• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ach joh, als Suarez hem gewoon had ingeschoten i.p.v. te vallen had hij veel meer respect gekregen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Competitie al een maand voorbij en nog steeds je anti-ajax bril op?.. misschien moet je even naar je Oranje bril op zoek, dan zie je in elk geval beter

Jij zou ook je pro Ajax bril kunnen afdoen en toegeven dat het op zijn minst dubieus was. Geloof niet dat Suarez viel vanwege het hele lichte contact met het puntje van de keepers schoen. Suarez was toen overigens al op weg naar de grond, maar toen hij die voet voelde gingen zijn handen erbij omhoog.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Zag ik daar een echte schwalbe?????

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Haha die mensen die naar huis gaan in de 80e minuut, alsof Zuid-Afrika bij voorhand ook maar 1% kans had om door te gaan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Respekked schreef:

Ik vreet mijn zak chips leeg als die keeper Suarez aanraakt. En ik zit echt helemaal vol.

Ik neem aan dat je inmiddels begonnen bent?

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Reinbo schreef:

Jij zou ook je pro Ajax bril kunnen afdoen en toegeven dat het op zijn minst dubieus was. Geloof niet dat Suarez viel vanwege het hele lichte contact met het puntje van de keepers schoen. Suarez was toen overigens al op weg naar de grond, maar toen hij die voet voelde gingen zijn handen erbij omhoog.

Met of zonder bril; dit was gewoon een pingel, ondanks zijn belachelijke val.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

Haha die mensen die naar huis gaan in de 80e minuut, alsof Zuid-Afrika bij voorhand ook maar 1% kans had om door te gaan.

50% zelfs.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Twitter zegt : Suarez is de vuvuzela onder de voetballers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou Zuid-Afrika doorbreekt de ban en is het eerste gastland dat de eerste ronde niet overleeft. Hopelijk over 4 jaar weer.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

kos schreef:

Twitter zegt : Suarez is de vuvuzela onder de voetballers.

Een Cult-held waar Naomi Watts gek op is?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Met of zonder bril; dit was gewoon een pingel, ondanks zijn belachelijke val.

Zoals ik eerder schreef, je kan 'm geven want hij wordt geraakt, je kan Suarez ook geel geven want hij liet zich daarvoor al vallen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Flikker op, hij was vet ONsite, kwam in en die keeper gaat als een mongool naar zijn enkel en niet de bal.. kan me niet bommen of je vol wordt geraakt, gewoon een extreem domme overtreding. punt! Suarez werd in de 1e helft trouwens ook al pootje gehaakt in de 16.. dat er in Nederland anti-Suarez arbiters rondlopen ok. Deze scheids is redelijk onbevooroordeeld en schat de situatie correct in. De BBC geeft me volkomen gelijk overigens.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

50% zelfs.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tch grappig dat als je inmiddels in 14 herhalingen hebt kunnen zien dat ie geraakt wordt, de anti Ajax clan maar blijft mauwen (je moet kennelijk wat als je voor Feyenoord of voor NEC bent). Dat ie misschien iets te stijlvol naar de grond gaat doet natuurlijk niets aan het wel of geen penalty zijn af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Tch grappig dat als je inmiddels in 14 herhalingen hebt kunnen zien dat ie geraakt wordt, de anti Ajax clan maar blijft mauwen. Dat ie misschien iets te stijlvol naar de grond gaat doet natuurlijk niets aan het wel of geen penalty zijn af.

Een duikeling maakt die pingel al niet legit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

CR is er ook niet armer op geworden door penalty's binnen te slepen.

Maar er was echt heel weinig contact mensen. Maar hij moet weer doen alsof zijn been geamputeerd wordt. Ik blijf het jammer vinden als goede voetballers dat nodig hebben om op te vallen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Jammer dat je door de vuvuzela's het uitfluiten van Suarez niet hoort.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Het is ook zo silmpel he om anti Ajax te zijn.

Wellicht de makkelijste mening uit Nederland (Na duitsland).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb pas een herhaling gezien, maar ik zal nog eens goed kijken, want het komt vast nog wel eens langs. Daarbij gaf ik toe dat je er een pingel voor kon geven. Slim uitgelokt.......Teringleier!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikey schreef:

Het is ook zo silmpel he om anti Ajax te zijn.

Wellicht de makkelijste mening uit Nederland (Na duitsland).

Niet zo simpel als pro Ajax te zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Niet zo simpel als pro Ajax te zijn.

Voor driekwart van dit forum kennelijk niet

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

In de herhaling zie je dat Suarez ook nog buitenspel stond, extra lullig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maak daar maar 90% van

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Lol Eredivisie alweer en tijdje afgelopen en nog haalt Suarez bij iedereen (behalve de Ajacieden) de bloed onder de nagels vandaan.

Dat ie nog lang bij Ajax mag blijven.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Ik heb pas een herhaling gezien, maar ik zal nog eens goed kijken, want het komt vast nog wel eens langs. Daarbij gaf ik toe dat je er een pingel voor kon geven. Slim uitgelokt.......Teringleier!

Ik durf overigens best toe te geven dat als het geen ajacied was geweest, ik hem ook een teringleier zou vinden.....

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Suarez

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Au au au

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Lol Eredivisie alweer en tijdje afgelopen en nog haalt Suarez bij iedereen (behalve de Ajacieden) de bloed onder de nagels vandaan.

Dat ie nog lang bij Ajax mag blijven.

Volgens mij is moviemafketel ook voor Ajax, alleen niet zo fanatiek dan. Ze bestaan dus toch wel .

Arme kos..

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Groots man!!!!!!

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Godverdegodver dit meen je niet. Waarom zolang doorspelen kutscheids.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.