• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.279 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.881 acteurs
  • 199.782 gebruikers
  • 9.424.304 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Alsof ze elkaar dan niet in de weg gaan lopen? Het zijn beide vragende spelers he.

Edit: Wat Kos zegt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Je bent trouwens wel omgeslagen Don. Ik kan me nog herinneren dat je een half jaar geleden vond dat Sneijder niet eens mee moest en dat Raffie in de basis moest.

Je krijgt 50 euro gestort als je die quote terug kan vinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik zou bij Spanje persoonlijk Valdes in de basis zetten, maar dat is geloof ik niet zoo'n populair standpunt hier. Echt een prima keeper.

En verder: HUP MEXICO!

Of we kunnen gelijk onze spullen pakken en naar huis gaan .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Don Dijk schreef:

Alsof ze elkaar dan niet in de weg gaan lopen? Het zijn beide vragende spelers he.

Edit: Wat Kos zegt.

Ja. . geen 1 van hun twee zal zonder bal de diepte kiezen dus heb je er niks aan ze allebei te laten spelen naast elkaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Tuurlijk wel, ze kunnen allebei niet in een vaste rol spelen. Dan gaan ze gewoon weer beide de spelmaker uithangen en heb je hetzelfde probleem.

Ik betwijfel het, ik vraag me af hoevaak dit werkelijk gebeurt is en hoeveel aandacht een coach er aanbesteed heeft. Ik denk dat het te realiseren is, al kost het wat zweet en tranen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mischien moeten ze maar gewoon met drie middenvelders spelen, Bommel, Sneijder, Vaart. Dat zou wel kunnen. Persie spits, 2 vleugelflitsers a la Elia, Robben.

Hoewel mijn Kuijt er dan uit moet.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dat zal dan wel minimaal een hele nieuwe oefencampagne gaan duren want vooralsnog geven ze er geen seconde blijk van dat ze die moeite willen doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon 3-1-3-3 gaan spelen .

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

boozebelly schreef:

Als blijk van waardering voor bewezen diensten mag Evert Ten Napel de rest van het WK mijn avatar zijn.

Potverdomme, zijn we ein-de-lijk van die vent af, moet ik heel het W.K. naar die grijze kop staren.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Beetje lastig omdat ik het afgesloten forum niet meer op kom (was nog voor je laatste uitschrijving). Ik dacht dat jij beweerde dat je hem thuis wilde laten omdat ie voor problemen binnen de groep zou gaan zorgen, of was dat Rico?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Dat zal dan wel minimaal een hele nieuwe oefencampagne gaan duren want vooralsnog geven ze er geen seconde blijk van dat ze die moeite willen doen.

Probleem ligt eerder bij Bert die VdV veel te veel opdrachten meegeeft. Laat hem gewoon in een vrije rol, komt ie het best tot zijn recht.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Probleem ligt eerder bij Bert die VdV veel te veel opdrachten meegeeft. Laat hem gewoon in een vrije rol, komt ie het best tot zijn recht.

Nou blijkbaar niet dus. Dan loopt hij iedereen in de weg, Sneijder heeft daar ook al een vrije rol. Bovendien komt hij telkens naar binnen dus het veld wordt veel te klein.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Wordt het een trend, huilende spelers tijdens het volkslied?

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

De Mexicaanse oorlogsvlag kan uit!

(afbeelding)

Ik hoop op Mexico! Sorry, maar ik heb altijd al iets tegen de Fransen gehad. Vreselijke taal (op school koos ik als enige Duits i.p.v. Frans ) , vreselijke auto's en vreselijke mensen. De arrogantie druipt er altijd vanaf, zelfs van hun volkslied

Hebben we d'r een beetje zin in mensúh?!!!!!!! Hier een mooie plaat om in de stemming te geraken: MEXICÓÓÓÓ!!!!!

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik kan me het wel herinneren, Don. Dat was na Nederland - Japan, toen Sneijder zo'n nare overtreding maakte en irritant gedrag vertoonde.

Edit: ik lees nu pas dat wavanbuuren mij nog probeert te beschuldigen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dan liever het origineel.

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

[quote]kos schreef:

(quote)

Nou blijkbaar niet dus. Dan loopt hij iedereen in de weg, Sneijder heeft daar ook al een vrije rol. Bovendien komt hij telkens naar binnen dus het veld wordt veel te klein.[/quote

Als je je gewoon had gefocussed op de korte passing, snelle combinaties, driehoekjes e.d. had dit helemaal geen probleem geweest.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

wavanbuuren schreef:

Beetje lastig omdat ik het afgesloten forum niet meer op kom (was nog voor je laatste uitschrijving). Ik dacht dat jij beweerde dat je hem thuis wilde laten omdat ie voor problemen binnen de groep zou gaan zorgen, of was dat Rico?

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #3

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wordt het een trend, huilende spelers tijdens het volkslied?

dat heet vaderlandsliefde. Voor de nuchtere Nederlander misschien raar maar er zijn ook nog passionele landen. Bij La Marcha Real hou ik het ook nooit droog.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Ik houd er van, Naomi. Maar het is wel opvallend.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dat heb ik alleen bij Al Mot ik Kruupe uit Nijmegen. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik kan me het wel herinneren, Don. Dat was na Nederland - Japan, toen Sneijder zo'n nare overtreding maakte en irritant gedrag vertoonde.

Ik schrok al gast!

Ja, dat kan ik natuurlijk gezegd hebben, dat wanneer Sneijder zo'n frustrend wedstrijdje voor zichzelf speelt, ik liever Vaart heb. Dat vind ik nu nog.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Voor de nuchtere Nederlander misschien raar maar er zijn ook nog passionele landen.

Zoals een Duister in Zwitserland.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zijn die Fransen nou nog niet naar huis?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik houd er van, Naomi. Maar het is wel opvallend.

Dat wel, het is wel opvallend. Vooral bij Noord-Korea, dat nou net degene met de minste roots moest huilen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat wel, het is wel opvallend. Vooral bij Noord-Korea, dat nou net degene met de minste roots moest huilen.

Tranen van geluk dat hij na het toernooi niet naar Noord Korea hoeft.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

kos schreef:

Dan liever het origineel.

Onder welke steen heb jij de laatste jaren gezeten? Dat nummer is zóóóóó 50's. De Zangeres Zonder Naam is het helemaal tegenwoordig

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch blijf ik het zonde vinden dat Ochoa niet de eerste keeper is, wat een prachtkeeper is dat.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Met Anelka in de spits wordt Frankrijk nooit wereldkampioen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Met Anelka in de spits wordt Frankrijk nooit wereldkampioen.

Ik zou ook de Anaconda opstellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.