- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat Griekenland de stunt op het EK 2004 herhaalt op het WK 2010. Brazilië, Argentinië of Spanje wint dit WK.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Brazilië, Argentinië of Spanje wint dit WK.
En ik heb het voor de eerste maal in 53 jaar voor Nederland. Een 'buikgevoel' zeg maar.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Evert is de Mourinho van de voetbalverslaggevers. Verguisd, maar stiekem de beste.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Toch is het zo! 
Same here. Alleen de potten die het kijken nog waard zijn ga ik kijken. Morgen wel twee fijne potten.
Ik durf het wel aan vandaag, 3 potjes. Gewoon hele sterke koffie zetten...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O ja, top, 3 wedstrijden in het weekend, was ik even vergeten. 
Ben erg benieuwd naar Argentinië-Nigeria. Vrees dat niet iedereen ongeschonden van dat veld komt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die heb je alleen voor de eerste wedstrijd nodig. Of gewoon links laten liggen. Het moet wel leuk blijven.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zelfs daar niet voor lees ik net, want ons aller Evert doet deze 1e wedstrijd 
Guus met de beschouwingen, al met al een middagje niveau bij de NOS.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik herhaal het nog maar eens: leve Sporza. En hup Zuid-Korea!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zavo neem aan dat je een Belg bent? Welke Nederlandse zenders hebben jullie in je Tv-pakket eigenlijk? Gewoon Ned1, 2 en 3?
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
Zavo is een Nederlander.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
*zuxht* Charisteas in deze basis, en een lading ouwe lullen.. New Bondscoach please!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind het best schattig dat Dione nog niet zo ver is met Hiddink en Foppe om jij te mogen zeggen. Spreekt respect uit en kijkt prettig. Ook meteen minder ons kent ons-geblèr.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel jammer van die half-lege stadions 
Geef dan het Zuid-Afrikaanse volk gratis plekken of zo. Dan neem ik die toeters zelfs nog wel voor lief. Dit oogt erg treurig.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Ik verveel me dus ik ga ook maar gewoon kijken. Het lege stadion is erg triest inderdaad.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8336 stemmen
Volgens mij niet. Gezien de andere twee tegenstanders in de poule moeten beide ploegen eigenlijk winnen om een kans te maken verder te komen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nou ja leeg....het is voor drie kwart gevuld 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind de entourage juist wel passen bij het ticket. Ga zo maar boodschappen doen, om 4 uur begint de eerste echt interessante wedstrijd van het toernooi.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je houdt toch geen tong meer over als verslaggever met die namen van het Griekse elftal.
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
1-0....shit volgens mij heb ik te laag ingezet met een 2-1 overwinning voor Z-K en 2-2 in de MM poule 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt een doelpuntenfestijn met zo'n keeper. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dit wordt mijn slechtste poule ooit. 0-1 voor Griekenland kan ook al de prullenbak in 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is die keeper Gandalf the Grey ook nog mee als 2e keeper eigenlijk bij Griekenland?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Griekenland heeft sowieso een pauperverdediging, die gaat niet ergens de 0 houden hoor 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.