- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Kennedy mondeling rond met Kayserispor
In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Kennedy Bakircioglu dat zijn pupil mondeling rond is met het Turkse Kayserispor. De aanvaller mag ondanks een doorlopend contract transfervrij vertrekken. "Ik ben in Turkije geweest en het is nu zaak alle details af te handelen", zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. Ook vanuit Spanje zou er interesse zijn getoond.
Gelukkig, niks ten nadele van Kennedy - ik ga zijn kruin missen - maar dit is beter voor alle partijen.
Helemaal mee eens! Als voetballer niet geslaagd bij Ajax, maar wel een voorbeeldprof. Nooit zitten zeiken om een basisplaats(hij zal z'n plek ook wel kennen).
Kan me nog wel herinneren dat we terug kwamen uit Marseille met de bus en toen we langs het trainingsveld naar de trein liepen stond Kennedy in z'n eentje te trainen op het veld, omdat hij was achtergelaten in Nederland(niet bij de wedstrijdselectie).
Best zuur en zo is zijn Ajax periode een beetje verlopen. Adios zou ik zeggen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldig toch, een Nederlander die daar op bekritiseert. Ook al was het arrogantie, hun doen het tenminste nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben op het WK, Nederlanders zijn het al voordat ze éé nwedstrijd gespeeld hebben
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ach ja Kennedy, iedereen met een beetje kijk op voetbal wist van tevoren al dat hij niet bij Ajax zou passen.
Nog triester dat hij vanaf het begin meteen op de flank werd gezet. iedereen weet dat je daar iemand met diepgang en snelheid moet hebben bij Ajax, terwijl hij juist een speler is die in de bal komt.
Doodzonde van zo'n mooie speler. Weer 1 van de faalaankopen van Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leu kdat WK enzo, maar nog even een buiging voor de Boston Celtics
. Erg leuke Finals met een juist game win verloop.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Damn wat verheug ik me op deze wedstrijd zeg. Eindelijk gaat het na vandaag dan echt leven. Vol stadion en elk stoeltje dat niet bezet is ook al oranje gekleurd. Laat de vuvuzela's losgaan en de doelpunten rijkelijk vloeien. Van Persieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Kan me nog wel herinneren dat we terug kwamen uit Marseille met de bus en toen we langs het trainingsveld naar de trein liepen stond Kennedy in z'n eentje te trainen op het veld, omdat hij was achtergelaten in Nederland(niet bij de wedstrijdselectie).
Ook dit seizoen in de thuiswedstrijd tegen Twente; Suarez poort een tegenstander en op de achtergrond zie je Kennedy zitten op de bank. En terwijl Luis zijn tegenstander poort, zie je echt een dikke grijns bij Kennedy ontstaan. Misschien tragisch dat ie er zo van geniet terwijl ie nooit speelt, maar wel een sympathieke en goede prof. Deed ook altijd stinkend zijn best maar, zoals kos al zei, absoluut geen rechtsbuiten (voor Ajax).
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Is dat de WK-snuggy? 
Volgens Tell-Sell kan je ze immers ook aan naar het stadion. Of buiten. Of lekker met je vriendin op de bank. Of tijdens het koken, als je met één druk op de knop de flavor-wave aanzet.
Ik zou het wel mooi vinden als op alle tribunes de flavor-Wave wordt gedaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik stream!
Heb mn oranje boxershort aan. Nu, laat mn ballen kriebelen jongens!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Naar huis gestuurd? Hij treedt af na 7 jaar.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Stream loopt bij mij zo nu en dan vast. Hoe zit dat met jullie?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Denenmarken doet een 'Affelaytje' met Bendtner.
Met andere woorden, hij speelt gewoon.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
best wel slim.
Wel als niemand het had verwacht maar zelfs ik zag dit al aankomen dus ook Van Marwijk had hier echt wel op gerekend.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Maak me er niet zo druk om, één van de weinige spitsen op het WK waar de Nederlandse verdediging juist geen moeite mee heeft. Statisch en traag.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Stream loopt bij mij zo nu en dan vast. Hoe zit dat met jullie?
Bij mij ook damned. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ook geen Jensen die had ik wel verwacht. Verder eens met Kos met betrekking tot Bendtner. Ik vrees Tomasson meer die kan Nederland, door tussen de linies te spelen, pijn doen.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4924 stemmen
Nou, kom maar op - ik ben er klaar voor! 
Hopelijk kunnen we hetzelfde flikken als 'Ze Germans' gister.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Komen even wat wereldspitsen door het beeld zeg. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik heb op maandag altijd papadag, dus dat komt nu eens goed uit. Mijn dochtertje zit met een lading 'beesies' op de bank, dus dat komt wel goed. Tot zo 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die schijtstream loopt 4 minuten achter. 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Nou...zijn die zeikerds over dat getoeter nu tevreden? Stelletje Hollandse karikaturen. Je hoort nu bijna geen stadiongeluid meer of je moet hem harder zetten, maar dan bulderd die commentator weer door je speakers 
Wat saai zo zonder atmosfeer...klinkt als een demo-wedstrijd zonder publiek. Ik kijk op Duitsland verder, daar komt nog wel sfeer uit de speakers.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Beetje onhollands voetbal dit. Veel te vroege schoten op doel steeds.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.