt. Nu toch weer een penal en een assist.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
* UEFA (Europa): 10 scheidsrechters:
Olgario Bartolo F. Benquerenca (Por)
Massimo Busacca (Zwi)
Frank De Bleeckere (België)
Martin Hansson (Zwe)
Viktor Kassai (Hon)
Stéphane Lannoy (Fra)
Roberto Rosetti (Ita)
Wolfgang Stark (Dui)
Alberto Undiano Mallenco (Spa)
Howard Melton Webb (Eng)
* CONMEBOL (Zuid-Amerika): 6 scheidsrechters:
Carlos Aamarilla Demarqui (Par)
Hector Walter Baldassi (Arg)
Jorge Larrionda (Uru)
Pablo Antonio Pozo Quinteros (Chl)
Oscar Julian Ruiz Acosta (Col)
Carlos Simon (Bra)
* AFC (Azië): 4 scheidsrechters:
Khalil Ibrahim Al Ghamdi (SAr)
Ravshan Irmatov (Oez)
Subkhiddin Mohd Salleh (Mas)
Yuichi Nishimura (Jap)
* CAF (Afrika): 4 scheidsrechters:
Mohamed Benouza (Alg)
Koman Coulibaly (Mli)
Jerome Damon (Zuid-Afrika)
Eddy Allen Maillet (Sey)
* CONCACAF (Noord- en Centraal Amerika en de Caraïben): 4 scheidsrechters:
Joel Antonio Aguilar Chicas (ESa)
Benito Armando Archundia Tellez (Mex)
Carlos Alberto Batres Gonzalez (Gua)
Marco Antonio Rodriguez Moreno (Mex)
* OFC (Oceanië): 2 scheidsrechters:
Michael Hester (NZe)
Peter O'Leary (NZe)
Beste selectie tot nu toe van het hele toernooi.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het voordeel van Suarez blijft dat ie ook als ie slecht speelt rendement haalt. Nu toch weer een penal en een assist.
Zuid-Afrika was rijp voor de sloop. Er zijn zat beginnende aanvallen geweest waar Suarez & co veel meer rendement uit had kunnen halen. Ik denk niet dat Suarez veel harten heeft veroverd met zijn valziekte en zijn gejank. Zijn assist was netjes. Tegen clubs uit Spanje zal hij niet zoveel rendement halen als hij zo speelt.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Dikverdiende, zakelijke overwinning voor Uruguay. Zuid Afrika was nog lekker speels tegen Mexico, maar vandaag lieten ze geen ene drol zien. Let op Uruguay mensen, die halen minstens de kwartfinales 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nee, vind dit toch echt neigen naar een schwalbe. De manier waarop Suarez zijn benen opeens wijd doet na de aanraking is op haar minst onnatuurlijk te noemen. En dan die kreet...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zuid-Afrika was rijp voor de sloop. Er zijn zat beginnende aanvallen geweest waar Suarez & co veel meer rendement uit had kunnen halen. Ik denk niet dat Suarez veel harten heeft veroverd met zijn valziekte en zijn gejank. Zijn assist was netjes. Tegen clubs uit Spanje zal hij niet zoveel rendement halen als hij zo speelt.
Dat zou nog weleens mee kunnen vallen. Suarez blijft altijd bezig. Zoekt altijd zijn man op, krijgt bijna alle klutsballen mee op een of andere manier, blijft er altijd voor werken. Hij heeft dit seizoen bij Ajax zoveel slechte wedstrijden gespeeld, maar altijd legt ie er toch een paar in of is ie op een andere manier belangrijk. Je zal mij niet horen beweren dat ie zeker de absolute top als Barca en Man utd aankan, maar net daar onder twijfel ik niet aan. Bv voor Liverpool zou het een welkome aanvulling zijn. Daar ben ik van overtuigd.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
In de volle draai aangetikt worden.. ik daag je uit om dan te kunnen blijven staan
GELUKT!
Voor mij als neutrale toeschouwer in een zo'n wedstrijd is het gewoon stukken leuker om een doelpunt te zien die niet van de penaltystip komt. En Suarez had gewoon moeten scoren daar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is er nou aan de hand tussen Derksen en Kuijt.
Hij was altijd zo tevreden over zijn inzet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, vind dit toch echt neigen naar een schwalbe. De manier waarop Suarez zijn benen opeens wijd doet na de aanraking is op haar minst onnatuurlijk te noemen. En dan die kreet...
Zal wel, hij wordt gewoon geraakt in de volledraai richting doel in de 16, volkomen onsite overigens. Dan moet de scheids hem wel geven.. hij heeft een andere tackle binnen de 16 al door de vingers gezien namelijk.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
GELUKT!
Voor mij als neutrale toeschouwer is het gewoon stukken leuker om een doelpunt te zien die niet van de penaltystip komt. En Suarez had gewoon moeten scoren daar.
Knap hoor, heb je een linkje?
Verder ben ik het met je eens, maar ik denk niet dat Suarez nog hoogte genoeg had om over dat been van die keeper heen te springen 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Hij raakt al vallende de voet van de uitkomende keeper. Wat die scheids moet geven is geel aan dat stuk spelbederf uit Uruguay.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Bousaka is al een tijd de weg kwijt.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Zal wel, hij wordt gewoon geraakt in de volledraai richting doel in de 16, volkomen onsite overigens. Dan moet de scheids hem wel geven.. hij heeft een andere tackle binnen de 16 al door de vingers gezien namelijk.
Het is een penalty, want er is sprake van een aanraking.
Maar Suarez hoeft daar echt helemaal niet te vallen. Zijn linkerbeen gaat om de een of andere reden naar links en zijn rechterbeen naar rechts, terwijl hij gewoon zijn evenwicht kan bewaren als hij rechtdoor doorgaat (en vervolgens de bal in een leeg doel tikt).
Kijk zelf maar (op 0:59 en vooral 1:04): YouTube - Khune Red Card-SA vs Uruguay .
Conclusie die we tenminste kunnen trekken: Suarez smeert de keeper een rode kaart aan.
Bovendien is het ook buitenspel, want bij nader inzien wordt de bal onderweg nog aangeraakt door een andere Uruguayaan. Maar dat is slechts op het nippertje, reden voor twijfel voor de grensrechter, dus door laten spelen.
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Iemand bij VI heeft meer verstand van post apocalypse/ italo western
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik verneem zojuist dat wouter een weddenschap van Vanenburg heeft gewonnen daar.
.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Nederland maakte het verschil? Het was een own goal hoor
. Als hun zo Spanje op voorsprong hadden gezet was het een walk over geweest denk ik.
Maar zoiets dwing je natuurlijk wel af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar zoiets dwing je natuurlijk wel af.
Onzin. Ze creërden niks, al je zoiets afdwingt had Von Bergen er vijf in zijn eigen goal moeten koppen vanmiddag.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je hoeft geen helderziende te zijn dat Sneijder, van der Vaart, Heitinga en Mathijssen samen kaarten en van Bommel, Ooijer, Kuijt, Robben en Frank de Boer en Cocu.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.