• 16.448 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.772 gebruikers
  • 9.423.951 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Volgens mij livestreams bij alle wedstrijden behalve die van Nederland. Omdat de site dan overbelast zou raken.

Echt waar??

Weet iemand dit?? Damned, ben alleen op kantoor, ik wil voor het eerst in mn leven streamen!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hier kun je allicht effe koekeloeren, Donnie: http://wkstreams.punt.nl/

Overigens gaat de NOS gewoon streamen, hoor. Maar of ze de bezoekersaantallen aankunnen...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Materny schreef:

4-0 tegen de Aussies. Nou; Boehoe!

Eens kijken wat ze doen wanneer ze Spanje,Nederland of Brazilië tegen gaan komen. Arrogante ............

Stel dat als wij Denemarken van de mat tikken, dan hoeven we ook niet blij te zijn. Want het is maar Denemarken?....

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12966 stemmen

sporza.be heeft ook gewoon een stream. Kwaliteit is jammer genoeg niet al te best, de bal verdwijnt wel eens in de compressie.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat wordt een halve ster voor de Belgische stream Onderhond

@Don Dijk

Ouderwets NOS Langs de Lijn is ook een tip he!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nos heeft gewoon een stream, maar zoals gezegd, wees op tijd.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Stel dat als wij Denemarken van de mat tikken, dan hoeven we ook niet blij te zijn. Want het is maar Denemarken?....

Idd, al dat azijngezeik. Niets mooiers dan de licht euforische stemming rondom wedstrijden van het NL-Elftal op een EK of WK. Huilie Huilie zelfoverschatting, gewoon genieten van het goede gevoel dat iedereen heeft en dat sprankje hoop dat het nu eindelijk een keer moet gaan lukken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het is gewoon grappig dat het al 22 jaar hetzelfde is.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Onderhond schreef:

sporza.be heeft ook gewoon een stream. Kwaliteit is jammer genoeg niet al te best, de bal verdwijnt wel eens in de compressie.

Ik heb gisteren op mn werk Duitsland gekeken via de NOS, op een niet al te beste pc deed hij het al prima.

Is de WK stream van Sporza ook alleen beperkt tot België zoals bij die wielerstreams?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie dat het aantal bezoekers nu 1110 is, hopelijk blijft het zo.

Wishful thinking..

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Don Dijk schreef:

Het is gewoon grappig dat het al 22 jaar hetzelfde is.

Ik vind het de charme van een eindronde, hoge pieken, diepe dalen!

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik zie dat het aantal bezoekers nu 1110 is, hopelijk blijft het zo.

Wishful thinking..

Bij Duitsland - Australië op een vrije zondagavond waren het er al rond de 20.000 Maar je zit er al in dus?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ja, je kunt ook zoals de Duitsers doen, dit jaar ook weer, en de ploeg van tevoren enorm kraken en zeggen dat er helemaal niks van klopt.... en zie de resultaten .

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja tuurlijk heb je wel gelijk, het is altijd weer spannend.

Maar het valt me op dat het elk toernooi hetzelfde is: Dit jaar hebben we er de spelers voor, de goede leeftijd, een hechte sfeer en blabla.

Vooral Jack van Gelder heeft daar een handje van.

Jack van Gelder is sinds 'ik heb zo'n gevoel dat we naar de halve finale gaan' een profeet..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Ik vind het de charme van een eindronde, hoge pieken, diepe dalen!

Ja tuurlijk heb je wel gelijk, het is altijd weer spannend. En ook ik ben uiteraard voor Oranje.

Maar het valt me op dat het elk toernooi hetzelfde is: Dit jaar hebben we er de spelers voor, de goede leeftijd, een hechte sfeer en blabla.

Vooral Jack van Gelder heeft daar een handje van.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Bij Duitsland - Australië op een vrije zondagavond waren het er al rond de 20.000 Maar je zit er al in dus?

Nou, ik zit op dat scherm zeg maar.

