• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.248 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.785 acteurs
  • 199.756 gebruikers
  • 9.423.074 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mijn god, toch wel de deceptie van het toernooi tot nu toe!! Wist dat ze het zwaar zouden krijgen tegen die gatenkazen, maar dit is echt te lam voor woorden. Spanje staat nu wel weer helemaal terug op de grond. Die moeten keihard gaan pingelen voor de punten, en hopen dat ze nog tweede worden ofzo..

Tot nu toe bewijzen die oefencampagnes ook echt nul,nul waarde

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Eén van de beste reddingen ooit.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Tja, erg slechte start voor Spanje, maar er is nog niets aan de hand. Ik verwacht dat Spanje haar volgende twee wedstrijden gewoon zal winnen en misschien niet als eerste, maar dan wel als tweede door zullen gaan.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Chili heeft anders ook laten zien dat ze niet onderschat moet worden. Als de Zwitsers dan nog van Honduras winnen, dan weet ik het nog niet met Spanje hoor. Doelsaldo zou wel eens de doorslag kunnen geven in deze groep.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ze zullen in elk geval van zowel Honduras als Chili moeten winnen lijkt me.. anders kunnen ze alvast gaan pakken.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4757 stemmen

Inderdaad. Ik vond Chili echt leuk spelen tegen Honduras. Jammer dat deze uitslag wel eens vooral nadelig zou kunnen zijn voor Chili (ervan uitgaande dat Spanje zijn 2 volgende wedstrijden wél wint).

Ik zie ze hier allemaal nog uitkomen met 6 punten (en Honduras 0). Dan gaan de Chilenen het hun nog beklagen dat ze er niet wat meer hebben ingelegd vandaag.

Verdomme jammer. Hopelijk vliegt Spanje er dan maar zelf uit!

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Zwitserland haalt denk ik 7 punten. Spanje haalt er wél 6 en Chili 4.

edit; Honduras 0

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4757 stemmen

Ik hoop van niet. Chili speelde na Duitsland zowat het leukst van alle teams tot nu toe.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Suikerbuik

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ooo Wesley

Begint met de dag sneuer te worden.

Sodeju daar zit wel een lekker ding achter Genee zeg.

Kakkerhonk volledig opengzet bij dat zeg ik...

Showey

• 133 berichten
  • 450 stemmen

Hahahaha Wesley Sneijder-Cabauter

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het viel gisteren eigenlijk een beetje tegen bij Portugal en Brazilië. Warrig maar wel aandoenlijk, al verwacht ik meer van Portugal en Brazilie bij hun volgende wedstrijd Maandag.

Dag 5: Brazilië

(afbeelding)

Gish

• 1452 berichten
  • 6911 stemmen

otherfool schreef:

16 juni 2010, de dag dat het voetbal werd vermoord. RIP.

Hoezo, die Spanjaarden spelen vanaf nu iedereen van de mat en worden gewoon wereldkampioen.

Beste ploeg en beste voetbal, die 0-1 is een incidentje. No problemas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een onzin weer. Nee, het is en word geen walk in the park.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit zijn gewoon van die rare dagen die je soms hebt in de sport NW.

Dan kun je zoals er al gezegd werd nog een uur spelen,maar die bal wil er gewoon niet in. Ik verzeker je dat Spanje doorgaat, alleen vind ik het erg zonde dat dat waarschijnlijk ten koste van Chili gaat. Speelden ook gewoon erg leuk en fris voetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik gun het Chili ook, al heb ik ze niet kunnen zien vanmiddag. Je positivisme doet me goed, zoals velen maar ik weet het niet meer. Al was het tot de zestien dik in orde maar die balbehandeling van Torres af en toe baart me zorgen, en Casillas zag er ook niet goed uit. Ik had zo gehoopt op een mogelijke finale tussen Spanje en Nederland. Puur dem ogelijkheid, een finale is voor beiden ook niet zomaar bewerkstelligt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik kan me niet voorstellen dat Spanje het niet gaat halen, dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Daarvoor hebben ze teveel kwaliteiten. Algerije gaat sowieso gewoon worden opgerold en tegen Chili zullen ze vol aan de bak moeten gaan.

Algerije oprollen zal toch niet eerder kunnen dan in de halve finales. (sorry, kon het niet laten ).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Algerije verwarren met Honduras. Ik mag hopen dat jij geen piloot bent met die briljante topografie vaardigheden van je .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach het is vrij inwisselbaar die 2.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gish schreef:

(quote)
Hoezo, die Spanjaarden spelen vanaf nu iedereen van de mat en worden gewoon wereldkampioen.

Beste ploeg en beste voetbal, die 0-1 is een incidentje. No problemas.

Zo kan ik me ook nog een Colombiaans elftal herinneren dat met afstand het mooiste en beste voetbal speelde. Gingen na de eerste ronde gewoon naar huis. Werd zelfs nog een speler die een eigen goal maakte vermoord.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Andrés Escobar (Medellín, 13 maart 1967 - aldaar, 2 juli 1994) was een Colombiaans voetballer, die uitkwam voor Atlético Nacional en het Colombiaanse nationale elftal.

Escobar werd op 2 juli 1994 in zijn geboortestad Medellín neergeschoten. Dit gebeurde enkele dagen nadat hij op het Wereldkampioenschap Voetbal in 1994 in de Verenigde Staten een eigen doelpunt had gemaakt.

Escobar, tsja kunnen meer redenen zijn geweest dan alleen dat eigen doelpunt, maar daar schrok ik destijds heel erg van.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Verrek......het was nog buitenspel ook, de goal van de Zwitsers. Voor 1 keer vergeef ik het het arbitrale trio, want dit was wel erg lastig waarneembaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eerst eigenlijk al penalty toch door dat achterlijke inkomen? Buitenspel daarna toch pas?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

[i]Andrés Escobar (Medellín, 13 maart 1967 - aldaar, 2 juli 1994) was een Colombiaans voetballer, die uitkwam voor Atlético Nacional en het Colombiaanse nationale elftal.

Precies, ging om dit elftal:

Kwalificatie

5 september 1993, Buenos Aires, Argentinië - Argentinië - Colombia 0 - 5

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Algerije oprollen zal toch niet eerder kunnen dan in de halve finales. (sorry, kon het niet laten ).

Geen probleem, ik had het zelf geeneens door. Stom foutje, maarja fouten maken is menselijk. Daar kan de keeper van Engeland over meepraten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Eerst eigenlijk al penalty toch door dat achterlijke inkomen? Buitenspel daarna toch pas?

Yep, die Zwitser die valt tikt ombewust in zijn val de bal naar de doepluntenmaker. Op dat moment ligt Casillas nog voor de bal en staat er maar een verdediger tussen de doelpuntenmaker en het doel.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Naomi Watts schreef:

Algerije verwarren met Honduras. Ik mag hopen dat jij geen piloot bent met die briljante topografie vaardigheden van je .

Dit is geen topografie kwestie hoor, maarja Honduras zal dan wel waarschijnlijk niet worden opgerold door Spanje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Geen probleem, ik had het zelf geeneens door. Stom foutje, maarja fouten maken is menselijk. Daar kan de keeper van Engeland over meepraten.

Meesten hebben het denk ik al wel gehoord,maar de vriendin van Green maakte het net met hem uit voor het toernooi. Aaah blunder maken uit liefdesverdriet.

een bron

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zou John Terry er achter zitten?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hoe vaker ik die goal van Maicon zie, des te meer ga ik twijfelen of het wel een bewussie was.......

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.