• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Eindelijk een keer een leuke wedstrijd! Der Mannschaft speelde vrank en vrij, dartelde als een jong veulen over het speelveld en legde er toch maar lekker vier in het netje, weliswaar geholpen door de Aussies die erg zwak acteerden én de scheidsrechter die het nodig vond de Australiërs tot 10 te herleiden.

Maar zoals gezegd, de Duitsers speelden fris. Was een verademing om voor de verandering een keer een mooie strakke balbehandeling en goede balaannames te zien. Ook tempo was dik in orde.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Leuke lezerscolumn dit:

Oranje is als preutse vrouw

"Verleiden, verleiden, verleiden en dan. Afmaken? Nee. Oranje maakt nooit af. Ze verleidt je als een mooie vrouw, waarvan je elke keer iets meer verwacht. Ze voert je mee naar de hemel, waar er geen morgen is. Alleen maar intens genieten. Als het puntje bij paaltje komt, geeft ze niet thuis. Ze peert hem. 'Een off-day', zegt ze er nog even bij. 'Ik voel me niet zo lekker', als je voor de eerste keer echt het karwei af kan maken.

Verliefd worden op mooie vrouwen is gevaarlijk. Net als kriebels in je buik krijgen van Oranje. En toch. Ook nu laat ik me weer verleiden."

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dat heeft Twente al 2 keer gehouden. En ja, een heel mooi initiatief.

O jee, ik verwacht nu een heel lijstje goede-doelen initiatieven van Ajax, waarna Vascago met die van Twente op de proppen komt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Dat heeft Twente al 2 keer gehouden. En ja, een heel mooi initiatief.

Wat is het nut er van dat Twente dit ook doet?

Ik geef alleen aan dat ik dit een erg goed initiatief vind. Hulde dat clubs dit doen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Gaat het niet om. Hij zegt het op zo'n manier dat het lijkt of alleen Ajax met dat soort dingen komt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Even laten zien dat Ajax niet een en al boogeyman is he

Stephan

• 7902 berichten
  • 1391 stemmen

Duitsland was stukken sterker dan Australië, maar het eindeloos heen en weer schuiven van de bal in de verdediging deed me toch ook wel weer wat aan het oude spelletje denken.

Ik vraag me af wat Duitsland doet als ze een tegenstander treffen die wél wil (kan) voetballen...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Gaat het niet om. Hij zegt het op zo'n manier dat het lijkt of alleen Ajax met dat soort dingen komt.

Haha kansloze opmerking. Wat een totale onzin zeg.

Lees na:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Lees dit net. Prachtig initiatief

Goh, wat zeg ik hier toch dat Ajax de enige is die zoiets doet.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

rep_robert schreef:

Even laten zien dat Ajax niet een en al boogeyman is he

Och, maar dat is Ajax ook niet. Alleen de hele directie, Jol en driekwart van de spelers

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Daar ga ik maar niet op in, zo'n McClaren is weinig beter (doe ik het toch).

Verder niks mis met de Ajax selectie.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

McClaren is dat niet die coach van Wolfsburg?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

rep_robert schreef:

Daar ga ik maar niet op in, zo'n McClaren is weinig beter (doe ik het toch).

Verder niks mis met de Ajax selectie.

Nu zeker niet meer, nadat jullie eindelijk Ken ie Die hebben verkocht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waar gaat die Bak-kie-Choco eigenlijk heen?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

VI is een stuk beter vanavond. Wouter Bos is zo best een geschikte kerel en kan ook nog goed over voetbal lullen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je een rustige gast met hersens daar uitnodigt kunnen ze er ook een prima programma van maken. Met herrieschoppers wil Derksen altijd meteen meedoen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ach, zonder zon druktemaker als Prem heb je al snel een leuke show daar. Ik vind het echt vele vele malen leuker dan SSZ van de NOS.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja maar veel mensen die naar de publieke omroep kijken hebben ook niet echt behoefte aan de vaginale scheten van Linda de Mol.

Zo is er voor de hele bevolking iets.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

moviemafketel schreef:

Waar gaat die Bak-kie-Choco eigenlijk heen?

Kennedy Bakircioglu verhuist naar de Süper Lig. Via de officiële kanalen laat Kayserispor zaterdag weten dat de aanvaller van Ajax is aangetrokken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb ook geen behoefte aan vagina scheten van Linda hoor

Ik heb ook geen behoefte aan clichegelul wat ik bij SSZ vaak aan tafel hoor. Maar het is persoonlijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Kennedy Bakircioglu verhuist naar de Süper Lig. Via de officiële kanalen laat Kayserispor zaterdag weten dat de aanvaller van Ajax is aangetrokken.

Blijkt niet te kloppen (helaas). Het was een fansite van die club die dat gerucht hebben gepost.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Vascago schreef:

[Kennedy Bakircioglu verhuist naar de Süper Lig. Via de officiële kanalen laat Kayserispor zaterdag weten dat de aanvaller van Ajax is aangetrokken.

Schijnt geen officiële, maar supporterssite te zijn geweest. Is dus allerminst zeker.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Hmm oke. Dan moeten jullie nog maar even verder kijken naar een club die hij ook mooi vind. Maar volgens mij vind ie die 1.5 mill die hij op de tribune verdiend ook wel leuk.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ik begin VI steeds leuker te vinden. Mooi compliment aan Twente

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik moet toegeven dat ik nou niet wekelijks meer naar de Bundesliga kijk, maar ik vraag me elke keer af of Duitsland wel aan 24 spelers kan komen.

En dan begint zo'n team en dan zie je de 1 na de andere leuke speler waar ik amper van gehoord heb. Heel frappant bij dat Duitse elftal.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Wow. Lekkere dames

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

My god, wat een spraakwaterval

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Geef die vent een vuvuzela en hij blaast 15minuten zonder adem te halen Damn hou op met praten man..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha die vent kan lullen he gasten. Ben erg benieuwd hoe Derksen met hem omgaat bij VI-vergaderingen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ik hoop niet dat ze het ooit in hun hoofd halen om die Ivan samen met Prem in de show te zetten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zeg ik..

Afschaffen dat Gamma-gedoe. Zo irritant om onwetende mensen die niet eens van voetbal houden wat doms te zien lullen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.