- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Haha, net Jeugdjournaal met die kleurloze Groenendijk.
Dat Groenendijk kleurloos is ben ik met je eens. Toch vind ik dat ie inhoudelijk niet zo slecht is. Zijn voorbereiding is ook vrij behoorlijk. Hij wist toch aardig wat te melden voor de wedstrijd over beide elftallen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is gewoon een versie van Youri alleen dan zonder uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Ik ben ansich wel blij met Groenendijk. Die gast praat net zo monotoom als die viezevelas en het valt me op dat ik me dan tijdens de wedstrijd minder irriteer aan die apparaten doordat de NOS me al in de stemming heeft gebracht.
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
Dat Groenendijk kleurloos is ben ik met je eens. Toch vind ik dat ie inhoudelijk niet zo slecht is. Zijn voorbereiding is ook vrij behoorlijk. Hij wist toch aardig wat te melden voor de wedstrijd over beide elftallen.
Ok, je hebt waarschijnlijk gelijk, maar dat monotome geluid gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit.
Sowieso vind ik de gastenkeuze bij VI Oranje en bij de NOS de eerste dagen teleurstellend. Maar wellicht hebben ze het slim gespreid door eerst de minder interessante gasten uit te nodigen en later de topgasten.
Het leek gisteren wel of RTL had bepaald dat Prem te gast MOEST zijn.
Hoe die man gisteren werd afgezaagd was een beetje triest, hoewel ik ook een bloedhekel aan hem heb.
Vi Oranje heeft nog niet het gevoel van Villa BvD, maar dat kan evt. nog veranderen als het NL elftal is begonnen.
Maar je mist sowieso wel een stukje sfeer omdat ze niet op locatie zitten in Zuid-Afrika.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb gister 10 minuten Studio Sportzomer geprobeerd. Heel suf en saai zeg.
VI Oranje was ook niet erg super gister dankzij die )@)#$*@ Prem. Maar normaal hebben ze wel leukere gasten. Er hangt bij die show een wat meer relexere sfeer. Niet alles over analyseren, gewoon lekker ouwehoeren over voetbal. Het is ook geen hogere wiskunde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee ik vind de setting van VI Oranje niet leuk zo.
Ze moeten geen mensen meer uitnodigen die niks met voetbal te maken hebben. Dan slaat het al snel over op politiek, muziek etc.
Ik wil bij een WK voetbal dat er over het voetbal wordt gesproken en de nieuwtjes over het toernooi. Ik kijk beiden, maar SS vind ik wel prettiger en krijg ik meer het gevoel dat ik naar een WK-programma zit te kijken.
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
VI Oranje was ook niet erg super gister dankzij die )@)#$*@ Prem. Maar normaal hebben ze wel leukere gasten.
Jan Smit en Ron Brandsteder... dat was wel erg SBS niveau.
En dan zit Jan van Halst gisteren voor nop aan de tafel door de nadrukkelijke aanwezigheid van Prem.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Eens met kappeuter. Geen van beide programma's heeft me erg kunnen bekoren. Krol en Waterreus kleurloos en Prem en Brandsteder wil ik het niet eens over hebben. Verder dat oeverloze Dat zeg ik er tussendoor. Ik vedenk ze er sowieso van dat bepaalde gasten er om contractuele redenen zitten. Zit Brandsteder bijvoorbeeld niet op een zijspoor bij RTL? Incestueuze en over commerciele toestand dat VI.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jan Smit en Ron Brandsteder... dat was wel erg SBS niveau.
En dan zit Jan van Halst gisteren voor nop aan de tafel door de nadrukkelijke aanwezigheid van Prem.
VI Oranje richt zich niet zo op serieus analyseren. Daarvoor heb je Derksen en Gijp al.
Jan Smit vond ik trouwens helemaal niet erg. Drankneus Brandsteder wel ja. Prem was het dieptepunt.
Maar ze hebben oa ook Jan van Halst. Dat is mijn favoriete analist. Leuke gast, goede analist en hij bezit humor. Zon gast moet vaker praten inderdaad.
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
Zondag te gast bij Vi Oranje:
# Marcel Brands
# Wouter Bos
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Kijk, dat vind ik nou wel leuk. Al mis ik straks de 1e uitzending van VI van vandaag denk ik. Bos zal er vanavond wel zitten?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat een ontzettend slechte wedstrijd is dit.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zo, ik ben maar even wat andere dingen gaan doen. Da's snel zo op dag 3, maar ohohoh wat vragen deze teams er om. Laten we hopen op een leuke slotfase dan maar (extreme wishful thinking)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik word weer misselijk van de toeters, dus dat houdt in dat ik de wedstrijd geen ruk aan vind. Dit hoort gewoon echt niet op een WK thuis, ook al hebben ze zich eerlijk geplaatst. Dat goede landen uit Europa en Zuid Amerika gewoon thuis moeten blijven om deze martelgang nu door zien te komen is triest.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1953 stemmen
Wat een laffe wedstrijd,ik ga de laatste 20 minuten wel op het schijthuis zitten. Gezien de Vietnamese loempia's en het gore Bavaria bier van gisteravond kon dat wel eens veel meer spektakel worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een laffe wedstrijd,ik ga de laatste 20 minuten wel op het schijthuis zitten. Gezien de Vietnamese loempia's en het gore Bavaria bier van gisteravond kon dat wel eens veel meer spektakel worden.
Succes en bedankt voor het delen van deze informatie. 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Zelfs met zo'n saaie wedstrijd blijven ze doortoeteren.
Wel gunstig voor mijn poule, ik had namelijk een gelijkspel opgeschreven.
Ghezzal 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik word weer misselijk van de toeters,
Er is hoop!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Chezzal doet een Lodeirootje?
Ga je de tussenstanden effe doortwitteren?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik word weer misselijk van de toeters, dus dat houdt in dat ik de wedstrijd geen ruk aan vind.
Wees blij dat de Turken niet mee doen dit WK dan. Dan had je na de wedstrijd ook nog eens toeterende Turken door de straten gehad 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Verslaggever was kennelijk ook in slaap gevallen, want iedereen behalve hijzelf wist dat dit zijn 2e gele kaart was. Wat een domme actie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Engelse keeper heeft zijn haar geblondeerd?
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
Haha, hilarisch die 'duik' van die keeper. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Chezzal doet een Lodeirootje?
Algerijnse keeper doet een Robert Greentje?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wordt nog een leuk WK als de helft van de doelpunten ontstaan doordat keepers die Jabulani verkeerd interpreteren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik geloof toch niet dat deze goal en de blunder van Green iets met de bal te maken hebben. Dit soort ballen moet iedere keeper uit de reserve zesde klasse ook gewoon pakken, zelfs al speel je met een strandbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spuuglelijke shirts ook aan beide kanten. Werkelijk alles is fout aan deze wedstrijd.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wordt nog een leuk WK als de helft van de doelpunten ontstaan doordat keepers die Jabulani verkeerd interpreteren.
Dat wordt nog lachen straks met Kingson...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.