• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.863 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Stephan

• 7902 berichten
  • 1391 stemmen

En wat dachten jullie van Evert ten Napel, die de verzorgers van Ghana "Medicijnmannen" noemde?

Mag die dinosaurus naar huis?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Stephan schreef:

En wat dachten jullie van Evert ten Napel, die de verzorgers van Ghana "Medicijnmannen" noemde?

Mag die dinosaurus naar huis?

Oh wat verschrikkelijk. Hoe durft ie!!

Heb ervan genoten, het deel dat ik kon zien althans. Ten Napel

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wat was hij weer vervelend vandaag. Elke match alsof het lot van de wereld er vanaf hangt, praten tegen mensen die hem niet kunnen horen ("jaja, Ghanezen, we weten dat jullie er zijn!") en als toppunt toch weer even "die dekselse Kingson!" van stal halen.

100 keer liever 20.000 vuvuzuela-ende Afrikanen dan een wedstrijd met Ten Napel.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Phoenix schreef:

Wat was hij weer vervelend vandaag. Elke match alsof het lot van de wereld er vanaf hangt, praten tegen mensen die hem niet kunnen horen ("jaja, Ghanezen, we weten dat jullie er zijn!") en als toppunt toch weer even "die dekselse Kingson!" van stal halen.

100 keer liever 20.000 vuvuzuela-ende Afrikanen dan een wedstrijd met Ten Napel.

De haat, ja sterk woord ik weet het, tegenover Ten Napel zal ik nooit en ten nimmer begrijpen. Omg hij zegt weer eens dekselse, ik kreeg ook haast een hartverzakking

Alle "vervelende" punten die je net benoemt zijn voor mij juist een reden om naar die man te luisteren. Ik wil passie in het spel, als de spelers dat niet geven, dan doet Ten Napel dat wel. Doen de spelers het wel, dat versterkt Ten Napel het alleen. Heerlijke commentator.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eindelijk een mede-fan!

Phoenix schreef:

"die dekselse Kingson!"

Samen met een ouderwetse 'Asamoah Gyaaaaaaaaaaaaaaaan' (op de paal) het hoogtepunt van de wedstrijd.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ten Napel maakt er altijd zo'n ontzettend drama van. Probeert de slechtste wedstrijd mythologische proporties mee te geven. "Hij huilt hete tranen!". Werkt voor geen meter. Bij mij niet althans.

Bovendien vind ik hem totaal niet veelzijdig. Elk verslag heeft dezelfde opbouw, dezelfde stokpaardjes, dezelfde intonaties... Kenmerkt de man natuurlijk, maar het zijn nou net trucs die mij niet liggen.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2388 stemmen

Ten Napel is en blijft de beste

Ook leuk: Evert Bingo

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Gisteren hoorde ik ook langs komen van een commentator bij Vs-Engeland.

Van een drol een taartje maken

Die bal is naar Jericho.

Stephan

• 7902 berichten
  • 1391 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Oh wat verschrikkelijk. Hoe durft ie!!

Heb ervan genoten, het deel dat ik kon zien althans. Ten Napel

Doet me denken aan het commentaar van Klaas Boot bij turnen (jaren geleden). Hij zei toen tijdens een rekstok oefening van een Canadese neger dat het hem aan Artis deed denken.

Het was toen ineens minuten stil... waarna hij publiekelijk zijn excuses aanbood. Daarna bar weinig van de man gehoord.

Edit: ik lees op wiki dat hij overleden is. Misschien is dat de reden

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dat was Snoeks volgens mij. Vind ik de leukste. Relativeert de boel met een knipoog en die droogkomische stijl ligt me gewoon het beste. Qua taalgebruik en woordenschat ook mijlenver verheven boven Ten Napel.

Heb er gister trouwens weinig van meegekregen. Zat op een luidruchtig feestje.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Ten Napel maakt er altijd zo'n ontzettend drama van. Probeert de slechtste wedstrijd mythologische proporties mee te geven. "Hij huilt hete tranen!". Werkt voor geen meter. Bij mij niet althans.

Bovendien vind ik hem totaal niet veelzijdig. Elk verslag heeft dezelfde opbouw, dezelfde stokpaardjes, dezelfde intonaties... Kenmerkt de man natuurlijk, maar het zijn nou net trucs die mij niet liggen.

Werkt bij mij ook niet. Hij had al lang naar het bejaardentehuis gemoeten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Snoeks had overigens wel een mooie bij Engeland - VS over het vermeende wilde uitgaansleven van de Engelsen: 'Capello gaat ook wel eens uit van 10 tot 6. Maar dan wel overdag, en naar een museum.'

Nog een half uurtje voor de Mannschaft Tolle Ecken, riesen Chancen, wunderschöne Tore. Aftellen op de ZDF met KingKongKahn!

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

otherfool schreef:

Eindelijk een mede-fan!

(quote)

Samen met een ouderwetse 'Asamoah Gyaaaaaaaaaaaaaaaan' (op de paal) het hoogtepunt van de wedstrijd.

Haha, inderdaad, die heb ik ook nog meegekregen.

Ben blij dat ik nog op tijd heb ingeschakeld, heb de beste Ten Napel momentjes dus niet gemist, gelukkig

Jammer dat hij de volgende twee wedstrijden van Nederland in elk geval niet doet. Alhoewel ik weinig moeite heb met de rest van de commentatoren, Ten Napel heeft alleen mijn voorkeur.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wimbledon komt er ook weer aan. Inschrijving op Sportpools is begonnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gatverdamme. Wil iemand speranza een ban geven?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Erg zielige opmerking!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

DieGo schreef:

Ten Napel is en blijft de beste

Ook leuk: Evert Bingo

Haha, schitterend!

PS: Heb echt zin in de wedstrijd dadelijk. Ik voorzie een suprise. 2-1 voor Australie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Erg zielige opmerking!

Het posten van het Duitse volkslied is ook walgelijk en banwaardig

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet heel goed wat banwaardig is en wat niet. Jij weet dat duidelijk niet. Bovendien ga jij hier niet over. Jij hebt hier helemaal niets te zeggen. Maar ik ga verder geen energie aan jou verspillen!

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Ik weet heel goed wat banwaardig is en wat niet. Jij weet dat duidelijk niet. Maar ik ga verder geen energie aan jou verspillen!

God, wat neem jij alles weer heerlijk letterlijk serieus.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Met tekst dan maar?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt geluk dat die provinciale Ajacied hier geen moderator is.

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Hadden we maar 5% instelling van de Duitsers dan waren we al drie maal wereld Kampoen geweest......

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Moet ook bekennen dat Duitsland de afgelopen jaren behoorlijk komaf heeft gemaakt met mijn afkeer/afgunst. Alleen Ballack vind ik nog steeds een zak. Maar die is er niet, dus zie ze nu graag spelen. Heb ook best zin in de komende wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Go Die Mannschaft. Weer zo'n ploeg waar ik veel sympathie voor heb. Dit wordt genieten.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

stinissen schreef:

Hadden we maar 5% instelling van de Duitsers dan waren we al drie maal wereld Kampoen geweest......

Zal allemaal wel, maar dit is gewoon not done.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoezo 'not done'? .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.