- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
ahhahaha ik denk Frank Demouche. Heerlijk kind 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond de quote Luis Suarez, want hij is van Ajax!
een stuk verstandiger 
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Prem is niet intelligent. Hij praat over alles.
Prem is vreselijk vervelend.
Mja, sorry ik schat hem wat hoger in dan jullie.
.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Prem is niet intelligent. Hij praat over alles.
Prem is vreselijk vervelend.
Idd, vreselijk figuur. Hopelijk verhuist ie snel terug naar Suriname om zich daar met politiek bezig te houden, dan zijn wij van hem af. Irriteer me kapot aan die gast.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Torres zegt dat vrouwtje en haar vriend denkt ach ik blijf maar stil, want heb toch niks in te brengen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Zo, weer 2 WK-potjes verder. En wat hebben die ons geleerd? Dat er erg weinig tempo in zat.
Griekenland was echt dramatisch. Dat die maar snel naar hun geteisterde land terugkeren, hebben hier niet veel te zoeken. Zuid-Koreaantjes waren technisch de meerdere, bij vlagen vlot combinatiespel, verdiende overwinning dus.
Argentinië - Nigeria was een beetje een vreemd schouwspel. Bedroevend laag tempo ('t is daar toch geen 35°C??), wat flitsen van Messi (die echt wel het verschil kan maken), aantal missers van Higuain maar vooral een sterke Nigeriaanse doelman. Score kon best hoger mits wat meer scherpte bij beide teams (maar vooral toch bij Argentinië). In mijn uitgekiende WK-voorspelling speelt én wint Argentinië de finale, maar dan gaan ze toch uit een ander vaatje moeten tappen.
Op naar Engeland - VS. Wedden dat daar wèl meer tempo in zal zitten?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Prem echt geweldig eigenlijk. Ben ik de enige?
Edit: zie dat Kos dat ook vindt. Inderdaad een inteligente man.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind Prem echt geweldig eigenlijk. Ben ik de enige?
met kos samen dus
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mja, sorry ik schat hem wat hoger in dan jullie.
.
Dat mag jij. Wel knap overigens dat je kan vergelijken aangezien je ons niet kent. Of je moet het baseren over wat meningen over films en sport.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Kos schat hem wat hoger in dan dat jullie hem inschatten (staat er).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ow, zo.
Ja, je kan kos'' opmerking op 2 manieren opvatten.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Ja, maar die van mij is de jusite manier.
Toch?
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Als je vraagt wie de beste speler van de wereld ooit is, dan is het altijd: Pele, Maradonna, Cruiff. Soms zelfs Messi. Maar ik vind de beste speler ooit echt Zinedine Zidane. Wat een geweldenaar. Echt wel beter dan Messi ooit zal worden. Omdat Zidane niet alleen technisch en tactisch de beste speler is die ik ooit heb zien spelen, maar ook omdat hij in tegenstelling tot Messi, wel een echte leider was. En hij heeft Frankrijk Europees en Wereldkampioen gemaakt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En Derksen eruit praten is sowieso geen opgave.
Als Derksen in het nauw komt of een goed argument tegen krijgt gooit hij er een grap tegenaan en probeert de discussie dan weer in zijn voordeel te beslechten. Maar ik vind Derksen Genee en Gijpie gewoon toffe gasten.
van Halst luister ik ook altijd graag naar. Als Prem niet zo snel en lang en schreeuwerig het woord zou nemen, zou ik ook naar hem luisteren. Nu hoor ik alleen maar het geluid van een vuvuzela als hij begint.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Als je vraagt wie de beste speler van de wereld ooit is, dan is het altijd: Pele, Maradonna, Cruiff. Soms zelfs Messi. Maar ik vind de beste speler ooit echt Zinedine Zidane. Wat een geweldenaar. Echt wel beter dan Messi ooit zal worden. Omdat Zidane niet alleen technisch en tactisch de beste speler is die ik ooit heb zien spelen, maar ook omdat hij in tegenstelling tot Messi, wel een echte leider was. En hij heeft Frankrijk Europees en Wereldkampioen gemaakt.
Ik vind Zidane ook echt weergaloos. Besliste bijna persoonlijk toernooien als WK 98, EK 2000 en de CL van 2003.
Ik was ook een gigantisch fan van hem. In die tijd keek ik Real ook graag, alleen al voor hem. Wat een held!
