- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo 'not done'?
.
Even logisch nadenken en je snapt het vast wel. Denk maar effe een keer als een Nederlander.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het plaatsen van het Duitse volkslied is toegestaan op deze site. Anders zou ik het echt niet doen. Die opmerking van Ajax&Litmanen1 is gewoon te zielig voor woorden ook al probeert hij zich daar nu weer uit te lullen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het plaatsen van het Duitse volkslied is toegestaan op deze site. Anders zou ik het echt niet doen. Die opmerking van Ajax&Litmanen1 is gewoon te zielig voor woorden ook al probeert hij zich daar nu weer uit te lullen.

Geniaal dat Jiskefet van jou altijd. Tranen van het lachen schieten me altijd in de ogen 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Even logisch nadenken en je snapt het vast wel. Denk maar effe een keer als een Nederlander.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus? Zieligdoenerij is dit zeg. Al denk ik als een Nederlander, ik hou van Duitsers en hun ook van Nederlanders. Triest gedoe. Als ik dit gedoe bekijk, ben ik blij dat ik Half Spaans en kwart indonesisch ben.
Spanje heeft ook rivaliteit met Portugal maar dit soort trieste teksten hoor je niet. Er is wederzijds respect, zouden jullie hier ook eens moeten proberen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dus? Zieligdoenerij is dit zeg. Al denk ik als een Nederlander, ik hou van Duitsers en hun ook van Nederlanders. Triest gedoe. Als i kdit gedoe bekijk, ben ik blij dat ik Half Spaans en kwart indonesisch ben.
Spanje heeft ook rivaliteit met Portugal maar dit soort trieste teksten hoor je niet. Er is wederzijds respect, zouden jullie hier ook eens moeten proberen.
Haha er zit wel effe wat verschil in wederzijds respect of het plaatsen van hun volkslied.
Benieuwd wat ze op een Feyenoord fansite zeggen als ik daar een filmpje van het Ajax clublied kom posten 
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Respect heb ik wel voor die moffen maar om nou het volkslied te plaatsen. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha, ook leuk -om te weten althans- dat die keeper van Amerika een kleine vorm van Gilles de la Tourette heeft.
Lekker voor de verdedigers vóór hem. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe Duitsland gaat spelen, maar nog meer naar Australië, vond het moeilijk te voorspellen hoe hun gaan spelen, misschien na vanavond beter in te schatten
. Een goede pot is ook wel welkom vandaag zeg.. heb de andere doorgezeten maar echt een feest was het niet.
Haha, ook leuk -om te weten althans- dat die keeper van Amerika een kleine vorm van Gilles de la Tourette heeft.
Daar moest ik echt even om lachen gister
Hoor je niet vaak
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Goed gesproken Naomi
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Respect heb ik wel voor die moffen maar om nou het volkslied te plaatsen.
Wauw.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
respect [...] moffen
Juist ja.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ligt er uiteraard aan welke tic hij dan heeft, maar wel opmerkelijk, vooral voor een sluitpost. Je wil toch niet dat ie als tic heeft om steeds z'n ogen te knipperen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Juist ja.
Met tekst dan maar?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Zo nu eens kijken wat Duitsland kan en genieten van Oezil. Prachtspeler vind ik dat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Haha er zit wel effe wat verschil in wederzijds respect of het plaatsen van hun volkslied.
Benieuwd wat ze op een Feyenoord fansite zeggen als ik daar een filmpje van het Ajax clublied kom posten
Erg zielig al die Nederlanders die nog steeds anti Duitsland zijn. Zie het vergelijk met Feyenoordsite en Ajaxclublied ook totaal niet.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, gelukkig maar. Want ik zou dat best onsmakelijk vinden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over het op twee na laatste bericht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel? Volgens mij zeg ik niks geks 
Leuke wedstrijd tot nu toe. Had al 1-1 kunnen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
He shit, maken de Duitsers toch 1-0.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tor! Tor! Tor!
Lukaaaaaaaas Podolski 
Länderspieltor 39!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
He jammer voor de wedstrijd, had liever AUS op 0-1 en dan Duitsland er maar achteraan. Maargoed, m'n voorspelling klopt nu wel wat meer
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Goed lezen is een kunst! Ik had het helemaal niet over jou! De wereld draait niet om jou!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.