- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Logisch, omdat ze nog niet in actie zijn geweest. Van de landen die in actie zijn geweest heeft Argentinië bewezen daar dicht tegen aan te zitten. Ik heb het over Spanje en Brazilië. Maar dat is logisch.
Ik zei dus ook TOT NU TOE. Ik weet ook wel dat er nog wat echte top-landen in actie komen, maar Frankrijk, Engeland, Uruguay als redelijke toppers vielen verschrikkelijk tegen, terwijl we daar van te voren ook best iets van verwachtten.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Ik heb niets gezien waarop ze het verdiende maar goed. Amper wat gecreeerd de tweede helft. Jozy was dichterbij dan Engeland.
Nee, terechte uitslag, al had de VS wel meer verdient wat mij betreft. Carragher
. Amerika wordt eerste in de poule.
VS kreeg één grote kans de tweede helft en leunde voor de rest achteruit. Engeland een stuk of 3-4 goede. Heskey bijvoorbeeld moet altijd scoren. En ja, de goal van de VS mag natuurlijk nooit vallen. Vandaar dat ik een 2-1 toch iets rechtvaardiger vond.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Green voorkomt feitelijk nog een nederlaag voor Engeland. Veel troost zal hem dit niet bieden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Dat kun je niet menen!
Heb Duitsland en Italie zo vaak een toernooi dramatisch zien beginnen en toch ver zien komen of winnen dat een slecht begin me niet veel zegt.
Bovendien was het met afstand de wedstrijd met het hoogste niveau tot nu toe. Ging genoeg fout maar zat tenminste tempo in. Schat deze ploegen dan ook beide redelijk hoog in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echte kansen heb ik niet gezien, op Heskey na. de rest waren grote mogelijkheden die niet goed uitgespeeld werden. Een land als Engeland moet imo toch wel dominanter zijn willen ze het echt verdienen. Al heb ik begrip voor je standpunt, waren wel de betere maar de VS hebben ook wel veel mindere spelers.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik krijg echt weer enorm de behoefte om Prem een klap voor zijn kop te geven. Wat een irritante zak hooi 
mikey
-
- 29049 berichten
- 5211 stemmen
Die prem kreeg die die vd Gijp wel even op de kast. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederlanders zijn gewoon extreem verwend.
1-0 winnen is bij ons niet genoeg zoals gaaaaaaaaaap Groenendijk ook al zei vanmiddag. Ik wil heel graag WK worden met verschrikkelijk voetbal en alleen maar 1-0 1-1 0-0. Zal er niet minder om schreeuwen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat zit je over Prem te zeuren in een voetbaltopic? 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat zit je over Prem te zeuren in een voetbaltopic?
Jij kijkt nu (en eerder vanavond) zeker geen VI Oranje...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ah, nee. Nog niet naar gekeken. Ik switch tot nu toe tussen de BBC, de Belg en de NOS...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat Studio Sportzomer(ik ga dat vanaf nu wel afkorten met SS mensen) vanavond wel weer leuker is.
Je hebt in ieder geval al een mooi hakje van een olifant gemist A&L1 
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Dat geleuter over belabberde wedstrijden .. "als je maar wint".
Beter met geweldig voetbal ver komen en desnoods stranden in de halve finale dan met 0-0-etjes en 1-0 wereldkampioen worden.
Zeg nou eerlijk... hoevaak hebben jullie de 3-0 en 4-1 wedstrijden van het EK teruggekeken? Niemand praat toch meer over die finalewedstrijd (Spanje... tegen wie ook al weer?) maar iedereen kent de klassiekers van Nederland tegen Italië en Frankrijk. Heb er nog plezier van als ik weer eens youtube op die wedstrijden.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Ah, nee. Nog niet naar gekeken. Ik switch tot nu toe tussen de BBC, de Belg en de NOS...
ARD met Günther Netzer... altijd prettig en neutraal. (tenzij Duitsland speelt)
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Beter met geweldig voetbal ver komen en desnoods stranden in de halve finale dan met 0-0-etjes en 1-0 wereldkampioen worden.
