- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Op 1 of andere manier krijg ik steeds meer sympathie voor onze Diego. Waarom, ik heb geen idee, maar op 1 of andere manier vind ik hem anders dan bijvoorbeeld tijdens de kwalificatiereeks.
Hoewel ik het nog wel moet zien als ze een potje verliezen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou over een half uur de eerste wedstrijd die een verrassende uitslag zal kennen. Verwacht dat USA niet zal verliezen en misschien wel wint.....
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Post Otherfool hier trouwens nog? Deze week staat in HP/De Tijd een artikel over Van Marwijk dat van zijn hand had kunnen zijn. 
Citaatje, over zijn houding aan de vooravond van SC Freiburg - Feyenoord destijds:
"Feyenoord verdedigt een 1-0 voorsprong en Freiburg bungelt op dat moment ergens onderaan de Duitse Bundesliga. Je zou zeggen: alle reden om met vertrouwen naar de returnwedstrijd toe te leven. Maar dan kom jij in beeld, in een van de sportjournaals voorafgaand aan de wedstrijd, omgeving door de even fameuze als indrukwekkende thuishaven van deze provincieclub (het Dreisam Stadion).
En ja hoor, je begint een lofzang op de 'verraderlijke Duitsers' die je - o jee - natuurlijk 'niet moet onderschatten' en derhalve nog een zware kluif gaan worden. Ik, Feyenoordsupporter vanaf mijn eerste speen, krijg op dat moment een vreemd gevoel in de onderbuik. Het fragment staat in mijn geheugen gegrift: hoe jij de roemrijke club Feyenoord - waar je dan nota bene in dienst bent - bijna welbewust staat te kleineren, hoe jij je pontificaal staat in te dekken tegen een matige ploeg vol dravers en beperkte schuivers in de breedte. Je zegt aan de vooravond van die confrontatie met Freiburg nog net niet dat Feyenoord beter onverrichter zake huiswaarts kan keren, maar veel scheelt het niet."
Er wordt een vergelijking getrokken met Pierre van Hooydonck, die in hetzelfde sportjournaal een heel andere houding etaleert:
"Hij toont plichtmatig respect aan SC Freiburg, zoals het hoort, maar zegt dan eenvoudigweg wat gezegd moet worden: "Wij zijn Feyenoord. Wij moeten hier de volgende ronde halen"".
Ik moet zeggen dat die voortdurende norsheid me ook wel een beetje tegen gaat staan als ik die persconferenties zo zie... Krijg niet erg de indruk dat die man er lol in heeft.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Op 1 of andere manier krijg ik steeds meer sympathie voor onze Diego. Waarom, ik heb geen idee, maar op 1 of andere manier vind ik hem anders dan bijvoorbeeld tijdens de kwalificatiereeks.
Hoewel ik het nog wel moet zien als ze een potje verliezen.
Het is wel een flamboyante figuur, ik vind hem ook wel leuk (al is het vast een malloot in het echt).
En hij is tot nu de enige die een bal van buiten de 16 meter het goal in heeft gekregen, ik heb bij de wedstrijden zelf nog geen fatsoenlijke vrije trap gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Citaatje, over zijn houding aan de vooravond van SC Freiburg - Feyenoord destijds:
"Feyenoord verdedigt een 1-0 voorsprong en Freiburg bungelt op dat moment ergens onderaan de Duitse Bundesliga. Je zou zeggen: alle reden om met vertrouwen naar de returnwedstrijd toe te leven. Maar dan kom jij in beeld, in een van de sportjournaals voorafgaand aan de wedstrijd, omgeving door de even fameuze als indrukwekkend thuishaven van deze provincieclub (het Dreisam Stadion).
En ja hoor, je begint een lofzang op de 'verraderlijke Duitsers' die je - o jee - natuurlijk 'niet moet onderschatten' en derhalve nog een zware kluif gaan worden. Ik, Feyenoordsupporter vanaf mijn eerste speen, krijg op dat moment een vreemd gevoel in de onderbuik. Het fragment staat in mijn geheugen gegrift: hoe jij de roemrijke club Feyenoord - waar je dan nota bene in dienst bent - bijna welbewust staat te kleineren, hoe jij je pontificaal staat in te dekken tegen een matige ploeg vol dravers en beperkte schuivers in de breedte. Je zegt aan de vooravond van die confrontatie met Freiburg nog net niet dat Feyenoord beter onverrichter zake huiswaarts kan keren, maar veel scheelt het niet."
Ik moet zeggen dat die voortdurende norsheid me ook wel een beetje tegen gaat staan als ik die persconferenties zo zie... Krijg niet erg de indruk dat die man er lol in heeft.
Ach, die cup wonnen ze toen wel..... Liever zo dan van te voren hoog van de toren blazen en dan de deksel op de neus krijgen (zoals het meestal gaat). Laat Bert maar lekker de boel met z'n benen op de grond houden. Geen woorden maar daden zal ik maar zeggen. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bertje mag inderdaad wel eens wat meer lachen. Het is wel een grijze duif. Gelukkig doet hij het goed, dus dan heeft hij wel recht van spreken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, hij paste perfect bij Feyenoord vind ik. En bij Borussia ook trouwens, waar ie ook ernstig populair was.
