• 16.449 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.404 series
  • 34.357 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.776 gebruikers
  • 9.423.968 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Quido schreef:

Kennedy mondeling rond met Kayserispor

In De Telegraaf bevestigt de zaakwaarnemer van Kennedy Bakircioglu dat zijn pupil mondeling rond is met het Turkse Kayserispor. De aanvaller mag ondanks een doorlopend contract transfervrij vertrekken. "Ik ben in Turkije geweest en het is nu zaak alle details af te handelen", zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. Ook vanuit Spanje zou er interesse zijn getoond.

Gelukkig, niks ten nadele van Kennedy - ik ga zijn kruin missen - maar dit is beter voor alle partijen.

Helemaal mee eens! Als voetballer niet geslaagd bij Ajax, maar wel een voorbeeldprof. Nooit zitten zeiken om een basisplaats(hij zal z'n plek ook wel kennen).

Kan me nog wel herinneren dat we terug kwamen uit Marseille met de bus en toen we langs het trainingsveld naar de trein liepen stond Kennedy in z'n eentje te trainen op het veld, omdat hij was achtergelaten in Nederland(niet bij de wedstrijdselectie).

Best zuur en zo is zijn Ajax periode een beetje verlopen. Adios zou ik zeggen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)
Materny om 10.58u

Geweldig toch, een Nederlander die daar op bekritiseert. Ook al was het arrogantie, hun doen het tenminste nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben op het WK, Nederlanders zijn het al voordat ze éé nwedstrijd gespeeld hebben .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ach ja Kennedy, iedereen met een beetje kijk op voetbal wist van tevoren al dat hij niet bij Ajax zou passen.

Nog triester dat hij vanaf het begin meteen op de flank werd gezet. iedereen weet dat je daar iemand met diepgang en snelheid moet hebben bij Ajax, terwijl hij juist een speler is die in de bal komt.

Doodzonde van zo'n mooie speler. Weer 1 van de faalaankopen van Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leu kdat WK enzo, maar nog even een buiging voor de Boston Celtics . Erg leuke Finals met een juist game win verloop.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Damn wat verheug ik me op deze wedstrijd zeg. Eindelijk gaat het na vandaag dan echt leven. Vol stadion en elk stoeltje dat niet bezet is ook al oranje gekleurd. Laat de vuvuzela's losgaan en de doelpunten rijkelijk vloeien. Van Persieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

rep_robert schreef:

Kan me nog wel herinneren dat we terug kwamen uit Marseille met de bus en toen we langs het trainingsveld naar de trein liepen stond Kennedy in z'n eentje te trainen op het veld, omdat hij was achtergelaten in Nederland(niet bij de wedstrijdselectie).

Mij staat nog steeds zijn eenzame ereronde na de thuiswedstrijd tegen Fiorentina op het netvlies gebrand. Hij speelde geen minuut, maar liep zo trots als een pauw rond alsof ie Ajax persoonlijk naar de kwartfinale had geschopt.

Ook dit seizoen in de thuiswedstrijd tegen Twente; Suarez poort een tegenstander en op de achtergrond zie je Kennedy zitten op de bank. En terwijl Luis zijn tegenstander poort, zie je echt een dikke grijns bij Kennedy ontstaan. Misschien tragisch dat ie er zo van geniet terwijl ie nooit speelt, maar wel een sympathieke en goede prof. Deed ook altijd stinkend zijn best maar, zoals kos al zei, absoluut geen rechtsbuiten (voor Ajax).

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

(afbeelding)

.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Is dat de WK-snuggy?

Volgens Tell-Sell kan je ze immers ook aan naar het stadion. Of buiten. Of lekker met je vriendin op de bank. Of tijdens het koken, als je met één druk op de knop de flavor-wave aanzet.

Ik zou het wel mooi vinden als op alle tribunes de flavor-Wave wordt gedaan.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

. respect my oldskool Oranje-shirt. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

mompelt iets over een pyjama

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Dis-respekked

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik stream!

Heb mn oranje boxershort aan. Nu, laat mn ballen kriebelen jongens!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

(quote)

Naar huis gestuurd? Hij treedt af na 7 jaar.

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Stream loopt bij mij zo nu en dan vast. Hoe zit dat met jullie?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Denenmarken doet een 'Affelaytje' met Bendtner.

Met andere woorden, hij speelt gewoon.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

best wel slim.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Montorsi schreef:

best wel slim.

Wel als niemand het had verwacht maar zelfs ik zag dit al aankomen dus ook Van Marwijk had hier echt wel op gerekend.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Maak me er niet zo druk om, één van de weinige spitsen op het WK waar de Nederlandse verdediging juist geen moeite mee heeft. Statisch en traag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Anatolia schreef:

Stream loopt bij mij zo nu en dan vast. Hoe zit dat met jullie?

Bij mij ook damned.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ook geen Jensen die had ik wel verwacht. Verder eens met Kos met betrekking tot Bendtner. Ik vrees Tomasson meer die kan Nederland, door tussen de linies te spelen, pijn doen.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4924 stemmen

Nou, kom maar op - ik ben er klaar voor!

Hopelijk kunnen we hetzelfde flikken als 'Ze Germans' gister.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Komen even wat wereldspitsen door het beeld zeg.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Ik heb op maandag altijd papadag, dus dat komt nu eens goed uit. Mijn dochtertje zit met een lading 'beesies' op de bank, dus dat komt wel goed. Tot zo

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Nou ik ben er klaar voor hoor!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

O kijk, jullie prins zit er ook

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die schijtstream loopt 4 minuten achter.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Site al dood, ja.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Er wordt aardig getikt naar elkaar.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Nou...zijn die zeikerds over dat getoeter nu tevreden? Stelletje Hollandse karikaturen. Je hoort nu bijna geen stadiongeluid meer of je moet hem harder zetten, maar dan bulderd die commentator weer door je speakers

Wat saai zo zonder atmosfeer...klinkt als een demo-wedstrijd zonder publiek. Ik kijk op Duitsland verder, daar komt nog wel sfeer uit de speakers.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Beetje onhollands voetbal dit. Veel te vroege schoten op doel steeds.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.