• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.863 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Tor! Tor! Tor!

Lukaaaaaaaas Podolski

Länderspieltor 39!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2388 stemmen

Duidelijke schwalbe

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ik heb ook helemaal niets tegen de Duitsers. Vind ze een geweldige mentaliteit hebben. Ook vroeger. Toen had ik er nog een hekel aan, maar als ik nu terug denk aan die wedstrijden dan kan ik alleen maar respect voor die gasten opbrengen. Geweldige voetballers en nu hebben ze minder kwaliteit maar nog steeds die geweldige mentaliteit. Daar kan ik iig wel van genieten. En dat Duitse volkslied is toch tig keer mooier dan het NL. En dan zingen hun nog geels niet: Zijn wij van Duitsen Bloed

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Ik ontdek toch wel een Nederlands tintje in dit Australië. Verzorgd combinatievoetbal.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Toch wel opvallend. Podolski is een betere interland speler dan een clubspeler. Bij Koln liet hij geen drol zien, maar in Duits shirt faalt hij eigenlijk nooit. Wel knap. Zulke spelers zie je niet vaak.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mein Gott wat speelt Duitsland heerlijk voetbal!

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toch wel opvallend. Podolski is een betere interland speler dan een clubspeler. Bij Koln liet hij geen drol zien, maar in Duits shirt faalt hij eigenlijk nooit. Wel knap. Zulke spelers zie je niet vaak.

Hij speelt met Duitsland in een betere team dan met Koln. Andere spelers (Messi) spelen in een iets slechtere team waardoor het dan ook tegenvalt in het nationale team.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Duitsland laat zich als ware titelkandidaat zien. Geweldig!

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Netjes hoor 2-0

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heb 3-0 gezegd, maar had nog wel iets hoger in kunnen zetten volgens mij. Ze gaan als de brandweer!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tor! Tor! Tor! Da ist es für Klose! 11 WM-Tore!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jammer dat ik in Nederland geboren ben, in veel andere landen had ik professioneel keeper kunnen worden.

Nu alweer 2 fouten.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

2-0 gezegd...had ik mogen verdubbelen. Otherfool ervaart spontane orgasmes lijkt het.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Tor! Tor! Tor! Da ist es für Klose! 11 WM-Tore!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Is er nog een leuke film op tv?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Waar slaat dat in hemelsnaam op?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Eerste echt leuke wedstrijd...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Speranza laat je is niet zo op de kast jagen joh...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kunnen die mensen die iedere post aangrijpen om te vertellen wat ze in welke toto voorpeld hebben dat niet gewoon voor zich houden? Geloven jullie nou echt dat daar iemand in geinteresseerd is behalve de poster zelf? Geniet liever van het mooie voetbal van de Duitsers en zie aan het einde wat het geworden is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

De minste Duitser is nog wel Schweinsteiger. Verder verreweg het beste team dat ik gezien heb op dit WK (al is daar ook niet veel voor nodig), al had het met een beetje meer geluk voor Pim en de zijnen ook zomaar 2-2 kunnen zijn (of beter: 1-1, vooral die 2-0 was een enorme blunder).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oooooh dat passje van Ozil

Oooooh en die van Podolski

Mag ik deze helft op DVD?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Zoals verwacht zorgt Duitsland voor wat kleur in een tot nu toe zeer teleurstellend WK. Heerlijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je als Australië ook van die belachelijke landen in de plaatsing voor het WK treft, kun je eigenlijk nooit goed voorbereid op zo'n WK komen toch? Werkelijk elk land is beter dan Quatar, Japan, Bahrein of Oezbekistan. Hoeveel oefenpotjes je dan ook speelt. Ik vind ondanks hun strijd Australië ook gewoon geen land dat ik perse op een WK VOETBAL hoef te zien.

Duitsland zet aardig de toon van het niveau wat je nodig hebt om bij de laatste 4 te komen. Indrukwekkend, elke keer weer hoe die gasten het weer doen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Uitstekende 1e helft van Duitsland inderdaad. Australie zou snel 2-1 moeten scoren, dan wordt het nog een beetje spannend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is het genieten van dit Deutchland. Oogstrelend voetbal, mooie combinaties, heerlijk gebruik van de flanken, fysiek sterk, de nodige techniek, alleen dodelijkheid voor de goal mag wel beter. Ik heb de eerste titelkandidaat (qua spel) eindelijk aan het werk gezien.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4759 stemmen

Schitterend. Duitsland op dreef, en hoe. Verrassend mooi voetbal en de eerste echte leuke match tot nu toe.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Duitsland tot nu toe de beste ploeg op dit WK, al is Australie ook wel zwak.

En al die keepersfouten, dat kan geen toeval meer zijn, ligt aan die zwabberbal. Zonde dat de FIFA weer zoiets moest verzinnen. Ze hoopten op meer spektakel met afstandsschoten, maar die gaan juist allemaal hoog over en de keepers kunnen niet meer inschatten waar de bal komt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Absoluut de beste ploeg tot nu toe. Ben best onder de indruk van Duitsland. Respect is het enige wat je voor dat team kunt hebben. Vooraf altijd door iedereen afgeschreven, maar ze staan er altijd wel weer. Klasse !!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

timbo_ schreef:

en genieten van Oezil. Prachtspeler vind ik dat.

Niets te veel gezegd. Speelt weergaloos. Technisch fantastisch en meesterlijk inzicht. Verder gewoon ook een erg leuke wedstrijd waarin eindelijk goed voetbal te zien is. Het werd tijd!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cacau mag er ook wel in komen, ook zo'n prachtige speler. Ozil heeft een heerlijk spelinzicht, formidabele techniek. Een lust voor het oog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.