- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Gaaf trouwens dat Darth Vader een bijbaantje als stadionspeaker heeft bemachtigd!
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Hoe ik het trouwens afgelopen met die gast op een van de lichtmasten, dat heb ik even gemist.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die ligt ergens op de parkeerplaats.
Nee, hij is er al weer af, beetje gevochten daarna zei de verslaggever en dat was het.
Overigens woestijnvossen? Is dat echt hun bijnaam of heeft de verslaggever die bedacht? 
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Oke, wat een bagger wedstrijd trouwens zeg. Tot nu toe de slechste van het toernooi.
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Tot nu toe het WK van de toeters en de keepers.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Servië zometeen, na Nederland het tofste team op het WK. 
Beter dan Algerije - Slovenië wordt het vast wel.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Het zal zeker veel interessanter worden.
Ik denk dat Servie iets sterker is dan Ghana, maar verder zal het een spannende wedstrijd worden.
De lange Zigic en Pantellic voorin is een best sterk duo.
Maar verder heeft Servie nog veel meer kwaliteiten zoals net bij de NOS werd aangegeven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoezo ben je zo weg van Servië dan Kai?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Servië is een gevaarlijke outsider met spelers als Vidic, Stankovic en Pantelic.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Niet nu snel Piet de Visser na gaan praten, Speranza. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hoezo ben je zo weg van Servië dan Kai?
Ik heb een zwak voor het Balkan voetbal. Het zijn spelers die durven te voetballen, met een uitstekende techniek en mede door hun trots het beton voetbal links laten liggen.
Lazovic bijvoorbeeld vond ik persoonlijk één van de leukste voetballers van de eredivisie (ook al speelde hij bij Feyenoord en PSV
) door zijn durf en karakter.
Het Oostblok levert altijd leuke spelers, waar je als fan van kunt genieten. Niet alleen de huidige selecties, maar ook al tien jaar terug; Mihajlovic, Prosinecki, Stankovic, Hagi, Boban en Suker bijvoorbeeld.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Nu al leukere wedstrijd dan die wanvertoning van half 2.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vrije trap, dat wordt enkeltje baan-om-de-aarde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Joegoslavië als geheel was verschrikkelijk gevaarlijk. Ook nu zou dat een wereldnatie zijn op voetbalgebied. Maar ja, het is zo versplinterd dat nu bij elke afscheiding 1 of 2 erg goede voetballers spelen ipv de 14 of zo die ze er als geheel hadden kunnen hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Servië is een gevaarlijke outsider met spelers als Vidic, Stankovic en Pantelic.
Krasic
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Even een domme vraag.
Als je een bal via de scheidsrechter(die dus in de weg staat) over de achterlijn schiet, krijg je dan een corner of is het dan gewoon een doeltrap. (Scheids zal wel dood element zijn he? )
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doeltrap. Ref is inderdaad een dood element.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuke pot voetbal is dit. Veel snelheid, mogelijkheden, technisch vaardig.
Leukste tot nu toe, ze hebben de weg naar boven gevonden mensen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat heeft Ghana met Servische coaches trouwens? Dit is al de derde blijkbaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja wat hebben/hadden Australie en Zuid Korea met Nederlandse coaches.
Zoiets groeit denk ik gewoon. En als de 1 weg gaat zal die weg een andere naam uit zijn land influisteren of zo.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Geweldige vrije trap, leuk dat die Serven daar iig over nadenken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toch wel vrij bizar, de derde en de vierde keeper van Wigan tegen elkaar op een WK........ Die Servische vrije trappen waren inderdaad aardig. Een betje zoals het spelletjes afroepen bij basketbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat die landen gewoon geen betere keepers hebben he? Daar wordt volgens mij ook echt 0,0% in geïnvesteerd in Afrika. Al was de keeper van Nigeria meesterlijk goed. Maar dat leek zo'n dag dat alles lukte.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Krasic
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Toch wel vrij bizar, de derde en de vierde keeper van Wigan tegen elkaar op een WK........ Die Servische vrije trappen waren inderdaad aardig. Een betje zoals het spelletjes afroepen bij basketbal.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tsja, Engeland en keepers is al vaker lastig geweest. Mannen als Seaman en James hebben soms de meest mooie reddingen, maar maken ook nogal eens een foutje.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Leuk potje tot nu toe hoor. Sowieso veel beter dan die dramatische wedstrijd hiervoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat hele Noord-Afrikaanse voetbal mag van mij ook geweerd worden.
Op alle toernooien waar ik Egypte, Algerije, Marokko etc. zie spelen, zie ik niks leuks of aparts wat ze onderscheid. Saoedi Arabië speelde in de VS toen wel leuk voetbal, maar dat is dan ook het enige wat ik me kan herinneren. Ik kijk veel liever naar de midden en zuidelijke Afrikaanse landen. Keihard, soms beetje stuntelig, hier en daar gewoon leuk en gedurfd voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.