• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.912 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tsja, ze moeten dat programma toch op de een of andere manier betalen en geld verdienen... Ik zie eigenlijk maar weinig van het gedoe eromheen: 3 wedstrijden per dag is al genoeg...

Wat was Duitsland trouwens geweldig vandaag. Australië is toch niet de minste tegenstander, maar werd helemaal zoek gespeeld.

Heb er echt van genoten, en wat mooi dat Ozil zijn sterke seizoen in de Bundesliga zo makkelijk doorzet in Die Mannschaft. Enige wat ik jammer vond was dat Schweini niet zo vaak diep ging, maar die pikt vast nog wel zijn goaltje mee op weg naar de finale...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik duik erin, morgen de boel nog iets verder oranje versieren en dan op naar de 4-0.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Wat een non informatief slap gelul in de ruimte programma is dat VI.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

moviemafketel schreef:

op naar de 4-0.

Goed plan. Ik heb een middag vrij geregeld.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Het wordt gelijk!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

mikey schreef:

Wat een non informatief slap gelul in de ruimte programma is dat VI.

Nouja, zolang het maar entertainment/vermakelijk is toch? Bij Sportzomer zie ik ook niet echt informatieve dingen. Tenzij jij een interview van Kenneth Perez met (de bloedgeile ) Shakira wel informatief vindt?

Als ik voetbalinhoudelijke programma's wil kijken dan zet ik wel Andere Tijden Sport of zo op

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Shaka .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dat nummer klonk niet al te best en ben geen fan van haar muziek, maar in dat interview zag ze er sweety sweet uit

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

herman78 schreef:

Wat was Duitsland trouwens geweldig vandaag. Australië is toch niet de minste tegenstander, maar werd helemaal zoek gespeeld.

Was mooier geweest als ze een doelpuntje minder hadden gemaakt, dan was me voorspelling immers uitgekomen

Dan maar hopen dat Nederland morgen naar verwachting speelt

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goeiemorgen deze morgen,

weet iemand van jullie waar en hoe je het beste via een stream de wedstrijd kan volgen?

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Don Dijk schreef:

Goeiemorgen deze morgen,

weet iemand van jullie waar en hoe je het beste via een stream de wedstrijd kan volgen?

http://nos.nl/sport/

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Thanks mate.

On-topic: die Ozil is echt geweldig, Duitsland was fantastisch en tot nu toe tevens het sterkste team van het toernooi.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Zorg wel dat je ruim op tijd ingelogd bent op die livestream Don, er is een max van 120.000 streams van de nos, anders werkt het waarschijnlijk niet meer.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ow ok, goed dat je het zegt! Op dit moment staat er dat er geen live-stream aanwezig is. Vanaf hoe laat is die wel aanwezig dan?

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Ik denk vanaf het begin van de uitzending.. half 1 ofzo?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ok, thanks!

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Don Dijk schreef:

Ok, thanks!

Mocht je er niet doorheen komen dan kan je altijd nog deze proberen: adthe.net

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

NL kan maar beter inpakken; onze oosterburen weten de afloop al....

(afbeelding)

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Duitsland loopt zich wel stuk op Spanje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weer stuk op Spanje . Bovendien denk ik Dat Oranje de galavoorstelling van de Duitsers gaat overtreffen vanmiddag.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Het moet toch niet gekker worden zeg, Duitsers die hetzelfde gedrag vertonen als Ollanders.

Wat een arrogantie. Bild zeker?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Opvallend veel overeenkomste nja .

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Laat ze maar eens ondervinden hoe het is om in de poule geweldig te spelen en er uit te vliegen als het er echt om gaat

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bovendien denk ik Dat Oranje de galavoorstelling van de Duitsers gaat overtreffen vanmiddag.

That's the spirit!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik las dat de buitenlandse media nu al Van Marwijk uitgeroepen hebben tot meest onsympathieke bondscoach van het WK, met zijn norse gezucht over de bal, het veld, de tegenstander en de vuvuzela.

Desondanks zal Nederland vanmiddag aan Holland Promotion doen, tegen een team dat vorige week nog van Australië verloor (!) zou je eigenlijk 2 handen nodig moeten hebben om de goals te tellen.

Maar 3 a 4 is ook voldoende.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Don Dijk schreef:

Ow ok, goed dat je het zegt! Op dit moment staat er dat er geen live-stream aanwezig is. Vanaf hoe laat is die wel aanwezig dan?

Volgens mij livestreams bij alle wedstrijden behalve die van Nederland. Omdat de site dan overbelast zou raken.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Heerlijke speler toch die Ozil. Lijkt wel verdraaid veel op Buster Keaton overigens.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

4-0 tegen de Aussies. Nou; Boehoe!

Eens kijken wat ze doen wanneer ze Spanje,Nederland of Brazilië tegen gaan komen. Arrogante ............

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Heerlijke speler toch die Ozil. Lijkt wel verdraaid veel op Buster Keaton overigens.

En ik denken dat ik de enige was. Bedankt kos .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

4-0 tegen de Aussies. Nou; Boehoe!

Eens kijken wat ze doen wanneer ze Spanje,Nederland of Brazilië tegen gaan komen. Arrogante ............

Zullen we even afwachten hoe die drie zich profileren in de eerste wedstrijd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.