- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een neanderthalers. Carragher, Gerrard
. Carragher had er wel af gemogen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er hangt wel een doelpunt in de lucht, maar echt zo'n wedstrijd dat dat aan beide kanten kan vallen. Engeland schrik ik echt van qua niveau.
USA speelt gewoon zoals ik van ze verwacht had.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Engeland valt me ook nog tegen, maar goed, het is nog maar de eerste wedstrijd en USA is wellicht de lastigste tegenstander in deze poule.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Engeland zal erg veel moeten gaan sleutelen willen ze überhaupt een kwartfinale spelen.. dit is echt te pover.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat ze Sheringham moeten gaan inzetten. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Engeland wordt morgen afgemaakt door de pers als het zo blijft of erger. Ik zie het dan ook niet meer goed komen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat ze Sheringham moeten gaan inzetten.
Haha zoals het commentaar van Jack van Gelder bij Bergkamp 1998 legendarisch is, zo is het commentaar als Sheringham de 1-1 tegen Bayern maakt in 1999 ook legendarisch.
Sheeeeeeeringham! 
You can feel it. This is their year!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook wel opmerkelijk dat de ene verslaggever Donovan de beste vindt van USA en de andere hem zwak vindt. Ook niet echt een touw aan vast te knopen. Ik vind dat wel een nuttige speler in ieder geval.
Het lijkt een beetje Engeland tegen Donovan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nu heeft Engeland ook wel de naam dat ze een WK altijd beroerd beginnen en pas op stoom komen bij de KO fases, maar toch..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederland had het er ook niet makkelijk mee in het oefenpotje waar de Jong een beetje uitschoot 
Gewoon moeilijk te bespelen die Amerikanen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Taaie ploeg inderdaad.. maar leuk om naar te kijken is ook anders.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Yup, ze wonnen ook van Spanje bv.
En ik geloof 0-0 tegen Nederland...
Landon Donovan heeft op zijn 28ste trouwens al dik 120 interlands gespeeld. Indrukwekkend!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meter geen buitenspel, maar ja wie let daar tegenwoordig op? 
mikey
-
- 29049 berichten
- 5211 stemmen
LEuke wedstrijd hoor, veel spanning en leuke acties.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je zult die keeper maar zijn nu. Kan je nog de poule gaan kosten ook.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mooie, WK-waardige wedstrijd. Emotioneel hoogtepunt was het invallen van Stuart Holden, één van de vele slachtoffers van de Slachter van de Bijlmer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Was een amusant duel en mooi dat de USA een punt pakken 
Houdt die groep ook een beetje spannend.
Edit: Prem 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ja, ja! geweldige wedstrijd, vooral qua inzet en de Amerikanen krijgen loon naar werken. Goede uitslag, alleen jammer van die bal van Jozy. Landon was ook nog niet eens in de vorm die hij normaal heeft, als ie dat krijgt dan kan deze Amerikanen nog wel voor een enorme verrassing gaan zorgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die avond-wedstrijden hebben toch altijd al wat extra sfeer vind ik.
De pot van van gisteravond daar gelaten dan he.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie, WK-waardige wedstrijd. Emotioneel hoogtepunt was het invallen van Stuart Holden, één van de vele slachtoffers van de Slachter van de Bijlmer.
Inderdaad, en vernam een tijd terug dat ie ook helemaal niks van 'm vernomen heeft. Erg schandalig, en hij is een held. Net als Howard trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Amerika heeft nu al voordeel op Slovenie en Algerije. Amerika wordt natuurlijk 2e in die groep.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Bwa, Engeland verdiende de zege toch wel. Beetje jammer, maar de VS is zoals verwacht een erg stugge ploeg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Er valt in ieder geval nog geen enkele topfavoriet tot nu toe aan te wijzen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Leuke pot en een dure blunder van die Engelse keeper.
De VS hebben trouwens geen onaardig team, maar de Engelsen vielen me toch wat tegen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4812 stemmen
Spanje gaat overweldigen in de eerste ronde, let maar op. Maar ik zie ze toch voor de finale nog sneuvelen. Al hoop ik van niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb niets gezien waarop ze het verdiende maar goed. Amper wat gecreeerd de tweede helft. Jozy was dichterbij dan Engeland.
Nee, terechte uitslag, al had de VS wel meer verdient wat mij betreft. Carragher
. Amerika wordt eerste in de poule.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Logisch, omdat ze nog niet in actie zijn geweest. Van de landen die in actie zijn geweest heeft Argentinië bewezen daar dicht tegen aan te zitten. Ik heb het over Spanje en Brazilië. Maar dat is logisch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij deze pot geen enkele keer geërgerd aan de vuvuzela's trouwens.
Werd ook wel aardig overheen geschreeuwd en gezongen.
Maar misschien begin ik er al aan te wennen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij deze pot geen enkele keer geërgerd aan de vuvuzela's trouwens.
Werd ook wel aardig overheen geschreeuwd en gezongen.
Maar misschien begin ik er al aan te wennen.
Dat komt omdat de verkoop in Amerika heel erg groot was waardoor er veel minder kaarten vrijkwamen voor Zuid-Afrikanen. Of het gaat wennen? Ik vind het zelfs sfeerverhogend, maar had er vorig jaar bij de confed ook moeite mee. Het gaat wennen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.