- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Dat hele Noord-Afrikaanse voetbal mag van mij ook geweerd worden.
Op alle toernooien waar ik Egypte, Algerije, Marokko etc. zie spelen, zie ik niks leuks of aparts wat ze onderscheid. Saoedi Arabië speelde in de VS toen wel leuk voetbal, maar dat is dan ook het enige wat ik me kan herinneren. Ik kijk veel liever naar de midden en zuidelijke Afrikaanse landen. Keihard, soms beetje stuntelig, hier en daar gewoon leuk en gedurfd voetbal.
Mee eens. Heb wel een zwak voor landen als Ivoorkust, Senegal en in mindere mate Nigeria en Ghana. Fysiek is het altijd een ''wedstrijd'', maar ze kunnen ook nog eens aardig ballen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Marokka speelde in 1998 anders ook bijzonder leuk voetbal op het WK. Het is dat ze toen een ontzettend matige keeper hadden en daardoor niet door de poule heen geraakten.
En doordat ze genaaid werden door Brazilie, dat in 1998 met 2-0 van Noorwegen verloor. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Misschien kan iemand Evert even uitleggen dat 2x geel rood is? Otherfool misschien?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zoveelste doelpunt door een individuele fout. Ik hoop toch dat er nog wat normale, goed afgeronde aanvallen tot goals gaan leiden.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Oerdom van Kuzmanovic zeg. Wel verdiend voor Ghana vind ik.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Tering, nog een bal op de paal ook.
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
Tsss. GP ipv VI Oranje. 
De uitzending van vanavond gaat wel gewoon door gelukkig.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Krasic had daar trouwens ook wel morgen scoren zeg.
Die Visser lult een hoop, maar zegt eigenlijk niks relevants. Allemaal van die dingen die ik zelf ook wel had kunnen bedenken
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Tsss. GP ipv VI Oranje. 
De uitzending van vanavond gaat wel gewoon door gelukkig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat hele Noord-Afrikaanse voetbal mag van mij ook geweerd worden.
Op alle toernooien waar ik Egypte, Algerije, Marokko etc. zie spelen, zie ik niks leuks of aparts wat ze onderscheid. Saoedi Arabië speelde in de VS toen wel leuk voetbal, maar dat is dan ook het enige wat ik me kan herinneren. Ik kijk veel liever naar de midden en zuidelijke Afrikaanse landen. Keihard, soms beetje stuntelig, hier en daar gewoon leuk en gedurfd voetbal.
Ik vind Egypte enorm leuk voetbal spelen trouwens, de landen die jij noemt zijn inderdaad niet veel.
Resultaat van Servië valt em enorm tegen, vooral als je ziet wat ze daar hebben lopen. Dat je je kansen al zo snel kan vergooien zeg.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tsss. GP ipv VI Oranje.
Wie bedenkt dat? Hoeveel RTL-en zijn er wel niet?
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Saoedi Arabië speelde in de VS toen wel leuk voetbal, maar dat is dan ook het enige wat ik me kan herinneren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Duitsland - Servie wordt nu wel erg interessant. Ik vind dit toch de spannendste poule. Alle 4 de teams kunnen door....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Formule 1 
Mijn kaarten voor de grand-prix van Duitsland zijn al binnen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Sinds wanneer ligt Saoedi Arabië in Noord-Afrika?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Duitsland - Servie wordt nu wel erg interessant. Ik vind dit toch de spannendste poule. Alle 4 de teams kunnen door....
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Ik heb Servie nu eigenlijk wel afgeschreven, Ghana speelde juist weer beter dan ik dacht. 
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Noord-Afrika heeft natuurlijk meer gemeen met het Midden-Oosten dan met Centraal- en Zuid-Afrika.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Deze pot vergeten?
Hij heeft het over 1994, wat heeft die wedstrijd uit 2002 daarmee te maken?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb Servie nu eigenlijk wel afgeschreven, Ghana speelde juist weer beter dan ik dacht.
Had ik ook. Ghana maakte alles behalve indruk, zonder Essien en Servië heeft een erg goede selectie. Servie heb ik ook nu al afgeschreven.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Ik vond de nederlaag van Servië niet terecht. Anderzijds weet je als je kansen blijft missen het zomaar kan gebeuren dat de bal er aan de andere kant ingaat. Ik heb helemaal niks tegen Ghana maar ik zie toch liever Servië doorgaan. Hoewel die kans nu erg klein is. Servië moet straks van Duitsland winnen. De scheids zal die wedstrijd de nodige keren naar zijn borstzakje grijpen vermoed ik 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk affiche ja Servie - Duitsland. Heb de tweede helft niet gezien maar ik begrijp dat Servie niet terecht verloren heeft? Overigens jammer dat kroatië er niet bij is, heb wel ee nzwak voor dat land. Gauw even een filmpje kijken voordat Duitsland begint.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft het over 1994, wat heeft die wedstrijd uit 2002 daarmee te maken?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bijzonder makke voetbalnamiddag alweer. Algerije - Slovenië, pff, ga ik niet over uitwijden. Terug naar huis die ploegen!
Servië - Ghana was iets beter, maar al bij al toch ook pover. Ik richt mijn hoop nu op voetballende landen als Nederland, Brazilië en Portugal.
Valt het trouwens nog iemand op hoe slordig er gespeeld wordt? Foute passing, slechte balaannames...Ligt het aan die bal of zo?
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Ik vind het ook erg jammer dat Kroatië er niet bij is. Had toch heel wat meer toegevoegd dan een Slovenië. En Turkije ipv Griekenland. Maar goed, ieder land heeft zijn kans gehad tijdens de kwalificatie. Ik vond Servië wel beter dan Ghana. Een gelijkspel had ik wel mee kunnen leven. Nu krijgt Ghana teveel. Ben wel benieuwd welke rol met name Australië gaat spelen in deze poule.
@Jawaddedadde: De bal heeft helaas veel invloed op het spel. De bal verplaatst zich een stuk sneller over het veld. Vandaag voor het eerst een vrije trap gezien die niet hoog over ging.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mij valt naast de zwakke passing vooral het lage tempo op, alsof het 30 graden is met een luchtvochtigheid van 104%. Alleen Korea speelde een beetje tik-tak voetbal.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, dat van die vrije trappen viel me ook al op. Misschien toch niet zo'n goeie bal dan... Al komen er weinig klachten over.
Mij valt naast de zwakke passing vooral het lage tempo op, alsof het 30 graden is met een luchtvochtigheid van 104%. Alleen Korea speelde een beetje tik-tak voetbal.
Exact, bedroevend laag tempo. Misschien heeft het te maken met het feit dat sommige stadions op grote hoogte liggen, dat van Kaapstad bijv. op 1700 m?
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Ik snap ook niet waarom men elke keer iets innoverends met die bal moet doen voor het WK en EK. Je kunt uit commercieel oogpunt toch net zo goed dezelfde bal nemen met een andere print?
Tot nu toe ben ik ook nog niet onder de indruk geweest van een ploeg. Ik vond de openingswedstrijd misschien nog wel het leukst tot nu toe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.