- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dit heeft in ieder geval niks met de bal te maken, hij 'gaat' gewoon totaal verkeerd naar de bal.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb getwijfeld over Engeland als kandidaat voor de wereldtitel. Nu niet meer. Dat moge duidelijk zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wie weet komt mijn 2-2 voorspelling nog uit 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mijn god laat die keeper morgen voor straf het hele 'keeperstechniek' boekje overschrijven. Dat was al de tweede keer dat hij als een kluns die bal opraapte.
Les 1: altijd het lichaam achter de bal.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Les 1 voor Fabio Capello: Gewoon je beste keeper opstellen. Dat deze al 39 jaar is maakt niets uit. Ik ben heel blij dat deze ooit succesvolle trainer van het gehate Milan niet naar Inter komt.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Amerika mist de individuele klasse, maar speelt een stuk tactischer en meer "geordend" dan Engeland. Die gaan gewoon winnen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jammer van die flapdrol Green.. hoop dat we nog wat van Rooney te zien krijgen in de 2e helft, volkomen onzichtbaar tot nu toe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amerika mist de individuele klasse, maar speelt een stuk tactischer en meer "geordend" dan Engeland. Die gaan gewoon winnen.
Niet veel, maar Altidore en vooral Donovan hebben best veel individuele klasse. Gewoon een goed uitgebalanceerd team, goede mentaliteit, veel talent. Al mis je wel een echte wereldspeler maar met één collectief komen ze er ook wel.
jammer voor green, wat gaat hij door de grond. Nu nog hopen dat Capello hem wel laat staan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hij was betrokken bij het doelpunt van Steven Gerrard. Verder onzichtbaar inderdaad.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heb een quote over Pi-Air toegevoegd, zijn bravoure mag ik ook wel. Zonder Pi-Air (waar Bertje regelmatig mee botste) was wrang genoeg Van Marwijk ook nooit bondscoach geworden.
Beetje vergezocht. Ze kiezen Bert echt niet alleen als BC omdat hij via de vrije trappen van Pierre een beker won.
Je snapt mijn punt niet. Zonder Pi-Air was Bertje nooit bij Borussia Dortmund beland en trainde hij nu waarschijnlijk een of andere subtopper.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, inderdaad. Vooral niet als je weet hoe hij al werd neergesabeld door de pers. Dit wordt nog erger morgen maar Capello kan het niet maken hem te wisselen. Dan breekt hij compleet.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, erg triest voor die jongen. Zonder fatsoenlijke keeper wordt Engeland dus sowieso geen wereldkampioen (niet dat ik dat ueberhaupt al had verwacht).
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
De alternatieven zijn trouwens niet echt beter..
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Cut eerste helft gemist, ik ga nu kijken. Engeland doet het blijkbaar erg matig?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ja, erg triest voor die jongen. Zonder fatsoenlijke keeper wordt Engeland dus sowieso geen wereldkampioen (niet dat ik dat ueberhaupt al had verwacht).
Ook zoals ze tot nog toe spelen geeft me volstrekt niet de indruk dat ze ver gaan komen, los van de keeper.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Engeland wordt gewoon wereldkampioen. Ook met deze keeper.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Simonvinkie
Mwah degelijk. Maar alles behalve geweldig, alleen een blunder van de keeper gooide roet in het eten voor Engeland.
Dit Engeland wordt niks, dat zie ik nu al. Alleen het middenveld is titelkandidaat niveau, alleen Terry vanachter, voor de rest matig defensief, slechte keepers en als je Heskey meeneemt als aanvaller zegt dat genoeg over de kwaliteit van voren.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Fabio Capello heeft gelukkig niet gedaan waar ik bang voor was. Hij heeft in elk geval nog enig inlevingsvermogen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mja, Engeland kan best de kwartfinales halen. Maar spelers als Heskey, Johnson en de keeper (David James is ook geen topper...) zijn toch niet goed genoeg eigenlijk. En dan missen ze ook nog Barry, wat wel een prima speler is.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Met zon keeper en met zon non voetballer als Heskey voorin? Ik hoop dat Engeland ver komt, leuke sfeer altijd om die ploeg, maar ze worden never kampioen.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Over Heskey hebben jullie gelijk inderdaad. Hij miste net weer een grote kans
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Heskey is een drama inderdaad.. gelukkig laat Rooney nu eens wat zien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En Milner is ook geen topper.
Maar Milner is normalitair geen basisspeler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.