- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Capello kijkt ook altijd of ie nodig moet poepen zeg... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind zijn keus om de Boer en Cocu als assistenten te nemen nog wel steeds erg goed. Beiden halve finale gehaald op een WK en staan ook boven de groep ipv er alleen maar tussen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat vind ik wel meevallen, maar het gaat me nog meer om zijn algemene houding. Zoals gememoreerd in dat stukje van Herman.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met name God Save the Queen bezorgt mij kippenvel.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hoe krijgt zon matige speler als Heskey het toch al heel veel jaren voor elkaar dat ie in de basis van Engeland mag spelen zeg...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat vraag ik me ook af. Onbegrijpelijk.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gerrard, 1-0.
Das snel. Jammer voor de wedstrijd dat USA al achter staat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
4 jaar lang 0 titels en 0 bekers bedoel je? Bij Dortmund ook niks gepresteerd. Een hele gewone, doorsnee, nikszeggende trainer.
Voorlopig is hij wel de Bondscoach met de beste stats. Nog een maandje en iedereen draagt 'm op handen. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Voorlopig is hij wel de Bondscoach met de beste stats. Nog een maandje en iedereen draagt 'm op handen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik heb dit keer heel veel vertrouwen in Oranje, en dat is vrij uniek. Ik zie ons de finale halen en misschien wel winnen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Maar je sluit je ogen toch niet voor het feit dat Spanje en Brazilië sterker zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Das ook niet meer dan normaal. Ik inspireer mensen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar je sluit je ogen toch niet voor het feit dat Spanje en Brazilië sterker zijn.
Wordt weer eens tijd dat we van Brazlië winnen en in een finale (Spanje) kan alles gebeuren....
Bovendien verloopt niet alles volgens de verwachting....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Met het land Amerika is er genoeg mis NW.
Maar deze voetbalploeg vind ik ook altijd symphatiek.
De vaderlandsliefde die Amerikanen kennen vind ik wel altijd mooi.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Waar is het bericht van Naomi gebleven?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie mijn tekst niet eens staan
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Stond er net wel. Niet zelf ge-edit?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik was 'm net aan het quoten en toen was die plots weg. Maar we zullen inderdaad eerst van Denemarken moeten winnen, Maandag is daartoe de eerste kans. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik was 'm net aan het quoten en toen was die plots weg. Maar we zullen inderdaad eerst van Denemarken moeten winnen, Maandag is daartoe de eerste kans.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor 1-0 is genoeg. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer van Team USA dat ze al snel achter kwamen. Wat een prachtland is dit toch. Het land zelf, de mensen, de mentaliteit. Bij het volkslied kippenvel, allemaal uit volle borst meezingen en met het hand op het hart, werkelijk prachtig. Dit is een land waar ik jaloers ben dat ik er geen deel van uitmaak. Kom op Landon, en zet Edson Buddle erin Mister Bradley.
Nu hopen dat Team USA nog wat kunnen doen tegen die Engelse neanderthalers. Ik heb totaal niets met dit land en de spelers.
@ Reinbo:
Gaat wel goed komen maar one game at a time. Nederland hoeft voor niemand bang te zijn.
@ A&L:
Het kapitalistische misschien maar zo diep op de materie wil ik niet ingaan
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met het land Amerika is er genoeg mis NW.
Maar deze voetbalploeg vind ik ook altijd symphatiek.
De vaderlandsliefde die Amerikanen kennen vind ik wel altijd mooi.
Ik heb juist het tegenovergestelde, prachtig land, waar ook veel goeds vandaan komt, maar juist die overdreven trots en vaderlandsliefde vind ik eng.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.