En wie de beste ooit is...ik denk dat voetbal per decennium veranderd. De Pele van 1950 zou in het voetbal van de jaren 90 denk ik niet meekunnen. Denk ik he....je weet het nooit.
Ieder geval vind ik Messi momenteel wel de beste speler.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Prem is intelligent, scherp en grappig bovendien.
Argentinië beste team tot dusverre. Heeft niet op 100% gespeeld maar wel 10 open kansen gekregen tegen een verdedigende tegenstander. Niet verkeerd.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Ik vind hem echt ook een geweldenaar, maar bij Barca speelt ie met 10 andere geweldenaars. En dan krijgt hij de bal zodat hij er wat geniaals mee kan doen. Maar bij Argentinie moet hij erom vragen en dat durft ie niet. Dan kijk ik liever naar de spelers die de lijnen uitzetten zoals Gerard en Sneijder, maar vooral Iniesta en Xavi. Xavi vind ik misschien wel de beste ter wereld.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Prem is intelligent, scherp en grappig bovendien.
Argentinië beste team tot dusverre. Heeft niet op 100% gespeeld maar wel 10 open kansen gekregen tegen een verdedigende tegenstander. Niet verkeerd.
Van jou hadden we denk ik ook niet anders verwacht dan dat je Prem wel zou kunnen waarderen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als team tot nu toe vind ik Zuid-Korea het beste staan.
Argentinië tegen een moeilijke tegenstander veel sterker, maar ik zie geen team en dat vind ik toch jammer. Maradona deed ook altijd alles zelf en kon dat ook geweldig, maar het is jammer dat hij nu alles op Messi gooit, maar het team daar toch net iets anders over lijkt te denken.
Argentinie wordt geen WK op deze manier.
Griekenland en Uruguay tot nu toe de zwakste landen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goede keus van Borst voor de Big 5, al denken sommigen nog steeds dat Suarez het naar behoren deed gister. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij deed het niet slechter dan de andere 21 spelers op het veld gisteren zullen we maar zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Anelka was gister toch wel het dieptepunt. Wat een blind paard zeg. Overspelen? Nee joh, niet nodig.
Frankrijk gaat weer onderuit door het arrogante.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Hij deed het niet slechter dan de andere 21 spelers op het veld gisteren zullen we maar zeggen.
Hou toch op. Als je naar Diego Forlan keek en dan naar Suarez dan kreeg je bijna tranen in je ogen, zelfs als je hem niet mag. Wat een verschil en daar wil Ajax 40 miljoen voor hebben? In nog geen 40 jaar. En dan ziet ie ws volgend jaar ofzo zelf wel in dat het niet wat wordt om bij de absolute top te komen en gaat ie lekker naar Tottenham, Man City, Everton, Athletico Madrid of Sevilla. Ook niet verkeerd lijkt me en meer op zijn nivo. Misschien zit die jongen al wel te lang bij Ajax. Hij is de NL competitie al minimaal 1 jaar ontgroeid en had eerder de stap naar de subtop van de toplanden moeten maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Suarez was gisteren verschrikkelijk net als Forlan gisteren verschrikkelijk was. Rampzalig slechte pot van beide kanten. Dus snap je reactie niet helemaal. Forlan is beter dan Suarez ja. Maar Suarez moet gewoon nu de kans krijgen om bij een topclub zich ook verder te ontwikkelen en dan wordt hij beter dan Forlan uiteindelijk denk ik.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Forlan was de beste speler van het veld. Tig keer beter dan Suarez..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze waren gisteren allemaal erg slecht, maar als je dan ook nog eens wordt uitverkoren om gewisseld te worden, maak je gewoon geen goede beurt. Punt!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer dat Frankrijk geen trainer mocht wisselen.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Jammer dat Frankrijk geen trainer mocht wisselen.
Ja net als Argentinie, al vind ik Maradonna wel voor grappige televisie zorgen itt tot die oetlul van een sterrendeskundige.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Was dit topic even zat, maar toch maar weer even inloggen voor het WK. 
In de eerste vier wedstrijden nog geen echt topteam gezien: Argentinië heeft een fantastisch stel spelers, maar het is nog een beetje los zand. Verder kan Veron het allemaal niet meer belopen, onvoorstelbaar dat daar niet bv. Cambiasso staat... Wel genoten van de Afrikaanse keepers, de baard van Diego, de Zuidkoreaanse werklust en de fantastische goal van Shabalala.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.