- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Stephan
-
- 7902 berichten
- 1391 stemmen
En wat dachten jullie van Evert ten Napel, die de verzorgers van Ghana "Medicijnmannen" noemde?
Mag die dinosaurus naar huis?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
En wat dachten jullie van Evert ten Napel, die de verzorgers van Ghana "Medicijnmannen" noemde?
Mag die dinosaurus naar huis?
Oh wat verschrikkelijk. Hoe durft ie!!
Heb ervan genoten, het deel dat ik kon zien althans. Ten Napel 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat was hij weer vervelend vandaag. Elke match alsof het lot van de wereld er vanaf hangt, praten tegen mensen die hem niet kunnen horen ("jaja, Ghanezen, we weten dat jullie er zijn!") en als toppunt toch weer even "die dekselse Kingson!" van stal halen. 
100 keer liever 20.000 vuvuzuela-ende Afrikanen dan een wedstrijd met Ten Napel.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Wat was hij weer vervelend vandaag. Elke match alsof het lot van de wereld er vanaf hangt, praten tegen mensen die hem niet kunnen horen ("jaja, Ghanezen, we weten dat jullie er zijn!") en als toppunt toch weer even "die dekselse Kingson!" van stal halen. 
100 keer liever 20.000 vuvuzuela-ende Afrikanen dan een wedstrijd met Ten Napel.
De haat, ja sterk woord ik weet het, tegenover Ten Napel zal ik nooit en ten nimmer begrijpen. Omg hij zegt weer eens dekselse, ik kreeg ook haast een hartverzakking 
Alle "vervelende" punten die je net benoemt zijn voor mij juist een reden om naar die man te luisteren. Ik wil passie in het spel, als de spelers dat niet geven, dan doet Ten Napel dat wel. Doen de spelers het wel, dat versterkt Ten Napel het alleen. Heerlijke commentator.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eindelijk een mede-fan!
"die dekselse Kingson!"
Samen met een ouderwetse 'Asamoah Gyaaaaaaaaaaaaaaaan' (op de paal) het hoogtepunt van de wedstrijd.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ten Napel maakt er altijd zo'n ontzettend drama van. Probeert de slechtste wedstrijd mythologische proporties mee te geven. "Hij huilt hete tranen!".
Werkt voor geen meter. Bij mij niet althans.
Bovendien vind ik hem totaal niet veelzijdig. Elk verslag heeft dezelfde opbouw, dezelfde stokpaardjes, dezelfde intonaties... Kenmerkt de man natuurlijk, maar het zijn nou net trucs die mij niet liggen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
Ten Napel is en blijft de beste 
Ook leuk: Evert Bingo
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Gisteren hoorde ik ook langs komen van een commentator bij Vs-Engeland.
Van een drol een taartje maken 
Die bal is naar Jericho.
Stephan
-
- 7902 berichten
- 1391 stemmen
Oh wat verschrikkelijk. Hoe durft ie!!
Heb ervan genoten, het deel dat ik kon zien althans. Ten Napel
Doet me denken aan het commentaar van Klaas Boot bij turnen (jaren geleden). Hij zei toen tijdens een rekstok oefening van een Canadese neger dat het hem aan Artis deed denken.
Het was toen ineens minuten stil... waarna hij publiekelijk zijn excuses aanbood. Daarna bar weinig van de man gehoord.
Edit: ik lees op wiki dat hij overleden is. Misschien is dat de reden
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat was Snoeks volgens mij. Vind ik de leukste. Relativeert de boel met een knipoog en die droogkomische stijl ligt me gewoon het beste. Qua taalgebruik en woordenschat ook mijlenver verheven boven Ten Napel.
Heb er gister trouwens weinig van meegekregen. Zat op een luidruchtig feestje.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ten Napel maakt er altijd zo'n ontzettend drama van. Probeert de slechtste wedstrijd mythologische proporties mee te geven. "Hij huilt hete tranen!".
Werkt voor geen meter. Bij mij niet althans.
Bovendien vind ik hem totaal niet veelzijdig. Elk verslag heeft dezelfde opbouw, dezelfde stokpaardjes, dezelfde intonaties... Kenmerkt de man natuurlijk, maar het zijn nou net trucs die mij niet liggen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Snoeks had overigens wel een mooie bij Engeland - VS over het vermeende wilde uitgaansleven van de Engelsen: 'Capello gaat ook wel eens uit van 10 tot 6. Maar dan wel overdag, en naar een museum.'
Nog een half uurtje voor de Mannschaft
Tolle Ecken, riesen Chancen, wunderschöne Tore. Aftellen op de ZDF met KingKongKahn!
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Eindelijk een mede-fan!
Samen met een ouderwetse 'Asamoah Gyaaaaaaaaaaaaaaaan' (op de paal) het hoogtepunt van de wedstrijd.
Haha, inderdaad, die heb ik ook nog meegekregen. 
Ben blij dat ik nog op tijd heb ingeschakeld, heb de beste Ten Napel momentjes dus niet gemist, gelukkig 
Jammer dat hij de volgende twee wedstrijden van Nederland in elk geval niet doet. Alhoewel ik weinig moeite heb met de rest van de commentatoren, Ten Napel heeft alleen mijn voorkeur.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wimbledon komt er ook weer aan. Inschrijving op Sportpools is begonnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gatverdamme. Wil iemand speranza een ban geven? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, schitterend!
PS: Heb echt zin in de wedstrijd dadelijk. Ik voorzie een suprise. 2-1 voor Australie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Erg zielige opmerking!
Het posten van het Duitse volkslied is ook walgelijk en banwaardig 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik weet heel goed wat banwaardig is en wat niet. Jij weet dat duidelijk niet. Bovendien ga jij hier niet over. Jij hebt hier helemaal niets te zeggen. Maar ik ga verder geen energie aan jou verspillen!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik weet heel goed wat banwaardig is en wat niet. Jij weet dat duidelijk niet. Maar ik ga verder geen energie aan jou verspillen!

God, wat neem jij alles weer heerlijk letterlijk serieus.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je hebt geluk dat die provinciale Ajacied hier geen moderator is. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23679 berichten
- 77290 stemmen
Hadden we maar 5% instelling van de Duitsers dan waren we al drie maal wereld Kampoen geweest......
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Moet ook bekennen dat Duitsland de afgelopen jaren behoorlijk komaf heeft gemaakt met mijn afkeer/afgunst. Alleen Ballack vind ik nog steeds een zak. Maar die is er niet, dus zie ze nu graag spelen. Heb ook best zin in de komende wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go Die Mannschaft. Weer zo'n ploeg waar ik veel sympathie voor heb. Dit wordt genieten.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Hadden we maar 5% instelling van de Duitsers dan waren we al drie maal wereld Kampoen geweest......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.