Zeg nou eerlijk... hoevaak hebben jullie de 3-0 en 4-1 wedstrijden van het EK teruggekeken? Niemand praat toch meer over die finalewedstrijd (Spanje... tegen wie ook al weer?) maar iedereen kent de klassiekers van Nederland tegen Italië en Frankrijk. Heb er nog plezier van als ik weer eens youtube op die wedstrijden.

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mja, de sublieme pass van Xaxi in de finale zal ik niet snel meer vergeten hoor... Evenals het moment dat Schweini met de bal aan de voet komt kijken of een Spanjaard wel echt geblesseerd is. Legendarisch. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou hoop dat je dat niet meent Stephan, want liever een halve finale halen met mooie uitslagen dan eindelijk een keer WK worden met kutspel en 1-nulletjes vind ik rijp voor het Pieterbaan-centrum. WK is voor de eeuwigheid. Alles wat minder is. is helemaal niks waard, alleen maar verzekerde nachtmerries waar je zwetend en schreeuwend uit wakker wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Het gaat om resultaat, dat is alles wat telt. Maar dit is het bekrompen beeld wat veel Nederlanders hebben. Ook de reden dat het vaak niets word denk ik. Het moet allemaal mooi, met aanvallend spel en veel doelpunten. Daar begrijp ik niks van.
Ik kijk het EK van twee jaar geleden nog steeds, puur door de resultaten. Een toernooi waar je zegeviert blijft altijd een speciaal plek in je hart hebben, met mooi voetbal ten onder gaat niet. Tenminste de echte voetbal supporters. Dat het anders ligt bij die casual teletekst voetbalfans is allang duidelijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
. Het gaat om resultaat, dat is alles wat telt. Maar dit is het bekrompen beeld wat veel Nederlanders hebben. Ook de reden dat het vaak niets word denk ik. Het moet allemaal mooi, met aanvallend spel en veel doelpunten. Daar begrijp ik niks van.
Ik kijk het EK van twee jaar geleden nog steeds, puur door de resultaten. Een toernooi waar je zegeviert blijft altijd een speciaal plek in je hart hebben, met mooi voetbal ten onder gaat niet. Tenminste de echte voetbal supporters. Dat het anders ligt bij die casual teletekst voetbalfans is allang duidelijk.

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
In 1988 speelden we de helft van de tijd hondsberoerd en in 1992 speelden we drie fantastische wedstrijden. Maar niemand denkt nog aan dat laatste terug...
mikey
-
- 29049 berichten
- 5211 stemmen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Lijkt me trouwens dat een echte voetballiefhebber eerder van mooi voetbal houdt dan van resultaatvoetbal...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die tegenstelling bestaat helemaal niet. Als je mooi voetbal speelt komen de resultaten vanzelf.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat een kul ja, ik geniet nog steeds met volle teugen van de wedstrijden tegen Italië en Frankrijk twee jaar terug en zal dat toernooi ook nooit vergeten. Ondanks dat we er snel uit lagen. Hoewel ik het er wel mee eens bent dat het me geen flikker boeit hoe we winnen, áls we maar winnen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Inderdaad, en vernam een tijd terug dat ie ook helemaal niks van 'm vernomen heeft. Erg schandalig, en hij is een held. Net als Howard trouwens.
Verbaast me niks. Schopmachine zonder scrupules.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Lijkt me trouwens dat een echte voetballiefhebber eerder van mooi voetbal houdt dan van resultaatvoetbal...
Precies. Voetbal is pas leuk als er mooi gespeeld wordt. Ik lig er geen seconde wakker van dat we met slecht spel nooit wereldkampioen zijn geworden. Ik vind het wel jammer dat we met mooi spel nooit een WK-finale gewonnen hebben. Overigens was die van '74 helemaal niet zo mooi. Daar speelden we na 1 minuut al resultaat voetbal "and look what happened".
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het gaat om het resultaat. Dat is het enige dat telt.
mikey
-
- 29049 berichten
- 5211 stemmen
Dan kan je net zo goed de aandelenpagina van de telegraaf gaan lezen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onzin. Bovendien is verdedigen ook een kunst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.