• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.248 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.785 acteurs
  • 199.754 gebruikers
  • 9.422.993 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Ik lig echt in een deuk!!

Verdedigen is ook een vak. Ze hebben het verdiend. Wat een knokkers en wat zakt Spanje hier dramatisch door het ijs.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

16 juni 2010, de dag dat het voetbal werd vermoord. RIP.

Integendeel, dit is exact wat voetbal zo leuk maakt; de onvoorspelbaarheid.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wie dit van te voren voorspeld had had ik een een dwangbuis laten afvoeren. Nu maar hopen voor Naomi dat ie zijn examen wel gehaald heeft.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

Wat een onzin zeg, als Inter het doet is het fantastisch en als Zwitserland het doet is het voetbal vermoord?

Ik neem Zwitserland niks kwalijk en ze zijn het van harte gegund. Ze hebben alles gegeven!

Zie Spanje alsnog wel ver komen, tegen Chili en Honduras krijgen ze veel meer ruimte. Veel kansen gehad en onbenut gelaten. Niks aan het handje!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Slechte start van Spanje, maar ze komen er wel. Ik verwachte al dat ze het niet makkelijk zouden krijgen, want Zwitserland is helemaal niet slecht.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Deze wedstrijd is voortaan in het woordenboek te vinden onder 'Verassing'.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Koolhoven is nu bij VI Oranje.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1925 stemmen

Toch een hele aardige 2e helft. Zwitserland kwam godzijdank ook wat meer uit zijn schulp. Het zou wat zijn als Spanje niet eens door de poulefase komt, dan vallen de voorspellingen van velen in het water

De Zwitserse oorlogsvlag kan uit:

(afbeelding)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

otherfool schreef:

Zinloze opmerking, juist jij als 'neutrale voetballiefhebber' zou dit juist moeten waarderen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Wie dit van te voren voorspeld had had ik een een dwangbuis laten afvoeren.

Hoezo? Dacht je soms dat Spanje het makkelijk zou krijgen tegen de stugge Zwitsers. Ik had 0-1 niet voorspeld, maar ook zeker niet voor onmogelijk gehouden. Je zag gister ook al bij Brazilie dat het zomaar fout kan lopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Dat dekt de lading wel ja.

Wat een deceptie, ik ben teneergeslagen, knock out geslagen. Totaal geen scherpte voorin, balcirculatie niet zoals ze kunnen, niet het baltempo dat ze kunnen hanteren. Zwitserland wint met anti-voetbal, maar dat kan je ze niet aanrekenen. Dit is een geweldig resultaat, respect voor Zwitserland ondanks dat het wel een erg gelukkige winst is. Toch een diepe nederige buiging voor de Zwitsers.

Ik begin nu wel bang te worden. De nummer 1 uit groep G vind ik geen probleem maar halen we dit nog? Ik weet het niet. Pakken ze het goed op, met de benen terug op de grond of bezwijken ze onder de druk? Ik leef tot maandag in onzekerheid, ik ben kapot.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Hilarisch

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Sterke, wordt inderdaad een interessante poule....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoezo? Dacht je soms dat Spanje het makkelijk zou krijgen tegen de stugge Zwitsers. Ik had 0-1 niet voorspeld, maar ook zeker niet voor onmogelijk gehouden. Je zag gister ook al bij Brazilie dat het zomaar fout kan lopen.

Ik heb het altijd nog gezegd, maar i kwas volgens jullie veel te bescheiden .

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

otherfool schreef:

Onzin, dan had Spanje aanvallend maar meer op de mat moeten brengen. NL speelde ook tegen een vrij defensieve tegenstander maar wist gelukkig nog wèl het verschil te maken.

Jammer is het wel, ik zie liever Spanje dan pakweg Italië of Frankrijk doorgaan.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Juist de strijdlust sprak me erg aan. Ook de overtredingen waren nog allen 'binnen de perken'. En dat zien we bij andere landen wel eens anders.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Zinloze opmerking, juist jij als 'neutrale voetballiefhebber' zou dit juist moeten waarderen.

Precies! En gisteren gaf otherfool nog hoog op over Noord Korea die exact hetzelfde deed als de Zwitsers, alleen deden die het nog net iets beter. Beetje meten met twee maten dus.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

kos schreef:

(quote)

Xabi doet het anders een stuk beter dan de andere middenvelders.

Heb alleen eerste helft kunnen zien en vond ze geen van allen best.

Maar goed, lekker voor je Del Bosque, dat je je 1 na beste speler op de bank laat!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Onzin, dan had Spanje aanvallend maar meer op de mat moeten brengen. NL speelde ook tegen een vrij defensieve tegenstander maar wist gelukkig nog wèl het verschil te maken.

Jammer is het wel, ik zie liever Spanje dan pakweg Italië of Frankrijk doorgaan.

Nederland maakte het verschil? Het was een own goal hoor . Als hun zo Spanje op voorsprong hadden gezet was het een walk over geweest denk ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is er trouwens geen betere keeper te vinden in Spanje?

Iker Casillas wint geen potten meer voor je.

Showey

• 133 berichten
  • 450 stemmen

Slechte wedstrijd opnieuw, wel leuk voor Zwitserland, echt een verrassing vind ik het trouwens niet! Zwitserland is toch wel een aardig team. Ik had 2-1 voorspeld, in iedergeval doelpunten van de Zwitsers goed.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Spanje speelde gewoon naar behoren. Hier en daar wat pech, paar domme keuzes in of rond de zestien, maar vooral sterk gespeeld door de Zwitsers.

Mourinho verbleekt bij Ottmar 'The Special One' Hitzfeld.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Vergeet trouwens niet dat Nederland in '88 ook de eerste wedstrijd met 0-1 verloor.

Ik kan me niet voorstellen dat Spanje het niet gaat halen, dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Daarvoor hebben ze teveel kwaliteiten. Algerije gaat sowieso gewoon worden opgerold en tegen Chili zullen ze vol aan de bak moeten gaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Vergeet trouwens niet dat Nederland in '88 ook de eerste wedstrijd met 0-1 verloor.

Finale wordt dus Zwitserland-Spanje? Ik dacht toch echt eerder Duutsland-Chili hoor

Spartaan1986

• 3615 berichten
  • 2178 stemmen

User Wouter bij VI Oranje

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

in VIoranje zijn ze (nog steeds) ontzettend positief over Spanje en ik ben het met ze eens. Het was niet eens dramatisch. Alleen in de 16 meter speelden ze niets klaar. Villa en Torres zijn niet in vorm, overduidelijk.

Zoals vd Gijp al zei: "Al kregen ze een penal dan schoten ze hem nog op de paal"

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

De Zwitsers! Had zelfs 0-2 kunnen zijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die positieve verhalen doen me goed . Net een belletje vanuit Zuid-Afrika gehad, na al dat negativisme kan ik dit wel gebruiken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Is er trouwens geen betere keeper te vinden in Spanje?

Iker Casillas wint geen potten meer voor je.

Een teer punt idd. Wat mij betreft Reina doorschuiven. Voor de rest trots op Spanje, hopen dat het geluk wel aan onze zijde is maandag. Laten we niet in het oude patroon terugvallen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ik weet wel dat Nederland volledig weggetikt wordt door (dit) Spanje. Die spelers zijn echt stuk voor stuk zo ontzettend technisch ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.