Huh, nu zijn er 1046 kijkers.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Donnie, ga lekker naar huis joh.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik kom wel naar jou toe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Maar ik ga zo weg

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dan ga ik streamen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

So spielt man Fußball, liebe Leute!

Wat een genot. Positiespel, diepgang, techniek, doelgerichtheid. Van opwinding gooide ik bij de 3-0 m'n glas wijn over m'n overhemd, het is een klein offer om dit te mogen kijken. We kunnen alleen maar dromen dat Nederland ooit dit niveau nog eens haalt.

Danke, Mannschaft

100% mee eens. Al dat gezeik over die zogenaamde "Duitse arrogantie" slaat helemaal nergens op. Als er één ploeg is die elk toernooi opnieuw knokt voor wat ze waard is, met hart en ziel, dan is het wel die Mannschaft.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zo, is iedereen er klaar voor? Kijk er erg naar en verwacht veel van het NL elftal.

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu op sporza of op NOS ga kijken. Is natuurlijk altijd wel leuker als je commentaar kan volgen van de mensen van het land zelf... Ben er nog niet uit

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12966 stemmen

Nederlanders die klagen over arrogantie?

Montorsi schreef:

Is de WK stream van Sporza ook alleen beperkt tot België zoals bij die wielerstreams?

Ah, dat zou kunnen. Het "altijd en van overal" is er toch een beetje vanaf op het internet. Wel jammer, al ben ik blij dat er tegenwoordig in ieder geval gewoon legale streams zijn. Die Chinese commentaar was wel grappig, maar echt handig was het niet

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

100% mee eens. Al dat gezeik over die zogenaamde "Duitse arrogantie" slaat helemaal nergens op. Als er één ploeg is die elk toernooi opnieuw knokt voor wat ze waard is, met hart en ziel, dan is het wel die Mannschaft.

Helemaal mee eens.

Maar wie beweert eigenlijk dat Duitsers arrogant zijn? Volgens mij zijn er maar een paar hier die anti--Duitsland zijn, naar zeggen op basis van sportieve gronden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Die Chinese commentaar was wel grappig, maar echt handig was het niet

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik gun de Duitsers ook het beste hoor. Sympathiek team met leuke spelers en ze laten prima voetbal met het hart zien.

Bovendien zijn de Duitsers een fijn volk. Dat gezever over '74 en de oorlog is natuurlijk hersenloos geouwehoer

dat is meer wat je van dit soort proleten verwacht:

(afbeelding)

.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben er misschien laat mee, maar ik zie het nu pas.

Zijn ze in Barcelona nou helemaal gek geworden?! Laporta naar huis gestuurd, Bequiristain weg. Zijn die Barca-leden vergeten, waar ze voor het Laporta tijdperk stonden?

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Kennedy mondeling rond met Kayserispor

In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Kennedy Bakircioglu dat zijn pupil mondeling rond is met het Turkse Kayserispor. De aanvaller mag ondanks een doorlopend contract transfervrij vertrekken. "Ik ben in Turkije geweest en het is nu zaak alle details af te handelen", zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. Ook vanuit Spanje zou er interesse zijn getoond.

Gelukkig, niks ten nadele van Kennedy - ik ga zijn kruin missen - maar dit is beter voor alle partijen.

Overigens denk ik dat wij (Nederland) in principe in het voordeel zijn op de Afrikaanse velden en met deze bal; kort combinatiespel over de grond. Elke hoge bal - ook al is het een steekpass met een stuit - verdwijnt steevast 10 meter de lucht in en / of over de achterlijn.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Maar wie beweert eigenlijk dat Duitsers arrogant zijn?

Materny om 10.58u

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Kai schreef:

Ik ben er misschien laat mee, maar ik zie het nu pas.

Zijn ze in Barcelona nou helemaal gek geworden?! Laporta naar huis gestuurd, Bequiristain weg. Zijn die Barca-leden vergeten, waar ze voor het Laporta tijdperk stonden?

Naar huis gestuurd? Hij treedt af na 7 jaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.