Kein keloel, fusball spielen!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Heb een quote over Pi-Air toegevoegd, zijn bravoure mag ik ook wel. Zonder Pi-Air (waar Bertje regelmatig mee botste) was wrang genoeg Van Marwijk ook nooit bondscoach geworden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Heb een quote over Pi-Air toegevoegd, zijn bravoure mag ik ook wel. Zonder Pi-Air (waar Bertje regelmatig mee botste) was wrang genoeg Van Marwijk ook nooit bondscoach geworden.
Beetje vergezocht. Ze kiezen Bert echt niet alleen als BC omdat hij via de vrije trappen van Pierre een beker won.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beetje irri om nu die Wetzel bij Studio Sportzomer te zien. Ook al bij VI Oranje.
Lekker overal wat duizendjes meepakken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Argentinië begint voorzichtig, maar die komen heus wel wat rondes verder, op basis van spelersmateriaal alléén al! Maar ze maakten het zichzelf wel moeilijk tegen Nigeria.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Beetje irri om nu die Wetzel bij Studio Sportzomer te zien. Ook al bij VI Oranje.
Nee Youri Mulder. 
Ik heb altijd het idee dat hij zomaar iets roept, zonder eerst na te denken. Net zat hij zich weer hard op af te vragen of Lampard, Terry en Gerard wel absolute top waren.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Denk niet dat de gasten er geld voor krijgen hoor. Behalve zij die een maand mee naar Afrika zijn als officiele analisten.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Beetje vergezocht. Ze kiezen Bert echt niet alleen als BC omdat hij via de vrije trappen van Pierre een beker won.
Hmm, ik zou niet weten op basis waarvan hij nog meer is gekozen
We hebben toch echt wel aansprekender trainers uit Nederland rondlopen..
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
- Jarenlange ervaring als coach
- Rustig type
- Tactisch onderlegd
- Ligt goed in de media
Er zijn vast meer redenen. Hij ook niet mijn favoriete coach, maar ik heb er ook geen moeite mee dat hij de baas is. Na 2012 hoop ik nog eens op Louis bij Oranje 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als je vraagt wie de beste speler van de wereld ooit is, dan is het altijd: Pele, Maradonna, Cruiff. Soms zelfs Messi. Maar ik vind de beste speler ooit echt Zinedine Zidane. Wat een geweldenaar. Echt wel beter dan Messi ooit zal worden. Omdat Zidane niet alleen technisch en tactisch de beste speler is die ik ooit heb zien spelen, maar ook omdat hij in tegenstelling tot Messi, wel een echte leider was. En hij heeft Frankrijk Europees en Wereldkampioen gemaakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Denk niet dat de gasten er geld voor krijgen hoor. Behalve zij die een maand mee naar Afrika zijn als officiele analisten.
Weet vrij zeker van wel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Velen zijn zijn fantastische prestaties met Fortuna Sittard in de tijd dat Bommeltje nog 17 jaar was, vergeten. Ook in le Kuip heeft het natuurlijk gewoon prima gedaan en in Dortmund eigenlijk ook.
Alleen laatste periode met Feyenoord was mwoahmwoah.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Keep dreamin......
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou, dan betalen ze een hoop geld voor een pak cliche's. Vind maar weinig NOS gasten interessant.
Al moet VI ook op gaan passen na kneuzen als Ron Brandsteder en Prem 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Post Otherfool hier trouwens nog?
Er loopt hier ergens een user rond die het me eigenlijk wil verbieden, maar dat is er nog niet doorgekomen.
Inderdaad exact mijn continue ergernis over Grijs Muisje. Hij heeft er geen zin in, is altijd bang en gaat nooit eens van eigen kracht uit.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik! 
Ownee, het was toch iemand anders 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ook in le Kuip heeft het natuurlijk gewoon prima gedaan en in Dortmund eigenlijk ook.
4 jaar lang 0 titels en 0 bekers bedoel je? Bij Dortmund ook niks gepresteerd. Een hele gewone, doorsnee, nikszeggende trainer.
Over welke user heb je het?
Hij heeft een aan de bondscoach gelijkende voornaam 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bij Dortmund trof hij een failliete club. Hij heeft met veel jeugd inbrengen toch behoorlijk gepresteerd. Zijn Feyenoord tijdperken 2x vond ik niet echt denderend. Ook al heb je een competitie met Ajax en PSV, 1x een UC en 1x de beker is wel karig in 5 seizoenen Feyenoord.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan heb je het dus niet over Ajax&Litmanen1?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
4 jaar lang 0 titels en 0 bekers bedoel je? Bij Dortmund ook niks gepresteerd. Een hele gewone, doorsnee, nikszeggende trainer.
Ik heb het over zijn Europacup.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb het over zijn Europacup.
Tja, een paar mooie vrije trappen. Een fluke wmb.
Nee Youri Mulder. 
Ik heb altijd het idee dat hij zomaar iets roept, zonder eerst na te denken. Net zat hij zich weer hard op af te vragen of Lampard, Terry en Gerard wel absolute top waren.
Daar moest ik ook erg hard om lachen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dan heb je het dus niet over Ajax&Litmanen1?
Nee 
Ene Bart nogwat.
Oe, de volksliederen van Engeland en de USA.
Kippevel zo mooi zijn beide, zeker Engeland!
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
en gaat nooit eens van eigen kracht uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.